|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hebben jullie tips voor een goede filmstreamingdienst? Iemand ervaring met bijvoorbeeld Mubi? Criterion Channel is hier helaas niet beschikbaar. |
|
Geen ervaring met Mubi, maar op basis van de titels zou ik het zeker aanraden. Kijk ook eens rond bij IFFR Unleashed. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Thanks! Gisteren Offret van Tarkovski gezien. Schitterend. |
|
Abonnement op Mubi genomen, nu al blij mee. Precies op tijd om niets te missen van de reeks films die ze tonen van Louis Malle. Aftrappen met Ascenseur pour l'échafaud. Ik heb de soundtrack van Miles Davis al jaren in huis en die draai ik graag. De film heb ik om een of andere reden echter nooit gezien. |
|
quote: Nergens geweldig, maar ook niet compleet ruk. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Gisteren The Platform gezien op Netflix. Aanrader. Vond het wel een bijzondere opzet. |
|
Lijkt me helemaal mijn ding maar BAH Spaanstalig When your people matter, menstrual health matters |
|
"El Hoyo" in het Spaans. Aanrader als je een fan van "The Cube" bent. Canadees Franse film over een trainingskamp van een stel preppers dat, uiteraard, compleet uit de hand loopt. Best onderhoudend en geslaagd in de opzet om het hele concept van preppers serieus in vraag te stellen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Deed mij inderdaad ook wat aan The Cube denken. |
|
Inception weer eens opgezet. Snap er nog steeds geen kut van, maar vette film! |
|
quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Mocht je animefilms interessant vinden, kijk dan zeker eens Paprika (2006). Inception heeft daar toch aardig wat invloeden uit gehaald. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Paprika is gaaf. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Zaterdag gezien! Veel toffer dan verwacht. Zie het vergelijk met Cube (overigens ook awesome voor degenen die die nog niet gezien hebben) wel. Natuurlijk in het Spaans, anders raar. Eikel |
|
quote: "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Vermakelijk! Prima mix tussen horror, actie, zwarte comedy en pure satire. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Even normaal doen tegen Vark. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die was mega meh. Surviving the game is sowieso beter. The Platform was gaaf, maar wel een stom einde. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 01-04-2020 7:52] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Ik heb de afgelopen dagen al wat prachtige films via Mubi gezien. Gisteren Journal d’un curé de campagne, van Robert Bresson. Als jij (of iemand anders hier) interesse hebt, ik kan wat mensen een maand cadeau doen. Laat maar weten. |
|
quote: Deed me in eerste instantie denken aan een bepaalde South Park aflevering. Het is allemaal gigantisch net niet. Claustrofobische onderwater survival horror. Alles wat deze film doet is al eerder gedaan op een betere manier. Er zit een storende factor in de film die me verraste. Nooit gedacht me daar aan te kunnen storen. Vooral omdat het nergens op slaat en wat weg heeft van een scene in Star Trek Into Darkness. Stewart heeft nog steeds last van d'r porum. Ze kijkt gewoon de hele tijd alsof je enorm moet poepen maar de gelegenheid niet heeft. Is ze gewoon een slechte actrice of waar ligt dat eigenlijk aan? Heeft iemand haar ooit in een rol gezien waar ze (succesvol) blij kijkt? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Ik vond hem iig wel tof. Geen Oscarwinnaar, en die hype eromheen is allemaal overdreven, maar prima popcornvermaak met een lekker satirisch randje. The Platform moet ik ook eens kijken ja. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Raar, soort van Gilliam light. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik vond m leuk. De gimmick van die niggaz die praten als crackers wsa dragend genoeg voor een film. When your people matter, menstrual health matters |
|
Visueel erg leuk, maar voor de rest behoorlijk meh. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |