|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat voor planten als ik vragen mag? Jij hebt toch op het ISW gasthuislaan gezeten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Review van DSM-V: http://thenewinquiry.com/essays/book-of-lamentations/ Geschreven alsof het een dystopisch stuk fictie is, geweldig Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: daar kom je nu pas achter? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
@ elite planten: sint janskruid (en dan niet de dosis van het kruidvat) agnus castus en HTP-5 de schoolnaam klopt.. jij bent? [Dit bericht is gewijzigd door monicees op 26-10-2013 15:40] |
|
Heeft Sint Janskruid een nieuwe plaat uit? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ja is goeie emo blackdeathpostcore man. ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
ik weet dat sint janskruid sterk ondergewaardeerd wordt .. maar heeft zeer zeker wel een flinke uitwerking op het brein, chemisch gezien. |
|
quote:Zuurstof ook. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
ben jij nu naar adem aan het happen? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hij hapt niet signature |
|
ooh ja. Ok man. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
jammer wel inniewee hier maar es die Seroxat afbouwen, na 9 of zo jaar. draagt zeker bij tot de dikte en maagtoestanden. kijken wat het geeft [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-10-2013 16:57] signature |
|
quote: veel succes. Ben blij dat ik nog leef. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
in het algemeen of gerelateerd? signature |
|
quote: gerelateerd. Heb het denk ik een jaar of vijf gebruitk IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ook dikker door geworden toevallerig? signature |
|
quote: Ik niet maar mijn vrouw wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
iets met lust of passiviteit? signature |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: er staat niets in over prostitutie signature |
|
quote: that's how the cookie crumbles IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
@ lijdend voorwerp, feitelijk gezien is dat onjuist.. behalve dat zuurstof een nodige voorziening is, is het niet instaat om de verhoudingen van hormonen, snelheid/werking neurotransmitters of plasticiteit van de hersenen te beïnvloeden. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |