IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Hoe voel je je daarbij? [psychiatrie topic] Vorige pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 12-03-2026 17:45 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2026 8:56 schreef zodiac lung het volgende:
We ‘kennen’ elkaar niet, echter merk ik dat ik wel regelmatig aan jou en je traject denk. Het doet me wel wat. Ik hoop dat je de komende maanden goed doorkomt en wens je oprecht het beste.

Dank je wel

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 12-03-2026 17:49 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2026 10:27 schreef Kimmey het volgende:
Ben je niet bang dat je een 'verkeerde' keuze maakt vanwege je vriendin/vrouw en je ouders?
Je zegt dat het contact beter word, heeft dat nog invloed?

Ik weet natuurlijk niet welke psychische problemen je hebt natuurlijk, maar lijkt mij wel kut.
Zelf zit ik met angst(stoornis), depressie en autisme, maar alsnog is het lastig voor mij om in te leven in het feit dat je zelf voor een einde kiest.
Geen oordeel over jou uiteraard, weet niet zo goed hoe ik het wat vriendelijker kan verwoorden

Ik sta rationeel volledig achter mijn keuze, daar komt geen verandering in. Mijn kernidee is altijd 'humaan en in verbinding' geweest betreffende het overlijden, en nu lijkt het er wel op dat die verbinding er met mijn ouders ook komt, dus dat is allemaal maar fijn

Hier speelt een complexe persoonlijkheidsstoornis mee, een medicatie-resistente chronisch depressie stoornis (secundair, gevolg van de persoonlijkheidsproblematiek) en cPTSS mee. Allen, vervormd tot één bal van eindeloos en heftig lijden.

Ik slik een forse cocktail aan medicatie, en dat plus een geweldig GGZ-FACT team, steun van mijn fijne vriendengroep en ouders is het enige wat mij nog op been houdt. Zonder de medicatie was ik er allang niet meer helaas.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 12-03-2026 17:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2026 12:05 schreef Grafzerk. het volgende:
Fijn dat het nu meer in zicht komt.
Hoewel mijn leven heel anders gelopen is begrijp ik je besluit. Was ik geen moeder geworden dan had ik dezelfde keuze gemaakt.

Ik denk dat het fijn is voor je dat je het met je ouders straks ook kunt afsluiten. Ik ben in ieder geval blij voor je dat het wat beter gaat tussen jullie, voelt dat nog onwennig of voelt dat helemaal oke?

Dat stukje over de relatie met ouders voel ik ook.
Mijn vader is vertrokken in mijn vroege jeugd en mijn moeder is altijd emotioneel onbeschikbaar geweest. Daarbij 'klikken' wij gewoon niet met elkaar, ik blijf er bij dat het spijtig is dat ze mij ooit gekregen heeft want ik zal nooit de dochter zijn die ze had gewild.

Mijn terugval, tsja, naïef van me om te denken dat het altijd 'goed' zou blijven gaan. Voelt als falen, schaamte en teleurstellend dat ik nog liever mezelf kapot maak dan dat ik dingen echt 'voel'.

Het voelt wel wat onwennig, zeker omdat na de zelfmoord van mijn zielsverwante / geliefde mijn ouders enorm tekortschoten. Echter, het is wel onwennig in de positieve zin gelukkig. Ben blij om te horen dat jouw pad anders gelopen is. Ik wens je dan ook alle liefde en sterkte toe!

Rot van de terugval

Hopelijk kan je toch stapje voor stapje weer opkrappelen en doorgaan. Volgens mij ben je een sterke vrouw die dat zeker kan

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-03-2026 18:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2026 8:41 schreef Grafzerk. het volgende:
Bas, hoeveel sessies heb je nu achter de rug?

Zometeen de laatste sessie trauma therapie, hoop ik dan toch alleen al voor mijn portemonnee van uienleer. :')
We hebben het er binnenkort wel ff over, maar het is heftiger dan ik dacht. Ga het ook niet delen hier.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 12-03-2026 18:24 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2026 17:52 schreef Mythics het volgende:
Het voelt wel wat onwennig, zeker omdat na de zelfmoord van mijn zielsverwante / geliefde mijn ouders enorm tekortschoten. Echter, het is wel onwennig in de positieve zin gelukkig. Ben blij om te horen dat jouw pad anders gelopen is. Ik wens je dan ook alle liefde en sterkte toe!

Rot van de terugval

Hopelijk kan je toch stapje voor stapje weer opkrappelen en doorgaan. Volgens mij ben je een sterke vrouw die dat zeker kan

In dat geval tekort schieten is niet niks, gelukkig voelt dat onwennige toch positief voor jou, ik denk als dat positief voelt het voor jou ook fijn zal zijn om zo afscheid te kunnen nemen van hun.

Mijn pad is anders gelopen maar daar heb ik ook veel voor moeten doen en beloven. Het blijft hard werken.
En lief van je, kwam een inimini traantje in de ooghoek..

Ik las dat je een mooie vakantie tegemoet gaat, ik hoop dat je voor zover dat nog kan daarvan kan genieten en rustig de laatste tijd doorkomt. Ik ga je obscuurdere muziekjes missen in het luister topic, hoewel ik vaker niet dan wel de tijd ervoor heb probeer ik ze vaak te onthouden als ik ze nog niet ken.
Ik ben blij voor je dat je eindelijk de rust gaat krijgen die je verdient.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 12-03-2026 23:15 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Volgende week vrijdag 2e gesprek bij de GGZ.. soms kom je er niet alleen uit helaas.

Het is de lichtinval ;')

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 12-03-2026 23:36 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2026 23:15 schreef Kimmey het volgende:
Volgende week vrijdag 2e gesprek bij de GGZ.. soms kom je er niet alleen uit helaas.

Succes gewenst!

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com