|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toevallig, ik heb me eerder deze week voorgenomen eens wat meer van Paweł Pawlikowski op te zoeken. Ik ken alleen 'Ida'. In de tussentijd ga ik rustig verder met Kieślowski. Heb je 'A Short Film About Killing' gezien, Mythics? Die heb ik het meest recent gekeken. IJzersterk. |
|
quote: Prachtige film ja! Blind Chance (Przypadek) van Kieślowski is ook een aanrader! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ik heb Cold War gezien. Vond hem eigenlijk een beetje tegenvallen na Ida. Maar daar stond ik wel redelijk alleen in, dus laat je niet afschrikken. Welke Kieślowski is een goede 'instapper'? Ik heb een Mubi-abonnement, daar staat het een en ander van hem op. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik zou zelf voor 'Trois couleurs: Bleu' gaan I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ik vond The Double Life of Véronique en A Short Film About Killing allebei (nog!) beter dan Trois Couleurs: Bleu. Wit en Rood moet ik nog zien. Deze films staan er iig allemaal op. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 18-05-2021 14:01] |
|
Bedankt allebei! Ik heb afgelopen weekend Burning/Beoning gekeken, naar een verhaal van Murakami. Mooi geschoten en een verhaal dat misschien een mysterie genoemd kan worden, maar vooral ambigu en gelaagd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Die scene met die solo van Miles Davis eronder is écht waanzinnig. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Klinkt interessant, staat genoteerd. De beste film die ik de laatste tijd heb gekeken, was 'Certain Women' van Kelly Reichardt. Dat was de enige van haar die ik nog niet gezien had, ook weer klasse. Eén van mijn favoriete regisseurs. Ik verheug me er op binnenkort 'First Cow' te kunnen zien. |
|
De Patrick, van Tim Mielants. Introverte man op een nudistencamping belandt in een existentiële crisis en gaat op zoek naar zijn verloren hamer. Goud. |
|
Jaaaa! En die naaktvechtscène is de beste sinds Eastern Promises en Borat. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Naakte bejaarden, je kunt maar ergens hard op gaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zolang Ferry Doedens zijn OnlyFans-account nog heeft wacht ik er even mee. signature |
|
quote: Dat was echt genieten. Prachtig geschoten ook. Ik ben vandaag al meerdere keren in de lach geschoten om "godverdomme, ik ga je flushen" |
|
quote: Vrijdag ook gekeken. Mooi |
|
Fifty Shades Darker proberen te kijken gisteren. Ongelofelijk hoe ze iets slechts nog slechter kunnen maken. |
|
wrm toch altijd die zelfkastijding Sleght? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je kan die Jamie Dornan beter bezig zien in de serie "The Fall". Daar doet hij ook vrouwen pijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
JA! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Het is op verzoek. |
|
quote: |
|
quote:Deel 2 was echt kanker. |
|
darker, zitten veel van diezelfde letters in Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar geen negers, dus waarom darker? |
|
The Machinist, maar in de verkeerde stemming denk ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |