![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Interessant, dat wist ik niet. Vraag me af of dat in Engeland ook zo is, met de manier waarop de gezondheidszorg hier is opgezet (NHS). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Opzich al jaren bekend dat er in die inkt wellicht schadelijke stoffen zitten. Het zal ook een reden hebben dat als je je halve lichaam wil kleuren dat in gedeeltes gedaan wordt. En nee, dat is niet alleen vanwege de benodigde tijd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
:') :'):')\\ ![]() |
|
quote: Ah, fijns. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Het is nog steeds niets in de buurt van Chernobyl (al zitten ze in dezelfde schaal) en zelfs dat bleek mee te vallen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja daar in Chernobyl heb Japie nog wat leuke gadgest gepikt Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
hersentumoren? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nee koper goud en andere waardevolle metalen zoals uranium enzo Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
Uranium is maar iets van 120 euro de kg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Toen in die jaren niet hoor in Iran betaalden ze het tienvoudige hoor dat was gouden handel Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
Ga je nog wat zinnigs hier doen of zal ik je maar direct verbannen? ![]() |
|
Iran heeft zelf een grote uraniumvoorraad met meerdere mijnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik wil niet verbannen worden het is veels te gezellig hier ![]() Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php lezen dan. ![]() |
|
quote: Ok baas dat zal Japie doen Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
GroenLinks: legaliseer gebruik harddrugs Nederland • Geschreven door ANP op 06-09-2011 @ 23:25 GroenLinks Amsterdam wil het gebruik van harddrugs als xtc, lsd of cocaïne legaliseren. De partij wil dat drugsgebruikers niet langer worden gecriminaliseerd, zo liet ze dinsdag weten. Daarom stelt de fractie voor om het verbod op het gebruik van harddrugs uit de gemeentelijke verordening te halen. De landelijke Opiumwet verbiedt productie, bezit en verkoop van harddrugs, maar niet het gebruik ervan. Dat heeft de gemeente Amsterdam zelf verboden door het expliciet op te nemen in de verordening. nou komt er eens wat van.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Bruce Banner ![]() |
|
![]() Holywtfomghell.... ![]() Maar tis eigenlijk om te janken, zo slecht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die vond ik ook erg fraai. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nou ja, hier hebben we blijkbaar een partij met een adelaar in het logo. Hmmmm. http://ncnpartij.nl/index.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Is dit een grap? ![]() quote:http://ncnpartij.nl/lidworden.html ![]() |
|
quote: Ik weet het echt niet, ik kwam hier tegen. http://www.vkmag.com/ Check het politiek topic. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nee, het is echt! Ik ben verkocht. Die namen ook... Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Tering ![]() Lees voor meer info het manifest 'Retourtje Rimboe: effectief en humaan terugkeerbeleid in 21ste eeuw'. Die voorgangster heeft trouwens ook echt een radiogezicht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |