IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "There is always time for a last minute" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 06-02-2020 2:58 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam



Het is bekend dat dat een ontzettende boutfilm is, Bart.
Zeker als er een film over de producent gemaakt wordt die "The Disaster Artist" heet.

Laatst Overlord [2018] gezien. Leuk, een horrorfilm die zichzelf wel serieus neemt. Snap alleen de titel niet zo goed. Wie of wat is 'the overlord'?


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-02-2020 8:35 by Sater Profiel van Sater

Operation Overlord.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 06-02-2020 8:48 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Hnm, wordt dat ook zo benoemd in de film? Schijnbaar niet helemaal opgelet...


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-02-2020 9:16 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 5 februari 2020 23:04 schreef Hypnos het volgende:
Wie durft het aan?


Vond Samurai Cop net wat beter, maar scheelt niet veel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-02-2020 10:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 februari 2020 23:04 schreef Hypnos het volgende:
Wie durft het aan?

Wat wil/denk je nou? :')


Quis moderabat ipsos moderatores?


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 06-02-2020 14:25 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 6 februari 2020 2:58 schreef Zwelglichaam het volgende:


Het is bekend dat dat een ontzettende boutfilm is, Bart.
Zeker als er een film over de producent gemaakt wordt die "The Disaster Artist" heet.

Laatst Overlord [2018] gezien. Leuk, een horrorfilm die zichzelf wel serieus neemt. Snap alleen de titel niet zo goed. Wie of wat is 'the overlord'?


Is Overlord niet die film waarvan het idee van Richard Raaphorst gejat is? Of was dat de uiteindelijke naam van zijn film? Er was iets mee....nazizombies enzo.
Het begon als Woensdag gehaktdag. Heb toen nog een dagje Scheveningen gedaan om te figureren in de trailer.


Eikel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2020 14:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 februari 2020 9:16 schreef spectre het volgende:
Vond Samurai Cop net wat beter, maar scheelt niet veel



Es opzoeken


signature


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 06-02-2020 15:47 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 6 februari 2020 14:25 schreef GinaG het volgende:
Is Overlord niet die film waarvan het idee van Richard Raaphorst gejat is? Of was dat de uiteindelijke naam van zijn film? Er was iets mee....nazizombies enzo.
Het begon als Woensdag gehaktdag. Heb toen nog een dagje Scheveningen gedaan om te figureren in de trailer.
Ik weet waar je op doelt, maar kan niet op de naam komen.

Worst Case Scenario?

Yep: https://en.wikipedia.org/wiki/Worst_Case_Scenario_(film)

[Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 06-02-2020 15:51]


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 06-02-2020 16:27 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 6 februari 2020 15:47 schreef Zwelglichaam het volgende:
Ik weet waar je op doelt, maar kan niet op de naam komen.

Worst Case Scenario?

Yep: https://en.wikipedia.org/wiki/Worst_Case_Scenario_(film)


Precies die!
En na ff zoeken is het uiteindelijk Frankensteins Army geworden, dus ja Overlord lijkt hetzelfde idee (of gejat) te hebben gehad


Eikel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2020 18:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Music by
Bong-Ra


Hmmmm


signature


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 06-02-2020 18:11 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

"... pools of bubbling excrements. There's boulders. Naked people churning about. Basically your classic depiction of hell."


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 06-02-2020 21:12 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem



Ik zou een connectie moeten hebben met deze film, want ik rij graag in een grote amerikaanse (of aziatische) bak rond in die omgeving.
Maar het is eens te meer bewijs dat duitsers geen humor hebben. Er wordt geprobeerd 'quirky' te zijn maar het gaat nergens heen en slaat meteen dood. En is alleen maar irritant.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-02-2020 19:51 by Bub Profiel van Bub

Zojuist Jojo Rabbit gezien.

Een aantal geniale grappen maar ook een prima verhaaltje met aardig wat ontroerende momenten / drama.

Een uitstekende film.



bub


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 09-02-2020 4:32 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam



Murder mystery met een redelijk dikke cast. Erg vermakelijk!


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-02-2020 12:38 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Begint als een ingetogen indifilm, maar gaandeweg ontaard het in een Lynch-achtig labyrint. Erg knap hoe ze zo de toenemende waanzin van het hoofdpersonage uitbeelden.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 10-02-2020 3:21 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam



Die had ik dus nog nooit gezien. Erg mooi. Al werd ik wel verrast door de lengte.
Af en toe verdwijnt er mid-scene een (kleuren) filter over de film over vervolgens in diezelfde scene weer terug te komen? Not sure waar dat over ging.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-02-2020 9:16 by spectre Profiel van spectre

Terminator Dark Fate.

Hij was lang zo kut niet als ik dacht, maar ook lang zo tof niet als het kon zijn. Rare keuze van dat ene.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 11-02-2020 9:19 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Gisteren in de Sneak Preview de nieuwe film van Guy Ritchie gezien, The Gentlemen. Geweldig, terug op het niveau van Snatch en Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Ik denk niet dat Hugh Grant ooit zo cool was. Colin Farrell ook in topvorm.



One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-02-2020 9:29 by williamblake Profiel van williamblake

quote:
Op 10 februari 2020 3:21 schreef Zwelglichaam het volgende:


Die had ik dus nog nooit gezien. Erg mooi. Al werd ik wel verrast door de lengte.
Af en toe verdwijnt er mid-scene een (kleuren) filter over de film over vervolgens in diezelfde scene weer terug te komen? Not sure waar dat over ging.


Misschien een gevolg van de versie die je gezien hebt? Er bestaan immers redelijk wat verschillende versies met uiteenlopende duur en cuts.



GinaG
Usericon van GinaG
Posted 11-02-2020 11:26 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 7 februari 2020 19:51 schreef Bub het volgende:
Zojuist Jojo Rabbit gezien.

Een aantal geniale grappen maar ook een prima verhaaltje met aardig wat ontroerende momenten / drama.

Een uitstekende film.




Afgelopen weekend ook gezien.
Helemaal niet mijn genre maar desalniettemin een fijne film. En het nare van oorlog wordt niet voor het gemak ff vergeten zoals in veel grappenfilms het geval is.


Eikel


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 11-02-2020 13:13 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 11 februari 2020 9:29 schreef williamblake het volgende:
Misschien een gevolg van de versie die je gezien hebt? Er bestaan immers redelijk wat verschillende versies met uiteenlopende duur en cuts.
Duurde 4 uur en 8 minuten (inclusief credits). Maar niet alleen kleursverandering binnen een scene, maar ook binnen hetzelfde shot...

Over verschillende versies: anderhalf maandje terug de dvd screener van Ford vs. Ferrari gekeken. Daar zat een stukje in waarin Bale behoorlijk intens solo acteert.
In de 1080p bluray rip versie die ik gisteren zag zat dat niet.
Dat solo stukje leek op typisch 'oscar bait'. Zijn ze dan zo flauw dat als iemand er geen oscar voor krijgt, ze dat stukje uit de film slopen? Want het was verder ook niet key voor het verhaal ofzo.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 13-02-2020 18:02 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam



a24 <3

Best apart, aanrader.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-02-2020 9:37 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ja, erg mooie film. Heb ik vorige zomer op een kerkhof in Leuven kunnen zien.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 14-02-2020 14:58 by mikkasscar Profiel van mikkasscar





Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 17-02-2020 6:05 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam



Gemaakt door Fred Durst met John Travolta in de hoofdrol. Trek daar zelf maar je conclusie uit.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen