IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2011 15:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Penislengte verklaart economische groei

De gemiddelde penislengte van de mannelijke bevolking heeft een grotere invloed op de economie dan het politieke regime van een land. Dit concluderen Finse wetenschappers van de Universiteit van Helsinki. De optimale penislengte (in erectiestand) voor een goede economie is volgens de onderzoekers 13,5 centimeter.

De correlatie van de penislengte op de economische groei in een land zou een inverse U-vorm vertonen. In landen waar de bevolking gemiddeld over minder dan 12 centimeter beschikt blijkt het bruto binnenlands product (bbp) significant lager te liggen. Hetzelfde bleek bij landen waarbij de mannen groter waren geschapen, vanaf een penislengte van 16 centimeter.

Volgens de Finse wetenschappers verklaart de penislengte 20 procent van de economische groei tussen 1960 en 1985. Een precieze verklaring hiervoor hebben de wetenschappers niet, maar ze speculeren dat het mannelijk zelfvertrouwen, resulterend uit de penislengte, een oorzaak zou kunnen zijn.

De Finnen vonden dat er genoeg onderzoek was gedaan naar de invloed van politiek en onderwijs op de economie, maar dat er nog nooit rekening is gehouden met de invloed van de biologie of seksualiteit. De onderzoekers gebruikten gegevens uit 76 landen tussen 1960 en 1985, gebruikmakend van eerdere onderzoeken.

hehe de hemline index kon ik nog wel volgen maar dit toch wat minder




The Hemline Index is a theory presented by economist George Taylor in 1926.[1][2][3] Recent research suggests it is valid.[4]

The theory suggests that hemlines on women's dresses rise along with stock prices. In good economies, we get such results as miniskirts (as seen in the 1960s),[5] or in poor economic times, as shown by the 1929 Wall Street Crash, hems can drop almost overnight.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-07-2011 15:11]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-07-2011 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2011 1:06 by XXL Profiel van XXL

Ik blijft het volslagen kolder vinden dat je je onzeker gaat voelen door de kleur van je anus.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-07-2011 9:20 by Forever After Profiel van Forever After

Ben jij Amerikaan?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-07-2011 11:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik heb laatst mn nieren wat bij gekleurt, stel je voor dat ik na een auto-ongeluk op de operatietafel lig en die chirurg ziet dat mn nieren wat bleekjes zijn, ik moet er niet aan denken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-07-2011 0:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Groninger (19) trekt graafplan in


STADSKANAAL - De negentienjarige Sibren Plieger uit Stadskanaal ziet af van zijn plan om samen met duizenden provinciegenoten Friesland af te graven en aan de zee terug te geven.

Hij is geschrokken van de vele reacties op wat als grap op de netwerksite Facebook begon, verklaart zijn vader tegenover De Telegraaf.

Al zeker vijfduizend mensen meldden zich om mee te graven op 19 augustus.


LOL, goed idee overigens.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2011 1:09 by XXL Profiel van XXL

De Friezen vinden het zelf ook een goed idee:



Groningers willen Friesland in zee duwen
Laatste update: 28 juli 2011 17:42
LEEUWARDEN - Als iedereen zich aan zijn belofte houdt, dan zullen op 19 augustus zeker 5500 Groningers proberen Friesland los te scheppen en de zee in te duwen.

Een Facebookevenement met dat onderwerp van de Groninger Sibren Plieger (19) had donderdag zo'n 5500 volgelingen. Hij vraagt zijn provinciegenoten een schep mee te nemen en vanaf vier uur 's middags langs de provinciegrens te gaan graven.

Plieger heeft inmiddels aangegeven dat het evenement is afgelast. "Het is een goeie grap geweest, Maar lijkt een beetje te serieus genomen te worden. Evenement is bij deze afgelast," aldus de Groninger op Facebook.

De Friezen zouden de Groningers dankbaar zijn geweest. Friezin Anna Antonides startte als reactie een Facebookevenement waarin ze Friezen oproept om de Groningers te helpen met graven.

''Het scheelt ons een hoop werk. Daarom vieren we op 19 augustus de Frijheid Fan Fryslân. Nodig al je familie, vrienden en bekenden uit'', schrijft ze bij de informatie over Frijheid Fan Fryslân.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-07-2011 1:18 by bokaj Profiel van bokaj

En het stuk met Drenthe en Overijssel?

Groningen is niet eens tot de helft namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 29-07-2011 1:21]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-07-2011 9:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:

Kinderen een bezwaar


Of je nu wel of niet kinderen hebt, niemand wordt er vrolijk van als een kleintje in janken uitbarst tijdens een avondje uit. In Amerika zijn ze er in ieder geval helemaal klaar mee. Daar hanteren steeds meer restaurants een kinderverbod.

Voor velen van ons is het een ware martelgang om in een vliegtuig, restaurant of bioscoop te zitten wanneer er kinderen rondrennen, over stoelen klimmen of continu huilen. In sommige gevallen kunnen ouders daar iets aan doen, in veel gevallen ook niet. In Amerika heeft een aantal bedrijven er geen zin meer in om dat aan ouders over te laten. Daar blijft het aantal aanhangers van een ‘no-kids-allowed’-beleid in snel tempo groeien en is klein grut niet meer welkom in sommige restaurants, hotels en zelfs supermarkten.

Begin deze maand maakte het Pittsburghse restaurant McDain een statement door kinderen onder zes jaar niet meer binnen te laten. Het etablissement, dat zichzelf ‘upscale, casual en rustig’ noemt, vindt dat kinderen er niet thuishoren. „Je kunt hun volume niet onder controle houden en dat heeft zéér vaak andere klanten gestoord.” Eigenaar Mike Vuick heeft met zijn regel de woede van ouders op de hals gehaald. Zij vinden dat ze gediscrimineerd worden. Maar Vuick houdt zijn poot stijf: „Hun geschreeuw is onbeleefd en zelfzuchtig.” Hij wordt daarin gesteund door de toonaangevende Amerikaanse reisjournalist Charlotte Savino. Zij verwijst op haar site naar de beste restaurants waar jonge kinderen niet gewenst zijn. „Noem me een grinch, een misantroop, een DINK (dubbel inkomen, no kids) of de anti-schattigpolitie, maar ik haat misdragende kinderen/peuters/schreeuwlelijkjes in toprestaurants. Nou ik haat ze eigenlijk overal, maar ik wil geen doodsbedreigingen.”

Volgens Joris Prinsen van Koninklijke Horeca Nederland zal het in ons land niet zo’n vaart lopen met het kinderverbod. „Zover ik weet zijn er hier geen restaurants waar kinderen niet welkom zijn”, stelt hij. „Zelfs als je naar De Librije gaat dat drie Michelin-sterren heeft, zullen kinderen nog altijd welkom zijn. Wij hebben hier toch de instelling dat de deuren altijd voor iedereen open staan. Dan kan zijn voor- en zijn nadelen hebben, maar in principe willen we toch de gastheer van de samenleving zijn.”

Prinsen denkt wel dat niet alle horeca even geschikt is voor jonge kinderen. „Ik kan me voorstellen dat je eerst naar een wat laagdrempeliger plek gaat zoals de McDonald’s of een pannenkoekenhuis. Later kun je ze wat etiquette leren in chiquere restaurants waar je ze kunt bijbrengen dat eten en drinken leuk is, maar ook wat voor maatschappelijke rol het kan spelen. Op die manier leren ze toch hoe ze zich dienen te gedragen in een restaurant.”

FedEx

Restaurants zijn één ding, maar het is vooral in vliegtuigen waar de kleintjes écht het bloed onder de nagels van menig reiziger vandaan halen. „Als ouders gaan vliegen, laat ze dan hun kinderen via FedEx verschepen!”, reageerde een verbeten persoon via Witter op het onderwerp ‘young kids should be banned from’. Eind maart kwam vliegtuigmaatschappij Ryanair tot ergernis van veel ouders zelfs met het nieuws dat ze speciale kinderloze vluchten zouden aanbieden. „Dat was een 1 aprilgrap”, lacht Stephen McNamara, woordvoerder van het Ierse bedrijf. „Maar die is wel gestoeld op feiten. We hebben onderzoek gedaan onder duizend klanten en de helft van hen zou serieus extra betalen als ze kinderen kunnen vermijden. Bijna veertig procent zegt dat hun vlucht door hen wordt verknald.” Volgens McNamara zijn de grootste ergernissen door ouders te verhelpen. „De helft stoort zich eraan dat sommige ouders een speciale behandeling verwachten omdat ze met kinderen reizen. En een kwart heeft er een hekel aan als ouders hun kroost niet corrigeren als ze mensen die achter hen zitten lastigvallen. Daar kun je als ouder wat aan doen.”

Ryanair grapt er nog over maar bij Malaysia Airlines is klein grut echt niet meer welkom in First Class. „Omdat wij geen gescheiden indeling hebben in ons vliegtuigen is zo’n regeling voor ons niet mogelijk”, stelt McNamara. „Maar de cijfers liegen er niet om: reizigers storen zich enorm aan kinderen. Ik kan me voorstellen dat andere maatschappijen daarom Malaysia Airlines’ voorbeeld volgen.”

Een volledig kinderloze en dus ongestoorde vakantie is voor sommigen dan ook de ultieme droom. Maar in plaats van de kinderen zonder supervisie in een boot achter te laten om wat rust te krijgen (zoals een Nederlands stel eergisteren in Rio de Janeiro deed) is er een betere oplossing. Op de website LeaveThemBehind.com kun je gegarandeerd koterloze vakanties boeken en zodoende je ‘stress, zorgen en soms je kinderen even achter je laten.’

(SN)

Hulde.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-07-2011 10:17 by Daops Profiel van Daops

Hehe, nice. Niks tegen kids, maar vooral tegen een hoop ouders die alles van hun kind maar schijnen te tolereren.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-07-2011 10:43 by Staalman Profiel van Staalman

Heb niks tegen kids heb er zelf 2, stoor me echter rgelmatig aan de ouders met het "gentle teaching". Hou toch op ik ga geen discussie voeren met een klein kind! Ik bepaal!

Dus snap bovenstaande maar al te goed..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2011 10:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kinderen moeten gewoon in hokken gehouden worden. Woon in een buurt waar kinderen maar naar buiten gegooid worden anders maken ze binnen zo'n herrie ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2011 11:12 by XXL Profiel van XXL

Hier in de wijk allemaal irritante drempels zodat de kinderen veilig op straat kunnen spelen.

De straat is voor verkeer en niet voor spelende koters, mensen!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-07-2011 11:16 by Staalman Profiel van Staalman

Ouwe zemelaar!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-07-2011 11:34 by bastianus Profiel van bastianus

Foei, wat een intolerantie. Een kind is geen mini-volwassene, het moet nog van alles leren. Dus logisch dat het soms met lawaai of ander ongemak gepaard gaat.
Als ik last heb van vervelende kinderen of hun te tolerante ouders spreek ik ze er gewoon op aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-07-2011 11:44 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 29 juli 2011 10:17 schreef Daops het volgende:
Hehe, nice. Niks tegen kids, maar vooral tegen een hoop ouders die alles van hun kind maar schijnen te tolereren.
Prrecies. Je kind heen en weer laten rennen in de trein, gillend en schreeuwend. In een stiltecoupé. Dat zakt mijn broek af.

Al irriteer ik me dan ook aan de mensen die mekkeren 'wat een rotkind'. Het kind weet niet beter, spreek die ouders er op aan!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-07-2011 11:47 by intothevoid Profiel van intothevoid

Dat heb ik eens na een half uurtje al gedaan in een vlucht van London naar Delhi. Naast een schreeuwend kind vervolgens ook een schreeuwende moeder voor de rest van de vlucht. :')


You have time. You are doing fine.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-07-2011 11:56 by bastianus Profiel van bastianus

Allemaal onmacht. Maar opvoeden valt ook niet mee, eerlijk gezegd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 29-07-2011 12:07 by Schuurman Profiel van Schuurman

Nieuws van gisteren, maar wel komisch:

quote:
Advocaat Louis de Leon zegt dat de Cartesiusweg “uitnodigt tot hard rijden”. De Leon is de raadsman van Mohammed Ben J., de 23-jarige automobilist die maandagmiddag op diezelfde weg een dodelijk ongeval zou hebben veroorzaakt.
“Het is een rotweg, want nodigt uit om hard te rijden”, zegt De Leon vandaag in het Algemeen Dagblad. “Maar als je hard rijdt, betekent dat niet dat je opzet hebt om iemand aan te rijden”, voegt de raadsman er aan toe.
Bij de aanrijding werd de auto van Utrechter Rezenne Gidey (37) geraakt en knalde tegen een boom. De 29-jarige inzittende Maarten Naafs kwam om het leven. Gidey ligt nog in het ziekenhuis. Nadat het aanvankelijk iets beter met hem leek te gaan, gaat de toestand van Gidey nu weer achteruit.
Ben J. was volgens ooggetuigen betrokken bij een straatrace met een andere automobilist, die na de dodelijke aanrijding doorreed. “Het moet nog maar blijken of het een straatrace is geweest”, zegt De Leon in het dagblad. “Dat moet politieonderzoek uitwijzen. Mijn cliënt kwam van zijn werk en ging boodschappen doen op weg naar huis.”
Ben J. wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Hem wordt door het OM doodslag en poging tot doodslag ten laste gelegd. De Leon zal tijdens de zitting vragen of zijn cliënt voorlopig naar huis mag.


"De weg nodigt uit om te hard te rijden"
:').

En daarvoor beweren dat z'n cliënt maar 30 reed (werd later 50).

Ik bedoel, hoe verzin je het?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2011 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kerel schijnt al eerder auto-ongelukken te hebben gehad gerelateerd aan snelheid/racerij.

Ik zeg: uitzetten.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 29-07-2011 12:15 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 29 juli 2011 12:14 schreef Jenje het volgende:
Kerel schijnt al eerder auto-ongelukken te hebben gehad gerelateerd aan snelheid/racerij.

Ik zeg: uitzetten.


Ik vraag me af wiens strafblad langer is: cliënt of advocaat?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 29-07-2011 12:30 by KHPLF Profiel van KHPLF

mja

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 29-07-2011 12:58]


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-07-2011 12:35 by Silence Profiel van Silence

Nee, zeker niet. Maar ouders zijn wel verantwoordelijk voor het gedrag van (kleine) kids. En dan heb ik vooral over het kiezen van een stilte coupé en het toestaan van het geren en gegil.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 29-07-2011 12:38 by KHPLF Profiel van KHPLF

mja

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 29-07-2011 12:58]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2011 10:29 by Forever After Profiel van Forever After

Taakstraffen voortaan herkenbaar uitgevoerd
Laatste update: 30 juli 2011 10:06

UTRECHT - Tot een taakstraf veroordeelden moeten tijdens hun werkzaamheden voortaan een hesje dragen met de tekst ‘Werkt voor de samenleving’ en het logo van Reclassering Nederland.

Dat heeft directeur van Reclassering Nederland, Sjef van Gennip zaterdag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf.

"De samenleving heeft een vertekend beeld van taakstraffen. Met het dragen van de hesjes willen we tot uitdrukking brengen dat mensen die iets verkeerds hebben gedaan ook tot andere dingen in staat zijn."


Schandpaal

Het is volgens Van Gennip zeker niet de bedoeling om de taakgestraften met de hesjes aan de schandpaal te nagelen.

Volgens Van Gennip reageert het publiek enthousiast op deze aanpak. Dat bleek volgens hem al uit proeven in verschillende regio’s. Ook in Engeland, waar deze aanpak al een tijdje aan de gang is, levert het positieve reacties op, aldus de directeur van Reclassering Nederland.


Snel uitvoeren

Behalve het dragen van de hesjes is het de bedoeling dat mensen die een taakstraf krijgen deze ook snel uitvoeren. Zo hebben de afgelopen week ongeveer twintig personen die op de Tilburgse kermis zijn opgepakt voor lichte vergrijpen, zichtbaar een taakstraf uitgevoerd op het kermisterrein.

In Nederland worden jaarlijks ongeveer 30.000 taakstraffen opgelegd.

© ANP / Nu.nl






 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen