|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Minder sober dan The Road, sneller tempo ook. Alleen bizar hoe er soms nogal van de hak op de tak gesprongen wordt. Erg trouwe verfilming ook. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Sjeezzz... VIESPEUK!!! |
|
Wat slecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zeg nu niet dat je zijn boeken in het Nederlands leest... Gezien zijn schrijfstijl zou ik dat echt niet over mijn hart krijgen. Afgelopen dagen 'Heart of darkness' van Conrad gelezen. Viel me toch een beetje tegen, aangezien 'Apocalypse now' een adaptatie ervan is. [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 25-07-2016 9:45] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ik vond het nog wel ok, maar 'Apocalyse Now' heeft er inderdaad nog maar weinig mee te maken, enkel hier en daar, meen ik mij te herinneren, komen er scènes overeen. De verplaatsing van Congo naar Viëtnam heeft er natuurlijk ook een grote rol in. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Deze uit. Toch een stuk leesbaarder dan 'Ulysses'. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik heb eindelijk de moed verzameld om te beginnen aan Malazan Book of the Fallen. Nu halverwege het eerste boek en ik voel me een beetje verloren. |
|
quote: Ik had hetzelfde en ben er dan ook mee gestopt. Ik heb tienduizenden pagina's aan fantasy gelezen, leg zelden iets half gelezen weg, maar deze serie trek ik gewoon niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat kan ik nog niet echt inschatten op dit moment. Ik heb de eerste twee boeken in huis gehaald en ben van plan die in ieder geval uit te lezen. Even doorbijten... Ik speel met de gedachte om Gardens of the Moon direct nogmaals te lezen voordat ik doorga naar het tweede deel. |
|
quote: Hopelijk geen stomme vraag, maar wat vond je negatief? De hoeveelheid personages/verhaallijnen of de schrijfstijl? Heb zelf beide gehoord namelijk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Om eerlijk te zijn is het al weer flink wat jaren geleden en weet ik het niet precies meer maar ik heb het wel ergens ooit hier op dit forum neergetypt. Volgens mij was het vooral een kwestie van echt totaal helemaal niets geven om de geïntroduceerde personages. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gaat niet veel anders worden gedurende de serie. Maar het is het waard! Op z'n laatst zou je na boek 2 volledig verslaafd moeten zijn En ongeveer alle andere fantasy is kut nadat je de serie uit hebt*. Veel plezier! *Nou ja, daarvoor eigenlijk ook al. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-08-2016 22:21] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Daar was ik al bang voor. |
|
quote: Jup. |
|
Haha, mooi Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het is een tijdje geleden dat ik de film gezien heb, maar voor zover ik het mij herinner, is het boek even vaag en afstandelijk. Bizar, niet al te afwisselend. Ik heb dan ook helemaal geen voeling met auto-fetisjisme. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wéér Hearts in Atlantis van Stephen King. Derde keer volgens mij. Zijn beste boek (samen met 11/22/63). Wat een sfeer, wat een proza, wat een melancholie, wat een verhalen. Echt mooi hoe hij naast popiejopie horror gedoe ook zo'n andere pet kan opzetten. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: grappig. net voor de tweede keer uitgelezen. eerste keer toen hij net uit was. wist me van het tweede tm vierde 'verhaal' weinig meer te herinneren. maar inderdaad, wat een prachtige sfeer. |
|
wow, een goeie, deze klassieker, en spijtig genoeg in zeker zin nog steeds brandend actueel (zeker nu, met Trump op de troon). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:King op zijn best vind ik. When your people matter, menstrual health matters |
|
Er moet ooit eens een bekende mens gezegd hebben dat jazz klinkt als een big-band die van de trap valt. Dit is er dan zo'n beetje het literaire equivalent van (in dit geval een vallende typmachine). Erg van de hak-op-de-tak, te veel bomen in het bos,...enfin, eerder freejazz dus. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
On the road. Ongeveer net zo kut als Jazz. Beetje kutter nog. Jazz heeft z'n momenten. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Hier hebben we het al over gehad, denk ik. On the Road zal zo ongeveer mijn favoriete boek zijn. Niet dat dat veel zegt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
"End of Watch" van Stephen King (altijd onderhoudend). "Orphan X" van Greg Hurrbowitz (spannende edoch niet al te hoogstaande thriller). When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |