|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat lijkt me een zeer interessante docu. |
|
Voor de Le Guess Who?-gangers: daar wordt ‘ie vertoond. Misschien ga ik ‘m nog wel eens kijken. |
|
Die heb ik nog niet gehoord. Vandaag wel weer eens het eerste deel van de Trilogie de la Mort geluisterd. Straks misschien de rest nog. Pauline Oliveros zit er ook in trouwens. Volgens mij raadde jij me Deep Listening ooit aan. |
|
quote: Ik hoor je niet, je praat te hard. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ben er dit jaar niet bij, maar wel psiked voor deze docu. Even in de gaten houden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Een erg ingetogen film met een (zeker voor zijn doen) zeer ingetogen Nicolas Cage. Voor mij net iets té kalm of "klein" om echt te beklijven. Wel mooie beelden en een erg mooi einde. Ga er niet naar kijken met een lege maag . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Door de tieten heen geslapen, maar verder wel gaaf geloof ik. |
|
Heerlijke film! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
In de Craig-Bonds is alles gemoderniseerd...behalve de villians. Wat is dat toch? Bijna cartoonesque. |
|
Het grootste deel van deze film is een heerlijk nostalgisch escapisme, waarbij regisseur Jason Reitman perfect de magie van zijn vader, en van een Spielberg weet te evoceren. Spijtig begint de nostalgie (en het compleet gebrek aan originaliteit) op een gegeven moment (waarbij oude bekenden beginnen op te duiken) pijnlijk wanhopige proporties aan te nemen (wél een mooi eerbetoon aan de overleden Harold Ramis). Het lijkt dan eerder op een eerbetoon aan de eerste film (zeker het laatste shot) en lijkt er op te wijzen dat het tegenwoordig nog heel moeilijk is om een origineel magisch idee te hebben (zoals in de eighties). Maar allez, toch voor zo'n 75% dik geslaagd. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 20-11-2021 18:57] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Interessante documentaire op Netflix: Touch the Sound. Gaat over Evelyn Glennie, een Schotse percussioniste. |
|
Een wel aardig soft-hearted post-apocalyptic filmpje. CGI is raar; aan de ene kant doet het precies wat het moet doen, maar in sommige andere gevallen stoort het enorm. |
|
Middeleeuws geneuzel om een griet. Aardige film. |
|
quote: erg leuk, ik ben halverwege Heb jij Get Back al gezien? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, nog niet, moet ik eerst een Disney+-abonnement voor hebben. Ik zie hem over een jaar of vijf wel wanneer Het Uur van de Wolf hem heeft gekocht. |
|
Het is maandelijks opzegbaar dus voor nog geen tientje kun je het checken, maar wachten kan ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ook eindelijk gezien. Heel, heel mooi. |
|
Tom is echt klaar nu. Hij maakt deze "Mission Impossible maar dan net anders" films enkel nog om te laten zien dat hij relevant is. Het is telkens hetzelfde, en het is nu gewoon afgelopen met 'm. |
|
Top Gun deel 2 komt er nog aan |
|
Summer of '69, New York. Een festival dat een omslag teweeg bracht bij de bezoekers en zo als een schokgolf door de samenleving trok. Nee, geen Woodstock; the Harlem Cultural Festival. Deze docu/verslaglegging is historisch en maatschappelijk relevant, maar bovenal verrassend en hartverwarmend. Edit: wat ik bijvoorbeeld niet wist was dat vanaf dat moment het woord negro werd vervangen door 'black'. [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 21-12-2021 8:49] |
|
Heel benieuwd naar, ik ga 'm hopelijk snel kunnen bekijken. |
|
die was best tof Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik gok dat niemand hier positief over is, maar ik heb hem al 2 keer gezien, vanavond nog een keer. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-12-2021 12:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toch al veel goede recensies gelezen, heb er wel goesting in. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |