![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature ![]() |
|
Ik blijft het volslagen kolder vinden dat je je onzeker gaat voelen door de kleur van je anus. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ben jij Amerikaan? ![]() |
|
Ik heb laatst mn nieren wat bij gekleurt, stel je voor dat ik na een auto-ongeluk op de operatietafel lig en die chirurg ziet dat mn nieren wat bleekjes zijn, ik moet er niet aan denken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: LOL, goed idee overigens. Boeiender ![]() |
|
De Friezen vinden het zelf ook een goed idee: Groningers willen Friesland in zee duwen Laatste update: 28 juli 2011 17:42 LEEUWARDEN - Als iedereen zich aan zijn belofte houdt, dan zullen op 19 augustus zeker 5500 Groningers proberen Friesland los te scheppen en de zee in te duwen. Een Facebookevenement met dat onderwerp van de Groninger Sibren Plieger (19) had donderdag zo'n 5500 volgelingen. Hij vraagt zijn provinciegenoten een schep mee te nemen en vanaf vier uur 's middags langs de provinciegrens te gaan graven. Plieger heeft inmiddels aangegeven dat het evenement is afgelast. "Het is een goeie grap geweest, Maar lijkt een beetje te serieus genomen te worden. Evenement is bij deze afgelast," aldus de Groninger op Facebook. De Friezen zouden de Groningers dankbaar zijn geweest. Friezin Anna Antonides startte als reactie een Facebookevenement waarin ze Friezen oproept om de Groningers te helpen met graven. ''Het scheelt ons een hoop werk. Daarom vieren we op 19 augustus de Frijheid Fan Fryslân. Nodig al je familie, vrienden en bekenden uit'', schrijft ze bij de informatie over Frijheid Fan Fryslân. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En het stuk met Drenthe en Overijssel? Groningen is niet eens tot de helft namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 29-07-2011 1:21] ![]() |
|
quote: (SN) Hulde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hehe, nice. Niks tegen kids, maar vooral tegen een hoop ouders die alles van hun kind maar schijnen te tolereren. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Heb niks tegen kids heb er zelf 2, stoor me echter rgelmatig aan de ouders met het "gentle teaching". Hou toch op ik ga geen discussie voeren met een klein kind! Ik bepaal! Dus snap bovenstaande maar al te goed.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Kinderen moeten gewoon in hokken gehouden worden. Woon in een buurt waar kinderen maar naar buiten gegooid worden anders maken ze binnen zo'n herrie ... ![]() |
|
Hier in de wijk allemaal irritante drempels zodat de kinderen veilig op straat kunnen spelen. De straat is voor verkeer en niet voor spelende koters, mensen!!! ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ouwe zemelaar! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Foei, wat een intolerantie. Een kind is geen mini-volwassene, het moet nog van alles leren. Dus logisch dat het soms met lawaai of ander ongemak gepaard gaat. Als ik last heb van vervelende kinderen of hun te tolerante ouders spreek ik ze er gewoon op aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Prrecies. Je kind heen en weer laten rennen in de trein, gillend en schreeuwend. In een stiltecoupé. Dat zakt mijn broek af. Al irriteer ik me dan ook aan de mensen die mekkeren 'wat een rotkind'. Het kind weet niet beter, spreek die ouders er op aan! ![]() |
|
Dat heb ik eens na een half uurtje al gedaan in een vlucht van London naar Delhi. Naast een schreeuwend kind vervolgens ook een schreeuwende moeder voor de rest van de vlucht. :') You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Allemaal onmacht. Maar opvoeden valt ook niet mee, eerlijk gezegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nieuws van gisteren, maar wel komisch: quote: "De weg nodigt uit om te hard te rijden" :'). En daarvoor beweren dat z'n cliënt maar 30 reed (werd later 50). Ik bedoel, hoe verzin je het? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Kerel schijnt al eerder auto-ongelukken te hebben gehad gerelateerd aan snelheid/racerij. Ik zeg: uitzetten. ![]() |
|
quote: Ik vraag me af wiens strafblad langer is: cliënt of advocaat? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
mja [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 29-07-2011 12:58] ![]() |
|
Nee, zeker niet. Maar ouders zijn wel verantwoordelijk voor het gedrag van (kleine) kids. En dan heb ik vooral over het kiezen van een stilte coupé en het toestaan van het geren en gegil. ![]() |
|
mja [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 29-07-2011 12:58] ![]() |
|
Taakstraffen voortaan herkenbaar uitgevoerd Laatste update: 30 juli 2011 10:06 UTRECHT - Tot een taakstraf veroordeelden moeten tijdens hun werkzaamheden voortaan een hesje dragen met de tekst ‘Werkt voor de samenleving’ en het logo van Reclassering Nederland. Dat heeft directeur van Reclassering Nederland, Sjef van Gennip zaterdag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in De Telegraaf. "De samenleving heeft een vertekend beeld van taakstraffen. Met het dragen van de hesjes willen we tot uitdrukking brengen dat mensen die iets verkeerds hebben gedaan ook tot andere dingen in staat zijn." Schandpaal Het is volgens Van Gennip zeker niet de bedoeling om de taakgestraften met de hesjes aan de schandpaal te nagelen. Volgens Van Gennip reageert het publiek enthousiast op deze aanpak. Dat bleek volgens hem al uit proeven in verschillende regio’s. Ook in Engeland, waar deze aanpak al een tijdje aan de gang is, levert het positieve reacties op, aldus de directeur van Reclassering Nederland. Snel uitvoeren Behalve het dragen van de hesjes is het de bedoeling dat mensen die een taakstraf krijgen deze ook snel uitvoeren. Zo hebben de afgelopen week ongeveer twintig personen die op de Tilburgse kermis zijn opgepakt voor lichte vergrijpen, zichtbaar een taakstraf uitgevoerd op het kermisterrein. In Nederland worden jaarlijks ongeveer 30.000 taakstraffen opgelegd. © ANP / Nu.nl ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |