|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ema, van Pablo Larraín. Prachtig. Goede rant tegen reggaeton ook. |
|
Gisterenavond eindelijk La Planète Sauvage gekeken. Prachtige film, genot om naar te kijken. Een animatiestijl die voelt als een mix van Salvador Dalí, Terry Gilliam en Jheronimus Bosch is iets dat compleet voor mij is. Soundtrack was ook erg gaaf, lekker funky en dromerig. |
|
|
|
Don't believe the hype. |
|
Eindelijk, eindelijk Dersu Uzala van Akira Kurosawa gezien. Nog beter dan ik verwachtte. |
|
quote: Eindeloos prachtige film! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Echt. Heb jij het boek gelezen? Ik heb zojuist een exemplaar gekocht. |
|
Zondag met een maat naar The Great Silence (1968) in bioscoop Kino te Rotterdam geweest. Gave western van Sergio Corbucci. Met muziek van Ennio Morricone. |
|
https://www.imdb.com/title/tt7984734/?ref_=nv_sr_srsg_0 Gisteren deze gaan zien. Interessante film die er ook visueel uitspringt. Blij dat ik deze toch op groot scherm heb kunnen zien. |
|
Heel benieuwd naar. Gelukkig zal hij eind augustus in Leuven gespeeld worden in het kader van Zomerfilms. Kaartje direct gekocht. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Een van mijn favoriete films van de afgelopen jaren. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Zes uur genieten. Veertig jaar aan Italiaanse geschiedenis verteld door middel van het verhaal van twee broers. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 29-07-2020 19:13] |
|
Gisteren Samurai Cop gezien. Een hoogtepunt in het b-film actie genre. Essentieel! bub |
|
Haha, ik zag laatst een fragment daarvan in de documentaire 'VHS Massacre: Cult Films and the Decline of Physical Media'. Goud. Gisteren weer eens gaan zitten voor No Direction Home: Bob Dylan. Toch wel de aller-, állerbeste muziekdocumentaire die Scorsese heeft gemaakt. |
|
MEH Eikel |
|
365... 1,5 uur van mijn leven weg.. Als je alle seks scene's weg haalt, hou je 15 min over. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: 1u 56 m en 365 Days is een Poolse erotische thriller uit 2020 lees ik. Tsja. Ik was er nooit aan begonnen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Probeer The Beautiful Troublemaker eens, uit 1991. |
|
quote: al eerder geprobeerd te kijken, na 20 min al afgehaakt. Toch maar weer geprobeerd, maar zoo slecht 'Loodgieter ik heb geen geld meer, en nu' is nog beter dan deze film. Het is de lichtinval ;') |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tjah, 3.3 score op IMDB. Zou toch een indicatie kunnen zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ach, ik heb gisteren Showgirls gezien, die krijgt een 4.9 en dat is oprecht een supergoede film. |
|
quote: Niet naar gekeken hehe Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik had de hele tijd het gevoel dat Zack, Kelly en Slater het beeld in zouden wandelen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |