IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-06-2011 19:51 by Mark Profiel van Mark

Pfff, zoveel letters typen voor zo weinig inhoud, beetje zonde van de tijd XXL.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2011 19:53 by XXL Profiel van XXL

Hou toch op, man.
Ik heb gewoon een cryptje gedaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-06-2011 19:55 by Mark Profiel van Mark

Poef, waar heb je dat gevonden dan? De Happy Hippie site?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2011 19:59 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-06-2011 20:02 by Mark Profiel van Mark

Even gekeken, dat ziet er links uit zeg


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 20:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 juni 2011 20:02 schreef Mark het volgende:
Even gekeken, dat ziet er links uit zeg
't Is niet dat ik er niet voor gewaarschuwd had.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2011 11:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 juni 2011 20:02 schreef Mark het volgende:
Even gekeken, dat ziet er links uit zeg


Ik dacht oh leuk Dick Swaab een neuroloog.

Maar inderdaad beetje doorgeschoten gelijkheidsprincipes. Als je durft mensen in onderklasse en bovenklasse te delen ben je er al een bruinhemd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-06-2011 11:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 juni 2011 11:24 schreef ElitE het volgende:
Ik dacht oh leuk Dick Swaab een neuroloog.

Maar inderdaad beetje doorgeschoten gelijkheidsprincipes. Als je durft mensen in onderklasse en bovenklasse te delen ben je er al een bruinhemd.


Het enge van deze ideeën is dat je er een verschrikkelijk groot, alwetend en controlerend staatsapparaat voor nodig hebt. Maar is dat stuk nou sarcastisch bedoeld? Zo'n hoop onzin bij elkaar zelden gezien.

EDIT: gewoon een userpost; zou het weinig serieus nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 22-06-2011 12:00]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 11:59 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 juni 2011 20:02 schreef Mark het volgende:
Even gekeken, dat ziet er links uit zeg
Wordt gefinancieerd door de Nederlandse staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-06-2011 11:59]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-06-2011 12:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 juni 2011 11:59 schreef Kvelgeest het volgende:
Wordt gefinancieerd door de Nederlandse staat.


Met welke reden?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2011 12:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 juni 2011 11:58 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het enge van deze ideeën is dat je er een verschrikkelijk groot, alwetend en controlerend staatsapparaat voor nodig hebt. Maar is dat stuk nou sarcastisch bedoeld? Zo'n hoop onzin bij elkaar zelden gezien.

EDIT: gewoon een userpost; zou het weinig serieus nemen.


Klopt, maar een korte blik wijst erop dat meerdere zo'n tick hebben.

En inderdaad Communisme is voor mieren niet voor mensen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 12:11 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 12:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
Met welke reden?
Omdat Joop.nl een on-line onderdeel is van een publieke omroep.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2011 12:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Van Armoe Rammelt Alles


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 12:43 by bastianus Profiel van bastianus

In het geval van joop vind ik de subsidie wel dubieus ja. Maar goed, dat geldt eigenlijk ook wel voor Powned, dat ook vanuit een bepaalde invalshoek qua mening 'nieuws' brengt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2011 12:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 juni 2011 12:11 schreef Kvelgeest het volgende:
Omdat Joop.nl een on-line onderdeel is van een publieke omroep.

Ben je ook tegen die ene ontbijtshow op de publieke omroep wat een verlengstuk is van de Telegraaf?

(en Joop is idd een kutsite)


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 12:45 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 12:43 schreef bastianus het volgende:
In het geval van joop vind ik de subsidie wel dubieus ja. Maar goed, dat geldt eigenlijk ook wel voor Powned, dat ook vanuit een bepaalde invalshoek qua mening 'nieuws' brengt.
Dan kan je wel de gehele publieke omroep afschaffen. Iedere publieke omroep vindt haar bestaansrecht, o.a., in het feit dat zij door kleuring een bepaald deel van het Nederlandse volk vertegenwoordigt: EO, Wakker Nederland, Humanistische omroep et cetera, et cetera.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 12:48 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 12:45 schreef attila_de_hun het volgende:
Ben je ook tegen die ene ontbijtshow op de publieke omroep wat een verlengstuk is van de Telegraaf?

(en Joop is idd een kutsite)
Ik ken die show niet en ik lees Azijnbode.

Ik ben iet 100% tegen publieke omroep. Maar ben wel van mening dat het sowieso educatief moet zijn en dat drie zenders minimaal een teveel is. Als je als publieke omroep zendtijd en geld vindt voor spelshows en series als Dexter en Midsummer Murders ga je voorbij je raison d'etre en ben je bezig met een oneerlijke concurrentiestrijd met de commercielen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2011 12:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 juni 2011 12:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik ken die show niet en ik lees Azijnbode.

Ik ben iet 100% tegen publieke omroep. Maar ben wel van mening dat het sowieso educatief moet zijn en dat drie zenders minimaal een teveel is. Als je als publieke omroep zendtijd en geld vindt voor spelshows en series als Dexter en Midsummer Murders ga je voorbij je raison d'etre en ben je bezig met een oneerlijke concurrentiestrijd met de commercielen.


OP een publieke omroep zou ik zelf graag kwaliteitsdocumentaires willen zien zoals de BBC wel eens pleegt uit te zenden en veel (zo goed en kwaad als kan) onafhankelijk nieuws.

(welke is de azijnbode ook al weer )


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 12:54 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 12:51 schreef attila_de_hun het volgende:
OP een publieke omroep zou ik zelf graag kwaliteitsdocumentaires willen zien zoals de BBC wel eens pleegt uit te zenden en veel (zo goed en kwaad als kan) onafhankelijk nieuws.

(welke is de azijnbode ook al weer )
Kwaliteitsdocumentaires mis ik indd ook (en nee, 'In Europa' is er geen).
De Belgen hebben ook met regelmaat wat aardigere verdiepingsstukken.

Azijnbode = de Volkskrant.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 12:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2011 12:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik ken die show niet en ik lees Azijnbode.

Ik ben iet 100% tegen publieke omroep. Maar ben wel van mening dat het sowieso educatief moet zijn en dat drie zenders minimaal een teveel is. Als je als publieke omroep zendtijd en geld vindt voor spelshows en series als Dexter en Midsummer Murders ga je voorbij je raison d'etre en ben je bezig met een oneerlijke concurrentiestrijd met de commercielen.
Mee eens. Eigenlijk zou de publieke een soort kweekvijver moeten zijn voor nieuw talent, nieuwe formules en verder educatief bezig moeten zijn. Zo gauw programma's succesvol zijn of niks meer toevoegen kunnen ze beter commerciëel draaien inderdaad. Nu zie je bij de publieke omroep ineens programma's die voortborduren op succesformules bij de commerciëlen. Waar slaat dat op?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 12:59 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 12:45 schreef attila_de_hun het volgende:
wat een verlengstuk is van de Telegraaf?

Overigens zijn Wakker Nederland en Powned officieel geheel losgesneden van Telegraaf en Geenstijl. Anders mochten ze niet toetreden tot het publieke bestel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2011 13:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en wat vinden "we" van sport? is dat een zaak van de PO? Ik kan zowel voor (bijv. nationale wedstrijden) als tegen (Sport??is dat nu echt belangrijk??) argumenten bedenken.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 13:03 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 13:00 schreef attila_de_hun het volgende:
en wat vinden "we" van sport? is dat een zaak van de PO? Ik kan zowel voor (bijv. nationale wedstrijden) als tegen (Sport??is dat nu echt belangrijk??) argumenten bedenken.
Compleet commercieel, geen educatieve waarde, niet PO-waardig.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 13:06 by Count Bobbula Profiel van Count Bobbula

quote:
Op 22 juni 2011 13:00 schreef attila_de_hun het volgende:
en wat vinden "we" van sport? is dat een zaak van de PO? Ik kan zowel voor (bijv. nationale wedstrijden) als tegen (Sport??is dat nu echt belangrijk??) argumenten bedenken.


Ik vind het van belang om nationale sportwedstrijden idd publiekelijk te ophouden en zeer zeker gratis.
Dat men AZ-Excelsior niet op PO kan zien is wel begrijpelijk, te weinig animo voor en te weinig meerwaarde. Olympische spelen en zo moet ook op PO, maar om bv een EK korfbal uit te zenden...
Sport an sich is een belangrijk deel uit ons leven, is niet voor niks een ministerie voor.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2011 13:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 juni 2011 13:06 schreef Count Bobbula het volgende:
Ik vind het van belang om nationale sportwedstrijden idd publiekelijk te ophouden en zeer zeker gratis.
Dat men AZ-Excelsior niet op PO kan zien is wel begrijpelijk, te weinig animo voor en te weinig meerwaarde. Olympische spelen en zo moet ook op PO, maar om bv een EK korfbal uit te zenden...
Sport an sich is een belangrijk deel uit ons leven, is niet voor niks een ministerie voor.


Dat zijn valide punten maar aan de andere kant kan een commerciele dit perfect opvangen. En waar trek je de grens? ZIJn de WK's korfbal, basketbal, honkbal etc etc ook van "belang"?
Wellicht kan de PO zijn centen beter besteden aan een goede documentaire lijkt mij. maar ik vind dit echt een lastig punt


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen