IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "There is always time for a last minute" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2021 10:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

https://www.imdb.com/title/tt0387898/?ref_=nm_knf_i1




geen spoiler


heel sterk acteerwerk


verhaal laat me wat in de kou staan - bewust wellicht


heel veel onderliggende (verborgen jaja) gevoelens en gedachten die de kijker laten blijven nadenken tot een eind na de film


leuk om met meer dan 1 naar te kijken daarom


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-03-2021 12:22 by Mark Z Profiel van Mark Z

https://www.imdb.com/title/tt7772582/



Gisteren gezien via Amazon Prime. Indrukwekkende film over een jonge vrouw en de weg die ze moet afleggen voor het plegen van haar abortus. Een inkijkje ook hoe je als vrouw steeds op je hoede moet zijn. Aanrader.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 12-03-2021 12:24]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-03-2021 6:32 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deze gisteren aangetroffen op Netflix. Al enkele jaren oud. Leuke, originele indi-comedy.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 15-03-2021 13:19 by Slegthyd Profiel van Slegthyd



Indrukwekkend.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-03-2021 17:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 01-04-2021 15:30 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Eindelijk begonnen aan het werk van Krzysztof Kieślowski. Afgetrapt met La Double Vie de Véronique. Waanzinnig mooi.

Nu verder met de Trois Couleurs trilogie.



One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-04-2021 12:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




staat op Netflix, prima film


The Thirteenth Floor is a 1999 science fiction neo-noir film written and directed by Josef Rusnak, and produced by Roland Emmerich. It is loosely based upon Simulacron-3 (1964), a novel by Daniel F. Galouye, and a remake of the German film World on a Wire (1973). The film stars Craig Bierko, Gretchen Mol, Armin Mueller-Stahl, Vincent D'Onofrio, and Dennis Haysbert. In 2000, The Thirteenth Floor was nominated for the Saturn Award for Best Science Fiction Film, but lost to The Matrix.


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-04-2021 12:26 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik heb 'em destijds gezien en ik vond het idee wel cool, maar all-round bleef ik een beetje op mijn honger zitten. Maar goed, dat was 20 jaar geleden. Mssnog eens een kans geven.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-04-2021 8:16 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

De titel van deze film kon niet meer passend zijn. De Monsters zijn knap en origineel uitgewerkt, echt een plezier om naar te zien, en de love is lang niet zo stroperig zoals in het gros van Amerikaanse films. Komt warm aanbevolen (ook al is het nogal familiefilmmateriaal, maar af en toe mag dat ook eens ).



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-04-2021 10:53 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deze space-thriller op Netflix laat je maar beter voor wat 'ie is. Of je moest zin hebben in een saaie prent met kleurloze personages (ze acteren net niet slapend) en een flinterdunne plot die dan ook nog eens zo voorspelbaar als de pest is. Een grijze vlakke lijn.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 23-04-2021 10:55 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 1 april 2021 15:30 schreef zodiac lung het volgende:
Eindelijk begonnen aan het werk van Krzysztof Kieślowski. Afgetrapt met La Double Vie de Véronique. Waanzinnig mooi.

Nu verder met de Trois Couleurs trilogie.




Trois Couleurs Blue is geweldig


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 24-04-2021 23:21 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Dat is de enige film van de trilogie die ik tot nu toe gezien heb. Heel mooi.

In de tussentijd wel nog A Short Film About Love van hem gezien. Ook erg goed, en een goede motivatie om tzt de Dekalog serie op te zoeken.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2021 12:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




best goed acteerwerk


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-04-2021 21:55 by Mythics Profiel van Mythics

In the Memory of a Day Gone By / Praėjusios dienos atminimui (1990). Documentaire / korte film (40 min.)



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-04-2021 5:30 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Mission Impossible III. Speelfilm, actie/avontuur/thriller 2006. PG-13 126 minuten. Twee dinensionaal (USA).


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-04-2021 6:24 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Heb me nu ook een abonnement op Prime aangeschaft, voor net geen 3 euro per maand (verdacht weinig). Soit, o.a. deze prent gezien. Een 'Groundhog Day'-variatie. Best grappig met enkele erg amusante scènes, goede muziek ook. Maar over het algemeen net iets te flauw/zoutloos om na te zinderen.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2021 10:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 26-04-2021 21:27 by Steel Jaw Profiel van Steel Jaw

quote:
Op 26 april 2021 6:24 schreef PandroidJack het volgende:
Heb me nu ook een abonnement op Prime aangeschaft, voor net geen 3 euro per maand (verdacht weinig). Soit, o.a. deze prent gezien. Een 'Groundhog Day'-variatie. Best grappig met enkele erg amusante scènes, goede muziek ook. Maar over het algemeen net iets te flauw/zoutloos om na te zinderen.



Ik dacht dat als je voor de webshop van Amazon een abonnement nam en zo voordelen ontvangt, je er Prime bij krijgt voor enkele euro's per maand, niet?


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-04-2021 22:40 by spectre Profiel van spectre

alle 24 Bond films


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-04-2021 6:32 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 26 april 2021 21:27 schreef Steel Jaw het volgende:
Ik dacht dat als je voor de webshop van Amazon een abonnement nam en zo voordelen ontvangt, je er Prime bij krijgt voor enkele euro's per maand, niet?


Dat klopt. Maar ik vind het echt zeer weinig, zeker in vergelijking met Netflix waar ik 8 euro per maand voor betaal (wat dan nog het absolute minimum-abonnement is). Maar ja, Amazon doet natuurlijk wel aan slavenarbeid.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-04-2021 11:55 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Wonder Woman 1984. Clichématig, weinig actie, rommelig verhaal en de helft te lang. En ik ben een DC-fan (comics, maar toch).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-04-2021 7:40 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 26 april 2021 10:40 schreef Hypnos het volgende:
https://zwaremetalen.com/nieuws/sound-of-metal-wint-twee-oscars


benieuwd naar


Gisteren (op Prime) gezien. Mooie, rustige film. Op zich niet al te spectaculair, maar het ingetogen acteerwerk van het hoofdpersonage werkt wel goed. Ook de laatste scène vond ik erg geslaagd.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-04-2021 13:48 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Bloedmooie film over opgroeien als homoseksueel met een religieuze klootzak van een vader. Erg stijlvol en elegant en beklijvend tot op het einde.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 15-05-2021 6:56 by Slegthyd Profiel van Slegthyd



Lekker filmpje.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-05-2021 8:58 by Mythics Profiel van Mythics

Tuntematon sotilas (2017)



Oorlog/dramafilm vanuit Fins perspectief over de Vervolgoorlog en de emoties en verlangens van de (front)soldaten. Prima werk, prachtige natuurlijke belichting ook.







I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen