|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3338367/domme-inbreker-gepakt-dankzij-sporen-in-de-sneeuw Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Jij grenst behoorlijk dicht tegen wappiedom aan. *Hypnos inserts random open deur aangaande religie* When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: je leest soms ook maar wat je wil lezen. Misschien nog eens de moeite doen om te herlezen 1. Als je in het geval van het hebben van een verzekering maar kan rekenen op een tussenkomst van 2 miljoen euro. Waarom dan niet? 2. Mits controle. 2 kinderen op de autosnelweg? Ik weet niet waar jij woont maar hier komt dat iig niet voor. Clown. quote: juist! Daarom dat zo een attest A niet gratis is. Het moet een winstverhaal worden P&L gewijs, voor de overheid. quote: absoluut waar. Blijven doorrekenen. quote: en waarom vind je dat moreel niet ok? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-02-2021 14:29] signature |
|
quote: klopt. Ik ben dan ook geen voorstander van streven naar absolute vrijheid. Ik zie aleen dat er nu meer beperkingen komen terwijl het hier en daar net andersom zou kunnen. signature |
|
quote:De tering man... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee. Hoogstens kun je zeggen dat ik alleen maar reageer waar ik op wil reageren edit: en belangrijker, ook al lees ik goed: ik geef geen garanties op weldoordachte reacties quote: Oh, in België mogen kinderen niet mee in de auto op de snelweg? Gedoe, man, maar verbaast me niet. Mijn punt is dus dat monetaire vergoeding niet voldoet bij bepaalde schade. De schade is nu eenmaal niet alleen monetair. Dit specifieke voorbeeld is er mijns inziens dus geen manier om extra vrijheden te kopen. quote: Ik denk dat als je dit goed doorrekent, het bijzonder onaantrekkelijk wordt om die vrijheden te kopen Maar goed, stel dat het er komt, en allerlei mensen gaan dit soort vrijheden kopen. Dan gaan allerlei mensen (alleen zichzelf) meer schade aandoen dan voorheen, dat vertaalt zich weer naar een minder productieve maatschappij. Dat moet diegene dus ook van tevoren afbetalen. En het feit dat er allerlei lui standby voor je moeten staan, tsja, dat onttrekt menselijk kapitaal aan de maatschappij. Hoe ga je dat oplossen? Praktisch gezien vind ik het dus al een slecht/onhaalbaar voorstel quote: Omdat het heel kort gezegd voor een belangrijk deel buiten de personen zelf ligt dat persoon A meer geld heeft dan persoon B, en dat het verzamelen van veel geld vaak hand in hand gaat met andere kwalijke gevolgen. Dan vind ik geld als criterium voor meer vrijheid ongepast. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-02-2021 15:29] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Waar zou dat kunnen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: dat apprecieer ik. quote: als er een andere wagen binnen de x aantal hectometer is dan krijg je signaal dat je moet vertragen, bvb. quote: Voor een verzekeringsinstantie wel, als er geen derden bij betrokken zijn en er alleen materiële schade is. maar dan mag er ook niemand bij je in de wagen zitten. Ik kan me wel situaties inbeelden dat het zo is. quote: Is maar hoe je dat bekijkt. Nu rijden die mensen vaak te snel, rijbewijs kwijt, ook niet efficiënt. Is er een correlatie tussen het geven van meer vrijheden en productiviteit in de maatschappij, dan is die er ook bij het niet verlenen van vrijheden en de productiviteit in de maatschappij. De vraag is maar of je die overweging überhaupt moet maken in de context van maatschappelijke productiveit en niet "well-being" quote: onhaalbare voorstellen worden wel eens haalbaar als er enorm veel middelen voor te vinden zijn. En laat dat nu net zijn wat de mensen die het willen in grote mate hebben. quote: oei, dat zal meneer Tesla niet graag horen. signature |
|
quote: bvb bij internationale reizen voor plezier. laat ze doen, controleer ze en laat ze eigenaarschap dragen met alle mogelijke aanwijsbare, verregaande gevolgen. signature |
|
Tot en met 2 maart voor 21:00 thuis zijn. https://www.nu.nl/coronavirus/6115107/kabinet-verlengt-avondklok-tot-en-met-2-maart.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik zie de grens rond het wappiedom wanneer mensen een doelbewuste, verborgen agenda achter Corona dan wel de vaccins vermoeden. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Je negeert het best, rel(i)schoppers, echt. Geloof me. signature |
|
quote:Om eerlijk te zijn hoor ik er ook bijna niemand meer over klagen. Maar is er wat meer bekend over hoe de avondklok het aantal besmettingen laag houdt? |
|
Als je een normale baan hebt en dan nog moet eten heeft het eigenlijk amper zin nog op visite te gaan als je 9 uur thuis moet zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kroketten moeten ook in de vriezer, jonguh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het meest trieste is nog wel dat je van dit soort fratsen niet eens meer opkijkt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Zoals de genoemde 'politieke motieven'? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Erge is dat je dus geen idee hebt of t vaccin dat nog in een hele ampul zit wel genoeg gekoeld geweest is de hele tijd en dus nog effectief is. Ach joh.... When your people matter, menstrual health matters |
|
Op dat soort momenten schaam ik me altijd tegenover mijn Chinese schoonfam. Die horen over hoe laat wij de lockdown inzetten, het gestggel over mondkapjes, de rellen, krokettenbezorgers etc etc. Die denken soms echt dat wij in een bananenrepubliek leven. Gelijk hebben ze When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.tagesschau.de/inland/baden-wuerttemberg-ausgangssperre-urteil-101.html In dit geval een vrij redelijk standpunt van de rechter als je het mij vraagt. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |