IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "There is always time for a last minute" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-01-2020 23:21 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 28 januari 2020 15:35 schreef iPim het volgende:
Ik ga elk half jaar weer naar de bioscoop vopr die nieuwe afleveringen van Buurman & Buurman. Blijft leuk!


Hehe, ik kan er smakelijk om lachen, maar dan wel één aflevering op tv, niet 7 op een rij tijdens een mini-morning in de bioscoop waarbij het geluid heul zacht staat en er een heleboel hyperkoters om je heen zitten Dochterlief vond het echter helemaal geweldig en is apetrots op haar bioscoopdiploma dat ze naderhand kreeg

Wilde eigenlijk met haar naar Frozen 2 want Elsa is nog steeds haar absolute favoriet, maar denk dat anderhalf uur stilzitten wat teveel is voor een 4-jarige, en ik weet niet of ze die hoeveelheid lawaai en indrukken trekt.

Stiekem vind ik Frozen ook leuk trouwens. Een van de betere Disneys imho.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 29-01-2020 4:52 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Ethereal heeft nog koters, maar Pim, jij gaat daar dus lekker met je volwassen lijf tussen al die blagen zitten?


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-01-2020 6:31 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ik heb meermaals alleen in de bioscoopzaal gezeten. Woensdagochtend om 11 uur bijvoorbeeld.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 29-01-2020 9:50 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 28 januari 2020 23:21 schreef Ethereal het volgende:
Hehe, ik kan er smakelijk om lachen, maar dan wel één aflevering op tv, niet 7 op een rij tijdens een mini-morning in de bioscoop waarbij het geluid heul zacht staat en er een heleboel hyperkoters om je heen zitten Dochterlief vond het echter helemaal geweldig en is apetrots op haar bioscoopdiploma dat ze naderhand kreeg

Ik was laatst ook in de kleuterbioscoop. Thomas de Trein. Zaal vol huilende kinderen toen een locomotief verdwaald raakte in een grot. Mijn god. :')


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2020 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



toch wel een van de allerbeste films ooit


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-01-2020 8:44 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Niet de uitgelaten komedie die ik verwacht had, eerder een magisch realistische film (zoals ze die in Frankrijk wel eens plachten te maken, a la 'Amelie Poulain' of zo). Het eerste deel richt zich vooral op de onderbuik, veel en luid moeten lachen, maar gaandeweg sluipt er meer drama en melancholie in, en dat werkt prima. Een precaire maar geslaagde evenwichtsoefening tussen (soms platte) humor en tragedie. Mooi einde ook.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-01-2020 18:32 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 30 januari 2020 8:44 schreef PandroidJack het volgende:
Het eerste deel richt zich vooral op de onderbuik, veel en luid moeten lachen, maar gaandeweg sluipt er meer drama en melancholie in, en dat werkt prima.



Ik vond het jammer dat de twee identiteiten van de film niet met elkaar gecombineerd werden. Zoals je omschrijft ontwikkelt de film in stijl en emotie, maar waarom kan humor niet naast drama en melancholie staan? Een regisseur als Bong Joon-Ho laat zien dat dat gewoon kan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 31-01-2020 9:29 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Green Room. Punkband belandt in neonazihol en dingen gaan fout. Het verhaal heeft verder weinig om het lijf, maar door het realisme toch een bijzonder spannende film. Ik ben een totaal watje wat betreft geweld in films en deze had wel een paar intense scenes, dus ik moest een paar keer wegkijken. Verder lekker groezelig allemaal. Dikke soundtrack ook, met naast (covers van) punkklassiekers ook Napalm Death, Midnight, Obituary en meer.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 18:53 by faalhaas Profiel van faalhaas

Is dit een aanrader? Is vanavond te zien op Canvas.



... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2020 21:07 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

10 minuten gekeken van 3 from hell. Een film die ik dacht erg graag te willen zien. Maar dat viel dus tegen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-02-2020 0:34 by bazzio Profiel van bazzio

Voor het eerst Fight Club gezien zonder enige voorinformatie.

WOW....

Je vraagt je steeds meer af wat eigenlijk wel echt is...


Bazzio Attacks!!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-02-2020 1:21 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 1 februari 2020 0:34 schreef bazzio het volgende:
Voor het eerst Fight Club gezien zonder enige voorinformatie.

WOW....


Slechte film, he?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 01-02-2020 5:02 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 1 februari 2020 1:21 schreef iPim het volgende:
Slechte film, he?
Nee, maar ook niet de "beste film ooit ofzo'.

Een beetje als Pulp Fiction. Gave film, gave dialoog, maar omdat sommige mensen nu eenmaal alles vergelijken met turbo big-budget 'sploshion brol, denken ze dat het de beste film ooit is.

Beide zeer aardige films.




A Hidden Life (2019)



Ex nazi officier () wilt niet voor Hitler gaan vechten omdat hij een vies idyllisch leventje heeft in de Alpen ergens. Wordt uiteindelijk nog een heel gedoe.
Dus: mooie plaatjes en huilende vrouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 01-02-2020 5:06]


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 01-02-2020 10:32 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Bedankt voor de tip, wist niet dat er een nieuwe film van Terrence Malick was.

Ter voorbereiding op Jay & Silent Bob Reboot heb ik de afgelopen tijd alle View Askewniversefilms nog eens gekeken. Clerks I en II, Chasing Amy, Dogma, Jay and Silent Bob Strike Back, Mallrats. Gisteren de Reboot gezien en ik was blij met het herkijken van alle oude films. De film is één grote aaneenschakeling van verwijzingen naar de andere films, cameo's en inside jokes. Ontzettend fijn en veel beter dan verwacht. Maar als je geen liefhebber bent van Kevin Smith's werk, dan heb je een slechte avond met de Reboot.


[Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 01-02-2020 10:34]


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 02-02-2020 13:12 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

The Draughtsman's Contract (1982)



Ooit een man zien urineren die een toorts vasthield terwijl hij op een sokkel stond? Ik nu wel.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-02-2020 13:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 31 januari 2020 18:53 schreef faalhaas het volgende:
Is dit een aanrader? Is vanavond te zien op Canvas.




yes!

goeie film


signature


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 02-02-2020 13:30 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Die is aardig ja. Donnie Darko kan gewoon niks fout doen en dan ook nog Lois Lane erbij...

In Demolition is 'ie ook weer lekker bezig.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-02-2020 6:37 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Enorm nerveuze film over een enorm nerveuze vent die tot over zijn oren in de schulden zit en de een na de ander wanhopig slechte beslissing neemt om er vanaf te geraken. Als je zin hebt in een rustig filmavondje, sla je deze best over. Anders, op zich best een geslaagde prent, maar niks grensverleggend.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 03-02-2020 8:58 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Die heb ik dit weekend ook gezien. Nerveus is wel het sleutelwoord, ja. Na afloop nog een kop thee gedronken om de hartslag weer naar normaal te krijgen.

Laatst ook 'Good Time' van dezelfde regisseurs gezien. Behoorlijk hallucinant werkje, met een gave soundtrack door Oneohtrix Point Never.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-02-2020 10:02 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 2 februari 2020 13:30 schreef Zwelglichaam het volgende:
Donnie Darko kan gewoon niks fout doen


Enemy al eens gezien?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 03-02-2020 13:46 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

Ja.

De laatste scene [als hij de slaapkamer inloopt] is erger dan een haatmisdrijf als je bekend bent met arachnofobie.

Verder erg puike film!


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 03-02-2020 16:47 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem



Eigenzinnige en revisionistische 'western'. o.a. door het gebruikte kleurenpallet en het freewheelende scenario.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-02-2020 18:04 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 3 februari 2020 8:58 schreef zodiac lung het volgende:
Die heb ik dit weekend ook gezien. Nerveus is wel het sleutelwoord, ja. Na afloop nog een kop thee gedronken om de hartslag weer naar normaal te krijgen.


In de bioscoop was dit ook echt een vermoeiende film om naar te kijken. Het zet een unieke, rücksichtslose sfeer neer, maar ik kon er toch niet zoveel mee.

quote:
Laatst ook 'Good Time' van dezelfde regisseurs gezien. Behoorlijk hallucinant werkje, met een gave soundtrack door Oneohtrix Point Never.


Deze vond ik dan weer wel erg gaaf! Inderdaad een mooie soundtrack en ik vind Pattinson wel een goede acteur (High Life vond ik ook tof, bijvoorbeeld).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 04-02-2020 23:32 by ex-filosofem Profiel van ex-filosofem



Julie Christie
Julie Christie
Julie Christie

verder wat mooie beelden.
verder niets.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-02-2020 23:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 januari 2020 19:43 schreef Hypnos het volgende:


toch wel een van de allerbeste films ooit


Wie durft het aan?


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen