IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-06-2011 17:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 30 juni 2011 17:22 schreef SQT het volgende:
Absoluut. Maar ook bijvoorbeeld Kutschurft zal het lekker doen. Ik wil overigens ook best een nummertje inzingen, hoor, als gezonde Hollandse jongen zijnde. Iemand zin om een willekeurige Nederlandstalige tekst te schrijven?
Iets van Rompeprop kan ook best.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 17:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Opstelten wil evenementen voor politie-inzet laten betalen
Lowlands-directeur: "Dit past in popi-fascistische teneur"

Commerciële evenementen moeten voortaan zelf de rekening betalen voor de inzet van politie, maar organisatoren van sportwedstrijden hoeven dat niet. Dat staat in een voorstel van Minister van Justitie Ivo Opstelten. De NOS meldt dat de organisatoren van de intocht van Sinterklaas, Koninginnedag en Bevrijdingsdag eventuele kosten van politie-inzet ook niet hoeven te betalen.

"Dit is gewoon niet uit te leggen", reageert Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg. "Bij een beetje wedstrijd staat een veelvoud aan agenten en materieel van het aantal bij een evenement als Lowlands." Dat evenementen wel worden aangepakt en het voetbal niet, vindt Van Eerdenburg typerend. "Dit past in de popi-fascistische teneur die er nu heerst van: cultuur moet worden gepakt. En sport - dat blijkbaar in het brood-en-spelen-idioom past - wordt uitgesloten? We hebben nu al niet veel politie-inzet, maar ten opzichte van een sport-evenement is het een heel klein percentage."

Hoeveel de maatregel Lowlands zou gaan kosten weet Van Eerdenburg zo niet. "Dat ligt een beetje aan hoe het in de wet geregeld wordt. Evenementen regelen vaak een groot deel van de beveiliging al zelf. Lowlands ook." Bij Lowlands gaat het qua politie-inzet dan vooral om agenten die buiten het terrein werkzaam zijn, om bijvoorbeeld het verkeer te regelen. Op het terrein is ook een kleine groep aanwezig, volgens de directeur omdat beveiligers niemand mogen arresteren. Maar volgens het voorstel hoeven "zaken als opsporing van strafbare feiten of arrestantenvervoer nooit door een organisatie te worden betaald".

"We zullen wel zien of die wet er door komt, maar ik ben bang van wel", meent de directeur. "Wij hebben geen last van subsidievermindering, want we krijgen geen subsidie, maar dans- en theatergroepen natuurlijk wel. Dus die zullen voor ons wel duurder worden, vervolgens gaat de BTW nog omhoog en dan komt dit er nog bij. Het is een georganiseerde hetze om cultuur duurder te maken."

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44898479

Hoewel Lowlands natuurlijk een verschrikkelijke commerciële bende is, is het toch wel sterk dan de directeur zich zo uitspreekt. Schandelijk wrang meten met twee maten, dit. Ook omdat voetbalwedstrijden (evenals het circus) in het lage BTW-tarief blijven. En omdat bvb. PSV jongstleden weer gered wordt door de gemeente (al weet ik daar niet de financiële details van).




quote:
Op 30 juni 2011 16:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:')

Trouwens, wat was überhaupt het percentage Nederlandstalige muziek op Radio 2?

edit: hu, en in het bericht gaat het ook over Nederlandse muziek, dat is natuurlijk niet meteen Nederlandstalig. Maar daar ging het in dat voorstel wel over, toch? Kleinzielige bende in ieder geval

Volledige motie Bosma: http://ikregeer.nl/documenten/kst-119747

" verzoekt de regering in de prestatieovereenkomsten met de NPO ervoor zorg
te dragen dat Radio 2 tussen 7.00 uur en 19.00 uur een percentage
Nederlandstalig muziekrepertoire van ten minste 35% biedt,"

De organisatie Radio 2 heeft toch ook een site? Ergens een linkje naar een YouTube-playlist met wat willekeurige Nederlandstalig nummers erop knallen en ze bieden toch (voortdurend) een 100% Nederlandstalig muziekrepertoire aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2011 17:34]


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 17:37 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Radio 2 negeert muziekwens Kamer

Radio 2 gaat niet in op de wens van de Tweede Kamer meer Nederlandstalige muziek te draaien. Voorzitter Hagoort van de NPO vindt de aangenomen motie op de grens van wat geoorloofd is.

Hagoort vindt dat de politiek zich niet moet bemoeien met de inhoud van de publieke omroep. Radio 2 luistert alleen naar de wens van het publiek, zegt hij.

De Tweede Kamer wil ook het aantal grootverdieners bij de publieke omroep terugdringen. De Kamer wil dat niet meer dan drie werknemers meer verdienen dan de Balkenende-norm. De oppositie wilde de bezuinigingen op de publieke omroep beperken, maar de motie haalde het niet.


Uitstekend!

[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 30-06-2011 17:37]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-06-2011 18:44 by stigma Profiel van stigma

Ach jaaaaa. Vroeger op de basisschool ging je de laatste dag voor de vakantie spelletjes spelen, in de tweede kamer mogen ze onzinnige moties aannemen.
Als ze maar lol hebben...


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-06-2011 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje


Overvallers Amsterdam Zuid-Oost wierpen blokkade op

Laatste update: 30 juni 2011 18:02 infoBekijk op de kaart.


AMSTERDAM - De criminelen die in de nacht van dinsdag op woensdag de zeer gewelddadige overval pleegden op de vestiging van waardetransporteur Brink's in Amsterdam Zuid-Oost, hebben voorafgaand aan de overval een hindernis opgeworpen voor de politie.


A2 dicht wegens achtervolging Fotoserie


Een woordvoerder van de Amsterdamse politie heeft donderdag een bericht hierover van de NOS bevestigd.

Het gaat om een hindernis die de oprit van het gebouw van het Korps landelijke politiediensten in Amsterdam Zuid-Oost in elk geval tijdelijk onbruikbaar maakte.





Wat de criminelen precies hebben gedaan, wil de politie in het belang van het onderzoek niet kwijt.

De aanwijzingen dat de overvallers uit België afkomstig zijn, nemen toe. De Nederlandse politie heeft woensdag al contact gelegd met haar Belgische collega's.



Rotterdam


De politie vermoedt dat de dadergroep ook achter de eveneens gewelddadige overval op het waardetransportbedrijf SecurCash in Rotterdam zit, begin april. Ook toen al zijn er contacten geweest met de Belgische politie, die al geruime tijd onderzoek doet naar een bende gewelddadige overvallers.

Deze bende zou bekend staan als de 'Scarface-bende', omdat de leden zich zouden kleden als personages in de film Scarface, met Al Pacino in de hoofdrol. De korpsen in Amsterdam en Rotterdam trekken gezamenlijk in het onderzoek op. Sinds donderdag is ook de Nationale Recherche bij het onderzoek betrokken.



België


De daders vluchtten na de overval in Amsterdam in twee auto's in zuidelijke richting. Nadat een van hun eigen auto's ter hoogte van Waardenburg was gecrasht, kaapten zij ter plekke een andere auto. Ter hoogte van Eindhoven staakte de politie de achtervolging. Ook de vlucht naar het zuiden doet de politie vermoeden dat België de thuishaven van de overvallers zou kunnen zijn.

De Amsterdamse politie gaat er vanuit dat de overval op Brink's grondig is voorbereid en dat het pand van het bedrijf en de omgeving tevoren is geobserveerd. De politie roept getuigen op zich te melden als zij hiervan mogelijk iets hebben waargenomen.


Altijd weer de k-belgen, hou je troep in je eigen land!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2011 21:40 by bastianus Profiel van bastianus

Karel Anker en de Joden op Radio 2!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2011 21:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juni 2011 10:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Kortenhoeven die tegen heeft gestemd, heh. Er was gewoon ruimte in de kamer om hem voor de bühne, zijn Joodse achterban, tegen te laten stemmen. Geheel conform te grondwet.

Dat allochtonenvoorstel, tja, ik weet het niet. Ik ben het geheel met dit kabinet eens dat ze die groepsgerichte, 'integratie' subsidiecultuur afschaffen. Dat ze zeggen, iedereen is Nederlander dus gedraag je maar als Nederlander en je wordt behandeld als Nederlander. En dat botst i.e.i. een beetje met mensen op een afkomst, waar je eigenlijk geen rekening meer mee wilt houden, geen beleid meer op maakt, gaat registreren. Aan de andere kant, derde generatie jongeren waarvan papa, mama, opa en oma allochtoon zijn, waarbij thuis gebrekkig tot geen Nederlands wordt gesproken, een (post-)islamitische cultuur leeft, ik huiver een beetje om dat opeens 'Nederlanders' te gaan noemen. Zeker als hun referentiekader o.a. bestaat uit eerste generatie neefjes, importbruidjes en imams. Dergelijke jongeren op een hoop gooien met kaaskoppen, lijkt mij het toch ook niet. Krijg je Franse toestanden, onder het mom van, totalitaire, gelijkheid nooit een afkomst geregistreerd waardoor het altijd (Franse) jongeren zijn die staan te rellen in de balieues.
Ik vraag me trouwens af hoever die van Klavaren het begrip 'allochtoon' wil oprekken. Zoals ik het nu lees zou Wilders ook wel's een niet-westerse allochtoon kunnen zijn.
Oorzaak-gevolg. Ik merk dat jongeren met een allochtone achtergrond juist radicaliseren door ze naar die achtergrond te beoordelen. De importbruidjes hier naartoe halen is de laatste jaren enorm aan banden gelegd, de eisen daaraan zijn juist veel strenger (de wet van Cohen notabene!). Ik zou me eerder zorgen maken over het bezuinigen op inburgering en dat soort zaken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-06-2011 22:59 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Verdachten overval Royal Diamonds aan de Zaanse Schans aangehouden

De politie heeft donderdagmiddag twee mannen neergeschoten die worden verdacht van een overval donderdag op Royal Diamonds aan de Zaanse Schans in Zaandam. Dit heeft de politie bekendgemaakt. In de nabije omgeving werden kort daarop nog twee verdachten aangehouden.
Vier gewapende personen overvielen de Zaanse juwelierszaak aan het begin van de middag. Hierbij werden schoten gelost. De overvallers vluchtten vervolgens op een motorfiets, maar botsten tegen een auto. Bij een poging een auto te kapen losten ze opnieuw enkele schoten. Toegesnelde agenten wisten twee overvallers neer te schieten. Zij raakten gewond. Ook de twee andere verdachten konden worden aangehouden.
Het is onbekend of de overvallers iets hebben buitgemaakt. De juwelier zou eerder dit jaar ook al zijn overvallen.

De Zaanse Schans is hier op een steenworp vandaan, gaat weer lekker hier


5 Euro's? Op je muil!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 23:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

"Toegesnelde agenten wisten twee overvallers neer te schieten. Zij raakten gewond."

Uhm.


I wish I was a butterfly


2barry
Usericon van 2barry
Posted 30-06-2011 23:03 by 2barry Profiel van 2barry

Jep, de grote vraag is; wie raakten er nu gewond?

Overigens zag ik op MF dat er weer eens een trolaccount van je opgerold is, pedomans.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 23:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 23:03 schreef 2barry het volgende:
Overigens zag ik op MF dat er weer eens een trolaccount van je opgerold is, pedomans.

Wat? Van Sgeiterdt?


I wish I was a butterfly


2barry
Usericon van 2barry
Posted 30-06-2011 23:07 by 2barry Profiel van 2barry



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 23:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Hmmm, Petomaan...


I wish I was a butterfly


2barry
Usericon van 2barry
Posted 30-06-2011 23:12 by 2barry Profiel van 2barry

Sgeitertd is dol op alles wat met de anus te maken, en uit dat maar als te graag in zijn nicknames.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 23:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 23:12 schreef 2barry het volgende:
Sgeitertd is dol op alles wat met de anus te maken, en uit dat maar als te graag in zijn nicknames.

Dat die jongen zich vol vuur en met innige overtuiging in de anale fase stort is natuurlijk overduidelijk.

Waar het mij om ging: ik meen alleen kortgeleden het - toch wel typische - woord petomaan al gelezen te hebben. Dat zal dan wel op ZM geweest zijn, (ter inspiratie) van heer Sgeiterdt.


I wish I was a butterfly


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-06-2011 23:20 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 30 juni 2011 23:03 schreef 2barry het volgende:
Jep, de grote vraag is; wie raakten er nu gewond?

Overigens zag ik op MF dat er weer eens een trolaccount van je opgerold is, pedomans.


Ja ik had ff een opwelling, het was alleen van korte duur

Onder welke naam post jij op MF dan?


5 Euro's? Op je muil!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 23:21 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 23:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waar het mij om ging: ik meen alleen kortgeleden het - toch wel typische - woord petomaan al gelezen te hebben. Dat zal dan wel op ZM geweest zijn, (ter inspiratie) van heer Sgeiterdt.
Was dat niet het gene waar jij op promoveert.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


2barry
Usericon van 2barry
Posted 30-06-2011 23:22 by 2barry Profiel van 2barry

quote:
Op 30 juni 2011 23:20 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ja ik had ff een opwelling, het was alleen van korte duur

Onder welke naam post jij op MF dan?


metallica4ever, lang geleden.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 23:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 23:21 schreef Kvelgeest het volgende:
Was dat niet het gene waar jij op promoveert.

Was het maar zo'n feest! Dan had ik niet dat traject van 4 jaar in hoeven gaan.


I wish I was a butterfly


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 30-06-2011 23:32 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 30 juni 2011 23:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat die jongen zich vol vuur en met innige overtuiging in de anale fase stort is natuurlijk overduidelijk.

Waar het mij om ging: ik meen alleen kortgeleden het - toch wel typische - woord petomaan al gelezen te hebben. Dat zal dan wel op ZM geweest zijn, (ter inspiratie) van heer Sgeiterdt.


Kijk hier maar ff, m'n volledige nickname was Heer Petomaan trouwens
http://www.w8.nl/petomaan.htm


quote:
Op 30 juni 2011 23:22 schreef 2barry het volgende:
metallica4ever, lang geleden.


Ah ok dat zegt me wel iets, hebben we elkaar weleens irl ontmoet?

Wat betreft mijn nieuws van die overval, de gewonden zijn 2 overvallers. Ik kwam netuit m'n werk langs de crimescene en alles was afgezet met zwarte schermen. Het wemelde van de politie


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-06-2011 23:40 by Forever After Profiel van Forever After

En de groeten aan Grey die waarschijnlijk last van kriebelhoest heeft.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 23:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ging het net weer over het nieuws, gaat FA weer offtopic. Jammer is dat altijd.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 23:44 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 23:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ging het net weer over het nieuws, gaat FA weer offtopic. Jammer is dat altijd.
Heb je met wijven, geen richtingsgevoel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-06-2011 23:46 by Forever After Profiel van Forever After

:')


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2011 23:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juni 2011 23:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat die jongen zich vol vuur en met innige overtuiging in de anale fase stort is natuurlijk overduidelijk.
Niks mis met een flinke anale fixatie, dat pleit altijd voor mensen vind ik. En petomanen zijn gaaf. Scabreuze scatologie ftw!

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-06-2011 23:58]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen