|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
En Godflesh speelt Pure in zijn geheel op de zaterdag. |
|
quote: |
|
Zekerheidje voor volgend jaar: Uncle Acid and the deadbeats. |
|
quote: Ik denk sowieso een hoop Rise Above bands wel. |
|
quote: En gezien de hoeveelheid Julie Christmas (en aanverwante projectjes) pauzemuziekjes tussen de verschillende bands door verwacht ik haar (of een aanverwant project) ook wel |
|
quote: Als die live gaan spelen wel, want dat is vooralsnog niet het geval... |
|
quote: Waren ze geloof ik al mee bezig maar degene achter het project kreeg niet op tijd een live band om zich heen geformeerd. Hij heeft nu nog een jaar de tijd, dus dat zal heus wel lukken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
|
|
Mega cool artwork! |
|
Stuk cooler dan die Voivod meuk idd |
|
Nee, Voivod artwork was te gek. You have time. You are doing fine. |
|
idd erg gave poster |
|
quote: Yeah! Inderdaad. Dit is wat minder origineel. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hopelijk voeren ze ook eens dagtickets in. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Beter niet. You have time. You are doing fine. |
|
quote: +1 |
|
quote: +2 |
|
Zinloze toevoeging, maar inderdaad! Geen dagjesmensen, alsjeblieft. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Zijn er nog kaarten voor de zaterdag? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: +1 Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Jess and the Ancient Ones bevestigd. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 27-06-2012 12:17] You have time. You are doing fine. |
|
Ontzettend overrated kutband, dat Jess & The Ancient Ones. Ik ben een beetje geneigd om te zeggen "Ik hoop op een jaartje zonder Voivod, Swans / Michael Gira, Justin K. Broadrick (al mislukt) en al die 34278364 'last-minute unique and exclusive acoustic performances', maar goed, whatever, dat is eigenlijk compleet overbodig gezeik. Zal er immers toch wel weer op neerkomen dat er elk moment van de dag wel ergens minstens één band / artiest speelt die ik graag wil zien. Nu al zin in. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: |
|
quote: Zo hoopte ik op een jaartje zonder al die "occulte" (meestal female fronted) psychedelic rock bands. Ook al mislukt zo te zien Maar goed, het zal mij een worst wezen, ik ben er toch wel weer bij en heb er wel weer het volste vertrouwen in. Hoop wel dat er iets meer sludge staat dit jaar ala Eyehategod, Sourvein etc. Maar wel zullen wel zien. |
|
quote: Hier nog zo iemand. Ik krijg echt uitslag van al die zangeresjes in dat soort bandjes. De één heeft nog minder inhoud dan de ander. Een jaartje geen enkele band met zangeres zou lekker verfrissend zijn Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Volgende pagina |