|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je advocaat adviseer ik je 2 druppels te nemen van dat ene flesje. Dan kom je waarschijnlijk wel in de stemming. |
|
Opera, van Dario Argento. |
|
Aanrader. |
|
Netflix signature |
|
quote: Daar staat die helegaar niet op hier Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Je mist er weinig aan. Ik had goede hoop omdat het script van de hand van S. Craig Zahler is, maar vond het allemaal nogal matig. Acteerwerk om te huilen, saai script (nu opeens een naziverhaallijn erin gepropt) en hooguit een paar van de kills die hun momenten hadden. Edit: En Udo Kier is altijd een plus. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 16-06-2020 12:43] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
die boobs waren wel memorabel signature |
|
Mjah... Ik vond deze wel aardig: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Geniale films. |
|
SCHAEP! signature |
|
Leuke, originele indi-comedy, geproduced door de Duplass-broertjes. Een zeldzaam goede film op Netflix. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het is een film, en ik heb er een mening over. |
|
quote:Ik ben Duplass fanboi en deze ken ik nog niet dus dank! When your people matter, menstrual health matters |
|
Zaterdag bij een maat Hobo with a Shotgun gekeken. Hilarische film! |
|
quote: Eergisteren gezien. Dramatisch slechte film, echt niet te doen. Met afstand de slechtste film van Spike Lee die ik gezien heb. |
|
quote: Wat is z'n beste? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik vond vooral 'Malcolm X' erg goed. 3.5 uur, dat wel. |
|
Of anders Do The Right Thing. Al heeft Spike Lee - wat mij betreft - geen enkele écht goede film. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Meest overgewaardeerde regisseur ooit. Dramatisch slechte films. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Summer of Sam was goed rest is kuttttt signature |
|
quote: Wat mij betreft gaat die eer naar Tarantino. Nooit begrepen wat er zo geniaal aan zijn films is. Achja, smaken verschillen I guess (en maar goed ook). |
|
Gisteren voor de eerste keer terug naar de cinema. Kinepolis bewijst aan zichzelf dat ze ook perfect zonder baliepersoneel kunnen draaien. Soit, deze 'The Hunt' was een aangename verrassing. Een satire (lichtjes gestoeld op Hunger Games-sfeer), een thriller geschroeid op de leest van het Trump-kiesvee. Met de nodige rake verwijzingen naar 'Animal Farm'. Het is eens een andere invalshoek, maar wel één die goed werkt. Geslaagd entertainment. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ouderwets en traag, zo heb ik ze graag. |
|
Gisteren eens naar Angel Heart gekeken. Deze film stond al lang op mijn to-see list. De verwachtingen waren hooggespannen maar werden toch niet volledig ingelost. Uiteraard een zeer degelijke film, maar ik had er toch net iets meer van verwacht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |