![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Birdman gekeken could not relate. signature ![]() |
|
Van de week gezien: His House, staat op Netflix Toffe film over een immigranten stel dat een huis krijgt toegewezen. Alleen is er iets meegekomen waardoor hun nieuwe huis niet helemaal een aangename woning is. Sterk acteerwerk, spannend en met een paar goede schrikeffecten. The Dare: Torture horror maar van het mindere soort. Het verhaaltje was nogal ongeloofwaardig, wat op zich niet erg is maar de torture viel ook nog eens tegen. Kindred Meer een Britse drama van het trage soort wat langzaam aan veranderd in een psychologische horror. Goede film. bub ![]() |
|
![]() In 7 of 8 delen gekeken, dus geen flauw idee waar het over gaat. ![]() |
|
Ik wilde 'The Other Side of Wind' kijken maar na 5min leek het me beter eerst maar eens die docu erover te doen, 'They'll Love Me when I'm Dead'.. wat een figuur die Welles ![]() |
|
![]() In de indoor 1 vs 1 vechtscene wordt de riot gear persoon een bepaalde richting op getrokken terwijl hij door niemand vastgehouden wordt (terwijl hij op de grond ligt). Meerdere schokkerige bewegingen. Waarom beweeegt dat character op die manier? Tijdens een scene op een boot waarbij de goedzakken in een plastic tent zitten is de camera af en toe gericht op Kat terwijl ze aan het praten is. Op de achtergrond (buiten de boot) zie je telkens iets van links naar rechts bewegen, stoppen en dan weer van rechts naar links terug bewegen. The protagonist zou dit moeten zien maar zegt er niets over. Is dit een tijd heen en weer dingetje, of gewoon een compleet verticale ruitenwisser? :') [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 13-12-2020 5:40] ![]() |
|
oh spoilers, thanks ![]() |
|
Ik stel enkel vragen joh. Vragen die, door het kijken van de film, hoogstwaarschijnlijk niet beantwoord gaan worden. tl;dr je zeurt ![]() ![]() |
|
![]() linkerkolom zijn tips [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-12-2020 11:58] signature ![]() |
|
Rechts zitten ook wat aardige films, hoor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
ik bedoelde rechts, my bad [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-12-2020 12:10] signature ![]() |
|
Dat verklaart waarom ik van de linker stapel alleen fight club heb gezien. ![]() Edit: En Ringu [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-12-2020 14:54] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Cube is ook niet verkeerd uit die stapel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Nou, het is wel Cube 2... No dogs, no masters. ![]() |
|
Cube was wel leuk. De andere delen nooit gezien. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Wat is er zo sterk aan Chrissy F.? ![]() |
|
quote: De muziek. En het boek. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Slither (linkse stapel) is een goeie creature feature. Met de geweldige Michael Rooker, die zijn doorbraak kende met de cult classic 'Henry: Portrait of a Serial Killer'. ![]() |
|
quote: Oh ja, nu zie ik het ook. Die was al stukken minder ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Cube 2 moet ik nog bekijken, Cube nog aanschaffen (wel al gezien) ben zo de favo's toch maar op DVD aan het inslaan. Makkelijker. The House That Jack Built is onderweg. signature ![]() |
|
quote: DVD's verdwijnen na verloop van tijd normaal niet uit je kast i.t.t. streaming. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Vroeger hadden dvd's van die interactieve menu's enzo. Hebben 4k blurays dat ook? ![]() |
|
quote: - geen ondertitels - niet beschikbaar - verdwijnen - haperingen signature ![]() |
|
quote: subtitties signature ![]() |
|
quote: Cube 2 vond ik wel nog goed. Eigenlijk vind ik alleen Cube Zero slecht in die reeks. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |