|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klopt, daarom gaat de huisarts het me nu voorschrijven. |
|
Tip tap top When your people matter, menstrual health matters |
|
Ben jij aardig tegen me uit pure angst? |
|
?? When your people matter, menstrual health matters |
|
Voorheen deed je altijd zo eikelig tegen me. Wat is er veranderd? |
|
Heb ik ooit eikelig gedaan? Ik ga er vanuit dat je BillekeAlwerti bent When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Maar je bent niet dom. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Het feit dat jouw definite van dom allerlei forumperikelen en nicknames bijhouden behelst geeft al aan hoe dom je bent. Kom een dagje PhD meelopen, laat ik je je nog dommer voelen dan je je soms hopelijk al voelt. Groetjes aan je 5G mast When your people matter, menstrual health matters |
|
Heb je een PhD joh? Wil je nu een plakplaatje van de juf? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Dat is inderdaad nieuws en nog niet eerder ongevraagd vermeltd. *zet leesbril af* Fusion, vanwaar die behoefte aan erkenning van derden? |
|
quote:Nee dat is een argument om jouw continu infantiele opmerkingen omtrent mijn cognitie als dom te bestempelen. Je weer denk ik zelf ook wel hoe onze IQs zich verhouden, domme samenzwering wappie die je bent. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:ik denk dat t kwartje valt, dus vandaar dit antwoord: "daar ben jij te dom voor". Heerlijk altijd hoe juist gekkies zich zo bezighouden met online 'analyses' van forummers a.d.h.v. een handvol posts. Dat en uiteraard een gedegen opleiding en dito bak onderzoekservaring in de psychologie. Die wappie doet dat ook al. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Das idd een goeie vraag. Vooral omdat mijn ervaring met het hoger onderwijs is dat het toch met name draait om: - Kunnen/willen meedraaien met het systeem - De gewenste antwoorden geven Toen ik dat eenmaal door had had ik mijn plakplaatje ook vrij snel binnen. Maar om aan zo'n dingetje nou je status te gaan ontlenen. En dat steeds te moeten uitdragen naar anderen. Het is toch een beetje een poppenkast waar je aan meedoet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: quote: quote:Dat het in jouw studierichting bij jouw instelling met jouw degree een plakaatje betreft geloof ik graag]. Zeker gezien je meerdere malen hier getoond complete onkunde inzake statistieken, bronnenonderzoek en normale interpretatie van publicaties. Plak m op je voorhoofd zou ik zeggen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nah dat doe jij al. En denk om je bloeddruk. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
(zoals met alles wat je post ongeveer, doorzichtig en voorspelbaar, maar toegegeven wanneer je inhoudelijk wordt over medische zaken etc is t vooral ) Ik zal me maar de volwassene van ons 2en prberen te tonen When your people matter, menstrual health matters |
|
Ontopic maar weer dan? Zit net wat dingen te lezen over het superioriteitscomplex. Erg interessant. quote: https://en.wikipedia.org/wiki/Superiority_complex Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Psychiatersziekte #1 helaas. Vorig jaar ook weer even terug de diepte in geworpen omdat iemand geen zin had om m'n dossier door te lezen want "te veel werk". Soms zijn het gewoon sukkels met een baan. |
|
quote: Onopzettelijk doe je nu een prachtige zelfdiagnose! Hahahaha |
|
De projector draait weer overuren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Nou, ND voelt zich nog steeds niet geweldig lijkt het. Onze stabiele forumchagrijn! |
|
Ik had het niet over jou, bladhark. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Klinkt ontwijkend, projecterend en hypocriet, dit. Laat me even weten of dit ok is qua confrontatie. We kunnen het er ook even bij laten, wat dit onderwerp betreft. Komen we er later gewoon op terug. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |