![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Ik sta rationeel volledig achter mijn keuze, daar komt geen verandering in. Mijn kernidee is altijd 'humaan en in verbinding' geweest betreffende het overlijden, en nu lijkt het er wel op dat die verbinding er met mijn ouders ook komt, dus dat is allemaal maar fijn Hier speelt een complexe persoonlijkheidsstoornis mee, een medicatie-resistente chronisch depressie stoornis (secundair, gevolg van de persoonlijkheidsproblematiek) en cPTSS mee. Allen, vervormd tot één bal van eindeloos en heftig lijden. Ik slik een forse cocktail aan medicatie, en dat plus een geweldig GGZ-FACT team, steun van mijn fijne vriendengroep en ouders is het enige wat mij nog op been houdt. Zonder de medicatie was ik er allang niet meer helaas. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Het voelt wel wat onwennig, zeker omdat na de zelfmoord van mijn zielsverwante / geliefde mijn ouders enorm tekortschoten. Echter, het is wel onwennig in de positieve zin gelukkig. Ben blij om te horen dat jouw pad anders gelopen is. Ik wens je dan ook alle liefde en sterkte toe! Rot van de terugval Hopelijk kan je toch stapje voor stapje weer opkrappelen en doorgaan. Volgens mij ben je een sterke vrouw die dat zeker kan I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote:We hebben het er binnenkort wel ff over, maar het is heftiger dan ik dacht. Ga het ook niet delen hier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: In dat geval tekort schieten is niet niks, gelukkig voelt dat onwennige toch positief voor jou, ik denk als dat positief voelt het voor jou ook fijn zal zijn om zo afscheid te kunnen nemen van hun. Mijn pad is anders gelopen maar daar heb ik ook veel voor moeten doen en beloven. Het blijft hard werken. En lief van je, kwam een inimini traantje in de ooghoek.. Ik las dat je een mooie vakantie tegemoet gaat, ik hoop dat je voor zover dat nog kan daarvan kan genieten en rustig de laatste tijd doorkomt. Ik ga je obscuurdere muziekjes missen in het luister topic, hoewel ik vaker niet dan wel de tijd ervoor heb probeer ik ze vaak te onthouden als ik ze nog niet ken. Ik ben blij voor je dat je eindelijk de rust gaat krijgen die je verdient. |
|||||||||
|
Volgende week vrijdag 2e gesprek bij de GGZ.. soms kom je er niet alleen uit helaas. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Succes gewenst! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
| Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
| Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |