![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Een tevreden roker is geen onrust stoker. Ik zie in mijn omgeving he-le-maal niet dat wietgebruik leidt tot criminaliteit. Ok beetje boerenstreek hier, maar evengoed, grensstreek dus erg druk bezochte shops. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Komen ze ook nog op de proppen met een soortgelijk verhaal als het om alcohol gaat? Of wordt dat lastig ivm de miswijn die wordt gedronken tijdens de Eucharistie viering? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Gaat meer op het niveau van telen en verkopen denk ik (niet zozeer het gebruik); daar zit wel degelijk (georganiseerde) criminaliteit in, maar juist omdat het telen gecriminaliseerd is (in tegenstelling tot verkoop in coffeeshops en gebruik). Huidige criminaliteit is dan eerder een gevolg van teveel verboden ipv te weinig. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Het grote probleem zit hem - inderdaad - eigenlijk in het vage gedoogbeleid. Via de voordeur is de verkoop van soft-drugs OK (zijnde gedoogd). De achterdeur echter niet. Coffeeshops komen dus via allerlei vage kanalen aan hun wiet/hash/whatever. Het telen van wiet is dan ook verboden. Vreemd en zeer inconsequent beleid. Maargoed, in hoeverre kun je van een beleid spreken -> "gedoogbeleid". De wietpas lost dan ook 0,0 van het grootste probleem op. Aan de voordeur vallen de doden niet en hebben we het eerder over problemen op school dan over echte criminaliteit. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Gedoog regering, we mogen eigenlijk niet regeren maar doen het stiekem toch ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: He tof, dat vind ik van religies ![]() |
|
quote: Tijd voor je dagelijkse prik, knul. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Ik begrijp verder niet goed dat ze alcohol ongemoeid laten terwijl ze bij softdrugs zowat op tilt slaan. XXL was mij reeds voor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-07-2011 11:46] ![]() |
|
quote:+57382103. Edit: Ik heb zelf meerdere familieleden en kennisen die wiet of alcohol in problematische hoeveelheden consumeren. Maar daar waar wietgebruik tot passiviteit en paranoina, daar leitd alcoholgebruik tot echtscheiden, zware depressies, geweld en nog een x aantal andere kwalijke zaken. Ik heb zelf ook beide middelen tegelijkertijd gebruikt, en ervoor in rehab gezeten. Van het blowewn had ik niet zoveel last, maar dat bier... Trillen, zweten, gewoon lichamelijk flinkt verneukt. Ik blow nu 2 gram per week en haal incidenteel een sixpack bier. Just saying. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 18-07-2011 11:55] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Hmm, verschil = dat alcohol diep in de samenleving geworteld is. En bijkomend feit is dat de accijnzen de overheid bepaald geen windeieren legt. Een een niet te vermijden wat-de-boer-niet-kent sausje. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Dit hele phonehacking schandaal begint nu echt bizarre proporties aan te nemen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hoezo FBI onderzoek? ![]() |
|
Rusland kwalificeert bier als alcohol MOSKOU - Bier is vanaf 1 januari 2013 volgens de Russische wet geen levensmiddel meer, maar een alcoholische drank. Daardoor kunnen eisen worden gesteld aan de verkoop. Dat heeft het Kremlin woensdag bekendgemaakt. Bier wordt nu nog op allerlei plaatsen verkocht, maar zal vanaf 2013 alleen nog te koop zijn in winkels met een speciale vergunning. De gemiddelde alcoholconsumptie in Rusland behoort tot de hoogste ter wereld. ![]() |
|
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/2814128/2011/07/22/Zware-explosie-centrum-Oslo-premier-gewond.dhtml De Noorse politie heeft bevestigd dat er meerdere doden zijn gevallen en dat er sprake is van een aanslag op het ministerie van Olie. Het zou om een zware autobom gaan. Bij de aanslag zou premier Jens Stoltenberg gewond zijn geraakt, maar inmiddels wel in veiligheid zijn gebracht. Premier Jens Stoltenberg. © AFP © AFP Het is nog onduidelijk hoeveel doden er in totaal zijn gevallen en hoeveel mensen er gewond zijn geraakt door onder andere rondvliegend glas. Bij de explosie gingen vrijwel alle ruiten van het Noorse zeventien verdiepingen tellende gouvernement aan diggelen. Oorzaak De politie heeft de omgeving direct afgezet en gaf aan niet te weten of er nog meer bommen zijn. Volgens onbevestigde berichten zouden er zich nog twee bommen in het gebied bevinden. Bloed 'Ik zie mensen met bloed op hun gezicht en handen, vertelde een verslaggever van de Noorse krant Aftenposten. Op Twitter circuleren heftige foto's met daarop dode mensen. Mensen renden in paniek weg. 'Er is chaos hier', stelde een andere getuige bij het gebouw aan de Akersgata, een belangrijke doorgaande weg in het centrum van Oslo, vast. Hier staan de gebouwen van het parlement, ministeries, grote kranten en een belangrijk theater. Brand In het ministerie van Olie is brand uitgebroken. De explosie vond rond half vier plaats en was in bijna heel Oslo te horen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
80 doden op dat eilandje in Oslo........ ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
en twitter wijst naar Varg dus 't AD neemt dat maar even over... http://www.ad.nl/ad/nl/6967/Aanslagen-Noorwegen/article/detail/2814663/2011/07/22/Noorse-politie-zoekt-daders-in-eigen-land.dhtml ![]() ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Minstens 80. Bizar. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. ![]() |
|
quote: quote: Fucking briljant. ![]() ![]() |
|
Dat had ik nou nooit achter Varg gezocht. ![]() ![]() |
|
de volgende: Doden en gewonden bij schietpartijen VS GRAND PRAIRIE/KENT - Bij een schietpartij op een rolschaatsbaan in het Amerikaanse stadje Grand Prairie in de staat Texas zijn zaterdag (lokale tijd) zeker zes doden gevallen. Drie mensen raakten gewond. Dat meldden Amerikaanse media. Op de rolschaatsbaan Forum Roller World was een besloten verjaardagsfeestje aan de gang, toen iemand het vuur opende na een ruzie. Vermoedelijke was de schutter een familielid van de jarige. De schutter is zelf ook onder de doden. Vermoedelijk heeft de dader zichzelf om het leven gebracht. Kort voor de schietpartij in Grand Prairie raakten bij een schietpartij op een autoshow in het Amerikaanse stadje Kent, nabij Seattle in de staat Washington, tien mensen gewond. De autoshow werd gehouden op een parkeerplaats voor een winkelcentrum. Op die parkeerplaats zouden enkele mensen, vermoedelijke bendeleden, het met elkaar aan de stok hebben gekregen, waarna één van hen een pistool trok. De politie vermoedt echter dat er door meerdere mensen is geschoten. De gewonden zijn naar het ziekenhuis gebracht of zijn daar zelf heengereden. Geen van hen is in levensgevaar. De gewonden variëren in de leeftijd van 14 tot 32 jaar. Bruce Banner ![]() |
|
'Ontevreden Ziggoklanten moeten overstappen' Laatste update: 26 juli 2011 11:44 info . AMSTERDAM – De Consumentenbond adviseert mensen die ontevreden zijn met de wijzigingen in het analoge pakket van Ziggo over te stappen. “Veel Ziggoklanten klagen bij de Consumentenbond over zenders die uit hun analoge tv-pakket verdwijnen. De Consumentenbond vindt dat Ziggo zich de klachten van haar klanten moet aantrekken", aldus een verklaring op de site. Onlangs is ophef ontstaan over het terugschroeven van het aantal analoge tv-zenders bij Ziggo. Dit aantal gaat terug van dertig naar 25 en bij de selectie van deze zenders zou in veel gevallen niet naar de programmaraden geluisterd zijn. Commissariaat Een aantal programmaraden is naar het Commissariaat voor de Media gestapt. Ziggo stelt zwaarwegende tegenargumenten te hebben en verdedigt het terugdringen van de analoge tv-zenders met het feit dat steeds meer mensen digitale tv kijken. Wettelijk is Ziggo verplicht 15 analoge zenders aan te bieden. Meerdere televisies De Consumentenbond stelt nu dat Ziggo betere voorlichting en oplossingen zou moeten bieden voor consumenten die meerdere televisies gebruiken. Nu is het vaak zo dat mensen een digitaal tv-abonnement hebben in de huiskamer en analoge tv in de slaapkamer. KPN maakte onlangs bekend twee ontvangers te gaan leveren bij een digitaal tv-abonnement zodat ook op een tweede toestel digitale tv gekeken kan worden. Alternatieven Volgens de Consumentenbond is het soms onduidelijk hoe mensen van analoog naar digitaal kunnen gaan bij Ziggo en op welke manier dat het beste kan. Deze mensen kunnen echter geen analoge tv ontvangen bij een andere aanbieder omdat UPC en Ziggo de markt verdeeld hebben. UPC is dus niet beschikbaar waar Ziggo dat wel is. “Maar er zijn allerlei alternatieve voor analoge televisie. Naast digitale televisie van Ziggo zijn dat IPTV (bijvoorbeeld internetactieve televisie van KPN), Digitenne en sateliettelevisie.” © NU.nl/Colin van Hoek ------- Makkelijk lullen van de Consumentenbond. Niet alle genoemde alternatieven zijn overal beschikbaar. Digitenne hoor ik regelmatig van dat de kwaliteit nog niet om over naar huis te schrijven is. En voor de financiele investering die nodig is voor het overstappen naar sommige van de genoemde alternatieven kun je ook een nieuwe tv met CI+ cam aanschaffen (als je geen losse decoder wilt). De enige 'gedupeerde' is dus degene met meerdere tv's in huis. En dan ook alleen nog als die perse naar een van de 5 verdwenen zenders wilt kijken vanuit z'n/d'r nest. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |