|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Operation Overlord. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hnm, wordt dat ook zo benoemd in de film? Schijnbaar niet helemaal opgelet... Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Vond Samurai Cop net wat beter, maar scheelt niet veel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat wil/denk je nou? :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Is Overlord niet die film waarvan het idee van Richard Raaphorst gejat is? Of was dat de uiteindelijke naam van zijn film? Er was iets mee....nazizombies enzo. Het begon als Woensdag gehaktdag. Heb toen nog een dagje Scheveningen gedaan om te figureren in de trailer. Eikel |
|
quote: Es opzoeken signature |
|
quote:Ik weet waar je op doelt, maar kan niet op de naam komen. Worst Case Scenario? Yep: https://en.wikipedia.org/wiki/Worst_Case_Scenario_(film) [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 06-02-2020 15:51] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Precies die! En na ff zoeken is het uiteindelijk Frankensteins Army geworden, dus ja Overlord lijkt hetzelfde idee (of gejat) te hebben gehad Eikel |
|
Music by Bong-Ra Hmmmm signature |
|
"... pools of bubbling excrements. There's boulders. Naked people churning about. Basically your classic depiction of hell." Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik zou een connectie moeten hebben met deze film, want ik rij graag in een grote amerikaanse (of aziatische) bak rond in die omgeving. Maar het is eens te meer bewijs dat duitsers geen humor hebben. Er wordt geprobeerd 'quirky' te zijn maar het gaat nergens heen en slaat meteen dood. En is alleen maar irritant. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Zojuist Jojo Rabbit gezien. Een aantal geniale grappen maar ook een prima verhaaltje met aardig wat ontroerende momenten / drama. Een uitstekende film. bub |
|
Murder mystery met een redelijk dikke cast. Erg vermakelijk! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Begint als een ingetogen indifilm, maar gaandeweg ontaard het in een Lynch-achtig labyrint. Erg knap hoe ze zo de toenemende waanzin van het hoofdpersonage uitbeelden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Die had ik dus nog nooit gezien. Erg mooi. Al werd ik wel verrast door de lengte. Af en toe verdwijnt er mid-scene een (kleuren) filter over de film over vervolgens in diezelfde scene weer terug te komen? Not sure waar dat over ging. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Terminator Dark Fate. Hij was lang zo kut niet als ik dacht, maar ook lang zo tof niet als het kon zijn. Rare keuze van dat ene. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteren in de Sneak Preview de nieuwe film van Guy Ritchie gezien, The Gentlemen. Geweldig, terug op het niveau van Snatch en Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Ik denk niet dat Hugh Grant ooit zo cool was. Colin Farrell ook in topvorm. |
|
quote: Misschien een gevolg van de versie die je gezien hebt? Er bestaan immers redelijk wat verschillende versies met uiteenlopende duur en cuts. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Afgelopen weekend ook gezien. Helemaal niet mijn genre maar desalniettemin een fijne film. En het nare van oorlog wordt niet voor het gemak ff vergeten zoals in veel grappenfilms het geval is. Eikel |
|
quote:Duurde 4 uur en 8 minuten (inclusief credits). Maar niet alleen kleursverandering binnen een scene, maar ook binnen hetzelfde shot... Over verschillende versies: anderhalf maandje terug de dvd screener van Ford vs. Ferrari gekeken. Daar zat een stukje in waarin Bale behoorlijk intens solo acteert. In de 1080p bluray rip versie die ik gisteren zag zat dat niet. Dat solo stukje leek op typisch 'oscar bait'. Zijn ze dan zo flauw dat als iemand er geen oscar voor krijgt, ze dat stukje uit de film slopen? Want het was verder ook niet key voor het verhaal ofzo. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
a24 <3 Best apart, aanrader. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ja, erg mooie film. Heb ik vorige zomer op een kerkhof in Leuven kunnen zien. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
Gemaakt door Fred Durst met John Travolta in de hoofdrol. Trek daar zelf maar je conclusie uit. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |