IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-06-2011 8:18 by XXL Profiel van XXL

VVD wil KNMI opheffen
Laatste update: 28 juni 2011 06:55 info
AMSTERDAM - Het KNMI moet worden opgeheven. Het weerinstituut is namelijk partijdig. Dat stelt VVD-Kamerlid René Leegte dinsdag in De Telegraaf.

Het KNMI zou zich blindstaren op CO2 als boosdoener voor de stijging van de temperatuur op de aarde. Het echte probleem is volgens Leegte veel breder. "De temperatuur op aarde schommelt nu eenmaal."

Zonder het verder te onderbouwen stelt hij dat twintig procent van de wetenschappers van het KNMI niet onafhankelijk is. "Dat kan natuurlijk niet voor een instituut dat ieder jaar zestig miljoen euro aan overheidsgeld kost."

Leegte wil het weeralarm en het klimaatonderzoek voortaan aanbesteden. "Meteo Consult kan het doen, maar ook universiteiten of buitenlandse instituten. Zolang ze maar onafhankelijk zijn."





Is de PVV geïnfiltreerd in de VVD?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-06-2011 8:26 by M. Profiel van M.

Wel godverdomme. Wat is dit toch voor een FAAL land aan het worden. Weer zo'n figuur die maar wat roept zonder ook maar enige vorm van onderbouwing. Wat is dat toch met die anti-intellectuele stroming hier, het lijkt wel of het lezen van een boek of het doen van een studie al het grootste wantrouwen oproept af en toe.

Onafhankelijk Meteo Consult: http://www.meteogroup.nl/nl/home/zakelijke_diensten/zakelijke_diensten.html

quote:
Meteo Consult maakt deel uit van de MeteoGroup, het grootste weerbedrijf in Europa met kantoren in een aantal landen en klanten over de hele wereld.


Onafhankelijk, ja hoor, tuurlijk. Het zou grappig zijn als het niet zo triest was. Wat een blaataap...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 28-06-2011 8:44 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 28 juni 2011 8:18 schreef XXL het volgende:
Is de PVV geïnfiltreerd in de VVD?
Ik heb halverwege het artikel ook weer even naar boven gekeken omdat ik me af vroeg of er nou echt vvd boven stond


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-06-2011 9:04 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, je moet toch wat als je met de opiniepagina's van de Telegraaf mee wilt lullen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-06-2011 9:55 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Wat ik me voornamelijk afvraag is of die kerel nou echt een mening heeft, of dat hij zichzelf even in de kijker wil spelen. De motivering is bizar, maar ik sta er niet echt meer van te kijken. Die populistische trend zien we toch al een paar jaar bij eigenlijk alle partijen?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-06-2011 10:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 juni 2011 9:55 schreef SQT het volgende:
Wat ik me voornamelijk afvraag is of die kerel nou echt een mening heeft, of dat hij zichzelf even in de kijker wil spelen. De motivering is bizar, maar ik sta er niet echt meer van te kijken. Die populistische trend zien we toch al een paar jaar bij eigenlijk alle partijen?
Mee eens. Ik erger me net zo hard aan Cohen die staat te janken over bezuinigingen op het PGB. In de tijd dat de PvdA regeerde is deze constructie ingevoerd, en die heeft ertoe geleid dat allerlei mensen al dan niet rechtmatig overheidsgeld met bakken tegelijk over de balk konden smijten. Daarvan heb ik genoeg voorbeelden gezien toen ik in de zorg werkte. Nu is er eindelijk iemand die het lef heeft om dit soort verspilling in te dammen, en dan gaat Job zielig doen?
Zijn partij heeft mede het probleem veroorzaakt. Verder zijn er nog veel asocialere bezuinigingen ingevoerd in de tijd dat PvdA over zorg meebesliste, in de vorige regeerperiode.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-06-2011 12:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

K snap dat veel mensen ermee in de problemen raken maar ik heb aardig wat bekenden die in in de zorg zitten en hun patienten noemen ze verwendicapten. Sommigen hebben echt enorm veel te besteden en er zijn daarbij ook veel begeleiders die daar flink van meesnoepen.

Zo zijn er veel die zich opgeven als verzorger maar iemand anders in dienst hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-06-2011 12:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 juni 2011 12:27 schreef ElitE het volgende:
K snap dat veel mensen ermee in de problemen raken maar ik heb aardig wat bekenden die in in de zorg zitten en hun patienten noemen ze verwendicapten. Sommigen hebben echt enorm veel te besteden en er zijn daarbij ook veel begeleiders die daar flink van meesnoepen.

Zo zijn er veel die zich opgeven als verzorger maar iemand anders in dienst hebben.
Dat bedoelde ik ook. Het PGB heeft echt een onoverzichtelijke wirwar van budgetten veroorzaakt, waarbij mensen naar eigen wens overal kunnen shoppen voor zorg. Dat is niet overzichtelijk, het zorgt voor een scheve verhouding in rechten en plichten voor gehandicapten en hun omgeving, en het kost veel te veel geld. Bovendien wordt er enorm misbruik van gemaakt, ten koste van mensen die niet goed voor zichzelf kunnen opkomen. Hoog tijd dus dat daar paal en perk aan wordt gesteld.
Daarom vind ik Cohen ook zo laf, dat hij gaat lopen meehuilen in zo'n demonstratie. Zijn partij heeft de wantoestand mede veroorzaakt, en nu er eindelijk wat aan gedaan wordt gaat hij mee slachtoffertje spelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-06-2011 13:04 by WMP Profiel van WMP

De rest van de wereld lachte smalend toen Sarah Palin en de rest van haar Tea Party-zealots met hun factfree politics hoge ogen gooiden onder de bevolking, maar in Nederland zal dat lachen nu wel snel vergaan nu datzelfde factfree politics eerst bij de PVV en nu ook bij de VVD zich steeds sterker manifesteert. Zoals Samson al zei: onderbouw de claim dat 20% niet afhankelijk zou zijn, of neem de beschuldiging terug.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-06-2011 13:55 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 28 juni 2011 8:26 schreef M. het volgende:
Wel godverdomme. Wat is dit toch voor een FAAL land aan het worden. Weer zo'n figuur die maar wat roept zonder ook maar enige vorm van onderbouwing. Wat is dat toch met die anti-intellectuele stroming hier, het lijkt wel of het lezen van een boek of het doen van een studie al het grootste wantrouwen oproept af en toe.

Onafhankelijk Meteo Consult: http://www.meteogroup.nl/nl/home/zakelijke_diensten/zakelijke_diensten.html



Onafhankelijk, ja hoor, tuurlijk. Het zou grappig zijn als het niet zo triest was. Wat een blaataap...
Ik zou verhuizen, met je kut leven.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-06-2011 16:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 juni 2011 8:26 schreef M. het volgende:
Wat is dat toch met die anti-intellectuele stroming hier, het lijkt wel of het lezen van een boek of het doen van een studie al het grootste wantrouwen oproept af en toe.

Het lijkt ZM wel!


I wish I was a butterfly


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-06-2011 16:28 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 juni 2011 13:55 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik zou verhuizen, met je kut leven.


ga ik zeker doen. KUT LAND


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-06-2011 18:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 juni 2011 8:26 schreef M. het volgende:
Wat is dat toch met die anti-intellectuele stroming hier, het lijkt wel of het lezen van een boek of het doen van een studie al het grootste wantrouwen oproept af en toe.



Pol Pot FTW!



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-06-2011 19:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 28 juni 2011 10:47 schreef bastianus het volgende:
Mee eens. Ik erger me net zo hard aan Cohen die staat te janken over bezuinigingen op het PGB. In de tijd dat de PvdA regeerde is deze constructie ingevoerd, en die heeft ertoe geleid dat allerlei mensen al dan niet rechtmatig overheidsgeld met bakken tegelijk over de balk konden smijten. Daarvan heb ik genoeg voorbeelden gezien toen ik in de zorg werkte. Nu is er eindelijk iemand die het lef heeft om dit soort verspilling in te dammen, en dan gaat Job zielig doen?
Zijn partij heeft mede het probleem veroorzaakt. Verder zijn er nog veel asocialere bezuinigingen ingevoerd in de tijd dat PvdA over zorg meebesliste, in de vorige regeerperiode.



Volgens mij is het PGB ingevoerd voor Balkenende 4....



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-06-2011 20:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 juni 2011 19:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Volgens mij is het PGB ingevoerd voor Balkenende 4....
Klopt. Was tijdens paars, ook met PvdA dus. Tijdens Balkenende vier is niks aan PGB's gedaan, maar zijn de ZZP's ingevoerd. Een veel oneerlijkere maatregel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-06-2011 21:03 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

De automatiseringscrisis bij de gemeente Amsterdam is compleet: wethouder Eric Wiebes voorziet een tegenvaller van meer dan veertig miljoen euro.

Hij meldt de gigantische tegenvaller in een brief aan de gemeenteraad en kondigt verscherpt toezicht aan op de Dienst ICT, zoals dat al gebeurt bij de Noord/Zuidlijn. De VVD-bestuurder spreekt in een toelichting van een 'dramatisch' beeld. 'Een kwart eeuw verwaarlozing los je niet in een jaar op. We moeten de basis van de grond af opnieuw opbouwen. Dat is stuitend.'

Verbeterplan
De ict-chaos leidt tot uitstel met twee jaar van een verbeterplan, dat oorspronkelijk vanaf 2014 tot een bezuiniging van ruim twintig miljoen per jaar had moeten gaan leiden. Door het uitstel ontstaat een tekort van 42,8 miljoen euro. Wiebes onderzoekt nog of hij de schade iets kan beperken.

Bovenop deze tegenvaller komt een extra kostenpost van zeker 4,8 miljoen door een begrotingstekort van de Dienst ICT voor 2011. Als maatregelen uitblijven, kan dit zelfs oplopen tot 14,3 miljoen, waarmee de totale tegenvaller meer dan 55 miljoen zou bedragen. Dat zet de financiële uitgangspunten uit het collegeakkoord op losse schroeven.

Onder curatele
Begin dit jaar stelde Wiebes de Dienst ICT al onder curatele en werd een verbeterprogramma stilgelegd, omdat dit leidde tot extra computerstoringen.

Uit onderzoek dat vervolgens is verricht, blijkt dat de problemen nog weer groter zijn dan verondersteld. Een groot deel van het personeel is onbekwaam, van aansturing is vaak geen sprake, financieel overzicht ontbreekt en het ziekteverzuim is hoog.

Rooskleurig
Tot overmaat van ramp heeft de leiding van de dienst Wiebes vorig jaar 'een te rooskleurig beeld' geschetst van de financiën. Hij ontdekte dat zelf bij het navlooien van de begroting. De directeur van de dienst werd begin dit jaar al de wacht aangezegd.

GroenLinksraadslid Evelien van Roemburg meent dat de problemen verder reiken dan de Dienst ICT. 'Het zit door de hele gemeentelijke organisatie: diensten die niet samenwerken en koninkrijkjes vormen.'

:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-06-2011 22:04 by Forever After Profiel van Forever After

Een poging gedaan over te stappen op 'goedkope' open source software zeker? :')


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-06-2011 22:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



I wish I was a butterfly


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-06-2011 22:22 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

leuk leesvoer zeg!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-06-2011 22:25 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 juni 2011 22:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, man, open-source, wat een klotezooi!


Ah, je bent het doen alsof je niet weet wat er bedoeld wordt nog niet verleerd zie ik.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-06-2011 22:36 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 28 juni 2011 22:25 schreef Forever After het volgende:
Ah, je bent het doen alsof je niet weet wat er bedoeld wordt nog niet verleerd zie ik.


Doe eens niet zo wijverig voor de verandering. Heeft hij je afgewezen of zo?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-06-2011 22:37 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

meisjes plagen kusjes vragen


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-06-2011 22:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 juni 2011 22:25 schreef Forever After het volgende:
Ah, je bent het doen alsof je niet weet wat er bedoeld wordt nog niet verleerd zie ik.

Uh, waren we niet met amper relevante stokpaardjes in de weer? My bad!
quote:
Op 28 juni 2011 22:22 schreef Black Jew het volgende:
leuk leesvoer zeg!

Ik wou zeggen!

Ergens is dit nog knapper: http://en.wikipedia.org/wiki/Performance_per_watt


I wish I was a butterfly


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-06-2011 22:55 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 28 juni 2011 8:18 schreef XXL het volgende:
VVD wil KNMI opheffen
Laatste update: 28 juni 2011 06:55 info
AMSTERDAM -

Het echte probleem is volgens Leegte veel breder. "De temperatuur op aarde schommelt nu eenmaal."






Hihi.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 28-06-2011 22:56]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-06-2011 22:56 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

EENMAAL MAAR?


TEGENVALLER


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen