IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "There is always time for a last minute" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 16-12-2020 21:09 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 16 december 2020 16:31 schreef Hypnos het volgende:
Cube 2 moet ik nog bekijken, Cube nog aanschaffen (wel al gezien)


ben zo de favo's toch maar op DVD aan het inslaan. Makkelijker.

The House That Jack Built is onderweg.

The House That Jack Built, topper! Twee jaar geleden gezien in de cinema, met de volle 10 personen aanwezig in de zaal, waarvan 1/3 halverwege de film doorging


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 23-12-2020 21:42 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

Gisteren eens naar 'Vampire in Brooklyn' gekeken, een horror-comedy uit 1995 van de hand van Wes Craven, en met Eddie Murphy en Angela Bassett in de hoofdrollen.

Alhoewel de film wel entertainend was, was hij allesbehalve hoogstaand. De film neigt meer richting comedy dan horror ook. Veel meer dan 5,5/10 kan ik er niet aan geven.





PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-12-2020 7:43 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren dit George Clooney-vehikel op Netflix gezien. Het deed me denken aan een aflevering van South Park waarin ze het hebben over hoe figuren als Clooney verslaafd zijn aan de geur van hun eigen scheten. Om maar te zeggen dat deze prent gebukt gaat onder een loden ernst en pathetische dramatiek (hoe wanhopig kan je voor een Oscar slijmen) en de acteurs lijken er van uit te gaan dat ze in een 'Schindler's list' staan te acteren. Terwijl het een erg banaal en zeer voorspelbaar verhaaltje is. Dan liever die South Park-aflevering.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 24-12-2020 7:45]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2020 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

iemand toevallig Lux Æterna gezien dit jaar?


signature


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 28-12-2020 17:08 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Wonder Wamen 84.

Abominabel slecht. Bennifer en Cavil hebben zich terecht terug getrokken uit het DCCU. Tijd om daar ook de stekker uit te halen en de schade te beperken.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-12-2020 17:30 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 23 december 2020 21:42 schreef Steel Jaw het volgende:
Alhoewel de film wel entertainend was, was hij allesbehalve hoogstaand. De film neigt meer richting comedy dan horror ook. Veel meer dan 5,5/10 kan ik er niet aan geven.



Had je anders verwacht dan met Eddie Murphy in de hoofdrol?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 28-12-2020 18:40 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 28 december 2020 17:30 schreef Natural Disaster het volgende:
Had je anders verwacht dan met Eddie Murphy in de hoofdrol?



Daar heb je wel een punt. Vind het vooral vreemd dat deze film geregisseerd is door Craven.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-12-2020 22:55 by Mythics Profiel van Mythics

'Sanatorium pod klepsydrą' (1973) van Has nog maar eens bekijken.



"Józef visits his dying father at a remote mental institution, where time itself doesn't seem to exist, and the line between dreams and memories becomes indistinguishable."


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-12-2020 23:17 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 december 2020 17:30 schreef Natural Disaster het volgende:
Had je anders verwacht dan met Eddie Murphy in de hoofdrol?




Murphy speelt al in geen leuke film meer sinds...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 28-12-2020 23:23 by Machtig Profiel van Machtig

quote:
Op 28 december 2020 23:17 schreef F.Jacobse het volgende:
Murphy speelt al in geen leuke film meer sinds...





Bowfinger


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 04-01-2021 21:32 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

Gisteren eens naar Possessor gekeken, de tweede langspeelfilm van Brandon Cronenberg, zoon van de geniale regisseur David Cronenberg.

Het wordt al snel duidelijk dat Brandon de oude stijl van zijn vader probeert na te apen, zijnde 'body horror'.
Alleen vond ik de uitvoering vrij zwak.

Ik keek hard uit naar deze film, maar als Cronenberg junior ooit het niveau van z'n vader wil bereiken, dan zal hij nog veel boterhammen moeten eten.

5/10





PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-01-2021 6:22 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Hmm, wel benieuwd toch naar het werk van de zoon van.

Deze een kleine week geleden gezien. Waar gebeurd, over een tienerjongen die door de FBI ingeschakeld wordt om undercover drugs te gaan verhandelen. Goed uitgewerkte sfeer. En zeer toffe soundtrack (als je fan bent van funk en vroege hiphop). Alleen dat onnozel pubersnorretje had 'ie mogen afscheren .



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-01-2021 6:20 by Slegthyd Profiel van Slegthyd



Acteren kan hij wel. Jammer dat 'ie vaak de spierballen moet spelen.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-01-2021 11:13 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 4 januari 2021 21:32 schreef Steel Jaw het volgende:
Gisteren eens naar Possessor gekeken, de tweede langspeelfilm van Brandon Cronenberg, zoon van de geniale regisseur David Cronenberg.

Het wordt al snel duidelijk dat Brandon de oude stijl van zijn vader probeert na te apen, zijnde 'body horror'.
Alleen vond ik de uitvoering vrij zwak.

Ik keek hard uit naar deze film, maar als Cronenberg junior ooit het niveau van z'n vader wil bereiken, dan zal hij nog veel boterhammen moeten eten.

5/10




Ik vond hem wel goed. Nee, het is niet een klassieker zoals zijn vader hem vroeger maakte.
Maar slecht is de film zeker niet.
Gewoon prima vermaak.


bub


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 22-01-2021 4:34 by Slegthyd Profiel van Slegthyd





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-01-2021 1:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

https://m.imdb.com/title/tt0856288/

Einde lijk gezien


Sterke maag is een must.

A l'intérieur

6,8 op imdb terecht

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-01-2021 1:10]


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2021 1:12 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die is echt super naar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-01-2021 7:01 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deze op Netflix gekeken. Best onderhoudende film, een niet mis te verstane aanklacht tegen het kastensysteem in India en meer algemeen een venijnige sneer tegen het kapitalisme. Het niveau van een topper als 'Parasite' wordt nooit gehaald, maar hij past zeker in dezelfde 'rayon'.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-02-2021 11:54 by Bub Profiel van Bub

Zojuist Saint Maud gezien en ik heb mij redelijk vermaakt.

Een psychologisch drama / horror over een verpleegster, Maud, die een relatie heeft gekregen met God na een eerder voorval in en verpleegtehuis.
Uiteindelijk komt ze te werken voor een voormalige danseres welke ernstig ziek is.


Uiteraard spoort Maud niet helemaal.




bub


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 08-02-2021 21:11 by Slegthyd Profiel van Slegthyd






Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-02-2021 21:15 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik had niet anders verwacht met zo'n flyer.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-02-2021 4:39 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Het is puur character drama. Twee mensen, 1 ruzie.

Maar het acteren is gewoon niet goed genoeg om anderhalf uur lang te boeien.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2021 11:39 by spectre Profiel van spectre

De nieuwe 7 uur durende docufilm reeks van Adam Curtis: Can’t Get You Out of My Head: An Emotional History of the Modern World. Nu ben ik depressief

Het is een soort directors cut van zijn 2016 film Hypernormalisation..




[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-02-2021 11:40]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-02-2021 12:16 by spectre Profiel van spectre

als je het wilt zien kun je terrecht bij de BBC iPlayer of hier: https://thoughtmaybe.com/cant-get-you-out-of-my-head/


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 15-02-2021 21:54 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

Afgelopen vrijdag twee films gezien samen met een maat.

Begonnen met The New Barbarians, een Italiaanse post-apocalyptische film uit 1983.
Mijn god, wat was dit verschrikkelijk. Alsof je anderhalf uur naar een eindproject van middelbare scholieren zit te kijken. Amateurisme ten top. De film was zo slecht dat we bijna constant hebben zitten lachen met de crappyness ervan, dus op een manier hebben we er toch plezier aan beleefd.

Daarna de actie/sci-fi klassieker Demolition Man uit 1993 nog eens bovengehaald. Wat blijft dit toch een enorm gave film, met wat mij betreft Wesley Snipes zijn beste vertolking uit zijn carrière.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen