|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de wat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had m'n jonkoklapschaatsen niet aan, dus ging ff scheef. |
|
Under the Skin heeft Scarlett Johansson als lead. Ik weet dat haar acteren bashen nogal populair is maar ik vind dat erg overdreven en waarschijnlijk drijft dat op blockbuster optredens en uiterlijk. Persoonlijk kan ik haar erg goed hebben, deze film die ze vrijwel helemaal alleen draagt is een vrij ondergewaardeerde lowbudget scifi IMHO [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-05-2020 15:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ken de film, maar vanwege vermoeidheid ooit niet af kunnen kijken. Gaat samen met Solaris uit '72 op de watchlist. |
|
quote: Ohja, die moet ik ook altijd nog eens zien. Hoe vind je zoiets tegenwoordig? Torrent bestaat dat nog? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je kan het downloaden, maar kijk dan wel of je de restauratie kan vinden. Anderzijds kan je de film voor €4,99 bekijken via de EYE Film Museum / Picl samenwerking: https://picl.nl/films/solaris/?theater-selectie=eye Kopen kan natuurlijk ook maar dat gaat een stuk trager logischerwijs [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 13-05-2020 16:37] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: https://www.bol.com/nl/p/tarkovsky-coll/9200000116738856/?bltgh=r6B1o9yvjP1Me-PpfFRDaQ_hD8ARqdvFNHFpRPK8MtFaQ_2.3.ProductTitle Voor die prijs heb je heel wat film. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Deze is sowieso aan te raden. Dit zijn alle restauraties die van Tarkovsky's werken gedaan zijn en op een prachtige manier ook. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Er staat een 16GB Criterion 1080p torrent op de bekendere site's. DPR till i die. |
|
quote: Dude help me ff. Ik ben er een beetje uit. ... hoe de hazen lopen ... |
|
rarbg.to [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 13-05-2020 16:46] |
|
Allright. Vroegah gebruikte ik utorrent, is dat nog steeds aan te raden? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vind qbittorrent (tegenwoordig) fijner. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-05-2020 16:47] |
|
En wel met VPN zeker? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Altijd. |
|
quote: Hey, dat maakt het dan weer interessant, ik dacht altijd dat de remake redelijk hetzelfde was als het origineel, dan zoek ik hem op. Wat betreft een film kijken in een taal die je niet machtig bent.. vind ik enorm irritant eigenlijk, de ondertiteling NIET lezen heeft ook weinig zin. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Echt? Heb ik nog nooit gedaan. Heeft Timotheus Kuik een gigafile aan belastbaar materiaal tegen me? |
|
quote: In dat geval moet ik je wel waarschuwen dat Tarkovsky's werken ook sterk dialooggestuurd zijn. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Het is geen ramp zolang je geen afleiding hebt. Dus telefoon buiten handbereik, en de blagen fijn naar oma. |
|
quote: Ja, dat heb ik gemerkt bij Stalker. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: jij en blagen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Was meer in het algemeen. Maar katten kunnen ook ontzettend afleiden en irritant zijn. Gelukkig hoef je daar geen schoolgeld voor op te hoesten. |
|
ik snap de pun Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dit is de beste uitgave: https://www.amazon.co.uk/SOLARIS-CRITERION-COLLECTION-Blu-ray-Bondarchuk/dp/B06VSTBHD6/ref=sr_1_4?dchild=1&keywords=solaris&qid=1589390247&sr=8-4 De AE is ook behoorlijk goed (wat kleine verschillen in bv brightness) https://www.amazon.co.uk/Solaris-Blu-ray-Donatas-Banionis/dp/B01BFFTYOG/ref=tmm_blu_title_0?_encoding=UTF8&qid=1589390247&sr=8-4 [Dit bericht is gewijzigd door ex-filosofem op 13-05-2020 19:20] That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |