IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Covid-xx, the next generation [Corona topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-02-2021 16:26 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vind t best begrijpelijk. Allee in de tijd waarin we leven is dit natuurlijk helemaal hot #fakenews #wappies #newworldorder enz


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-02-2021 16:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ja man, vergif dat vaccin. Een vaccin wordt minstens 10 jaar getest voor het de wereld in gaat.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-02-2021 16:37 by Mark Z Profiel van Mark Z

Wurst käs szenario!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-02-2021 21:16 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-02-2021 1:17 by XXL Profiel van XXL

Goed nieuws voor de mensen in de grensstreek.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 11-02-2021 6:14 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Ik voel met net niet ijdel genoeg om een uurtje richting de grens te kachelen voor een fris kapsel.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-02-2021 11:09 by XXL Profiel van XXL

Wat een gezeur op tv over die studenten die het zo moeilijk hebben omdat ze hun vriendjes niet zien en depri worden.

Denkt 'Generation-Cry' nou echt dat ze de enige zijn met minder sociale contacten?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-02-2021 11:55 by El Chulo Profiel van El Chulo

Ga jij nou maar gewoon iets aan je overgewicht doen..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-02-2021 11:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 11 februari 2021 11:09 schreef XXL het volgende:
Wat een gezeur op tv over die studenten die het zo moeilijk hebben omdat ze hun vriendjes niet zien en depri worden.

Denkt 'Generation-Cry' nou echt dat ze de enige zijn met minder sociale contacten?


+1

Naast elkaar appjes naar elkaar sturen. :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-02-2021 12:33 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 11 februari 2021 11:09 schreef XXL het volgende:
Wat een gezeur op tv over die studenten die het zo moeilijk hebben omdat ze hun vriendjes niet zien en depri worden.

Denkt 'Generation-Cry' nou echt dat ze de enige zijn met minder sociale contacten?


Toch zit er wel iets in, in dat gezeur. Een eerste jaar TU werktuigbouw of technische natuurkunde om maar eens wat te noemen is best wel een beetje werk. Dan helpt het echt om in gezamelijkheid dingen te doen en op te pikken. Een professor kan tig keer iets uitleggen, maar sommige dingen leer je toch echt het beste begrijpen en doorgronden door ze met je 'peers' te bespreken en uit te proberen. Echt waar. EDIT: en het motiveert ook als je merkt dat je niet de enige bent voor wie het af en toe even wat veel van het goede is. Opgeven in je eentje is veel makkelijker dan opgeven in een groep.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 11-02-2021 12:37]



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 11-02-2021 14:33 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 11 februari 2021 12:33 schreef Negatieveling het volgende:
Toch zit er wel iets in, in dat gezeur. Een eerste jaar TU werktuigbouw of technische natuurkunde om maar eens wat te noemen is best wel een beetje werk. Dan helpt het echt om in gezamelijkheid dingen te doen en op te pikken. Een professor kan tig keer iets uitleggen, maar sommige dingen leer je toch echt het beste begrijpen en doorgronden door ze met je 'peers' te bespreken en uit te proberen. Echt waar. EDIT: en het motiveert ook als je merkt dat je niet de enige bent voor wie het af en toe even wat veel van het goede is. Opgeven in je eentje is veel makkelijker dan opgeven in een groep.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 11-02-2021 20:22 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Geloof het of niet, bij een beetje studie komt meer kijken dan pretentieus brallen tijdens de borrel en verwaande dispuutsmeisjes aan de paal rijgen.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-02-2021 20:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 februari 2021 15:48 schreef Hypnos het volgende:
als er een andere wagen binnen de x aantal hectometer is dan krijg je signaal dat je moet vertragen, bvb.

Geen garantie dat het altijd goed gaat.

En als je zoveel geld hebt regel je maar een circuit voor jezelf om heel hard op te rijden
quote:
Voor een verzekeringsinstantie wel, als er geen derden bij betrokken zijn en er alleen materiële schade is. maar dan mag er ook niemand bij je in de wagen zitten. Ik kan me wel situaties inbeelden dat het zo is.

Of een verzekeringsinstantie er iets mee kan, is voor mij niet genoeg

Ik kan me ook zo'n situatie voorstellen, maar vooral ook situaties waarin dat dus niet het geval is. In jouw voorbeeld kun je niet 100% uitsluiten dat je iemand anders wat aan doet. Slecht voorbeeld dus.
quote:
Is maar hoe je dat bekijkt. Nu rijden die mensen vaak te snel, rijbewijs kwijt, ook niet efficiënt. Is er een correlatie tussen het geven van meer vrijheden en productiviteit in de maatschappij, dan is die er ook bij het niet verlenen van vrijheden en de productiviteit in de maatschappij. De vraag is maar of je die overweging überhaupt moet maken in de context van maatschappelijke productiveit en niet "well-being"

Hoho, jij wilde zo graag een mechanisme om schade aan de maatschappij af te kopen, ik werk het alleen uit

Ik denk trouwens dat het ook slecht voor de wellbeing van die artsen is dat ze op hun handen zitten te wachten tot jij jezelf wat aandoet

Maar goed, een overheid die regels moet stellen heeft soms ook de wellbeing van de maatschappij voor ogen als het vrijheden beperkt. Snelheidsregels zijn er om slachtoffers te voorkomen etc. Ik weet niet of het weer toestaan van meer slachtoffers en bijbehorend leed voor wat meer wellbeing voor rijke snelheidsduivels nou echt beter is. Misschien zelfs binnen de groep van rijke snelheidsduivels en hun familie, vrienden, etc. niet, als we aannemen dat ze geen andere slachtoffers veroorzaken. Niet uit te rekenen ook
quote:
onhaalbare voorstellen worden wel eens haalbaar als er enorm veel middelen voor te vinden zijn. En laat dat nu net zijn wat de mensen die het willen in grote mate hebben.

Ik ben benieuwd naar de wetsvoorstellen, succes!
quote:
oei, dat zal meneer Tesla niet graag horen.

Als hij een auto aan me geeft zal ik wat aardiger zijn.
quote:
Op 8 februari 2021 15:50 schreef Hypnos het volgende:
bvb bij internationale reizen voor plezier.


laat ze doen, controleer ze en laat ze eigenaarschap dragen met alle mogelijke aanwijsbare, verregaande gevolgen.

Ja, op zich wel eens dat dit een goede kandidaat is. Dit zou je best uit kunnen werken.

Enige tricky aspect is dat zij daardoor ook andere mensen (tijdens hun reis) zouden kunnen besmetten, op een plek waar ze het virus in proberen te dammen.

Je ziet dat er voor bepaalde reizen en evenementen al uitzonderingen gemaakt worden. Sportdingen bijvoorbeeld. Nu heeft dat nog enigszins verondersteld maatschappelijk nut, dus daar heb ik wat meer sympathie voor.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-02-2021 20:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 februari 2021 11:09 schreef XXL het volgende:
Wat een gezeur op tv over die studenten die het zo moeilijk hebben omdat ze hun vriendjes niet zien en depri worden.

Denkt 'Generation-Cry' nou echt dat ze de enige zijn met minder sociale contacten?

Tuurlijk denken ze dat niet.

Ik denk wel dat het een heel verschil is als je als jongvolwassene aan het begin van je volwassen leven staat en opeens 'niks' meer kan, dan als je aardig gesettled bent etc. In die zin vind ik het best logisch dat die groep het zwaarder heeft dan mensen die nog wat ouder zijn. (Al zijn er in die laatste groep ook zat mensen in een lastige situatie.)

En daarbij, denk ook dat de gemiddelde jongvolwassene vaker de dingen (die het langste niet meer kunnen) deed dan de gemiddelde oudere persoon. Dus in die zin worden ze ook harder geraakt.


I wish I was a butterfly


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 12-02-2021 2:23 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 11 februari 2021 20:22 schreef Negatieveling het volgende:
Geloof het of niet, bij een beetje studie komt meer kijken dan pretentieus brallen tijdens de borrel en verwaande dispuutsmeisjes aan de paal rijgen.
Ja ok, maar who the fuck cares behalve de betrokkenen zelf?


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 12-02-2021 5:16 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

In lokale media wordt gejuichd om een dag met nul (0) besmettingen in Weert. Maargoed, de teststraat was dicht ivm de gladheid. Maar ik krijg het idee dat de lokale media wel serieus is in de berichtgeving hierover.

Snap ik iets niet of is het gewoon :')-en tot de max?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2021 12:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 februari 2021 20:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Geen garantie dat het altijd goed gaat.

En als je zoveel geld hebt regel je maar een circuit voor jezelf om heel hard op te rijden



dat mag nu bvb ook niet meer... zelfs dit mag niet meer omwille van Corona...

quote:



Of een verzekeringsinstantie er iets mee kan, is voor mij niet genoeg

Ik kan me ook zo'n situatie voorstellen, maar vooral ook situaties waarin dat dus niet het geval is. In jouw voorbeeld kun je niet 100% uitsluiten dat je iemand anders wat aan doet. Slecht voorbeeld dus.





na een voldoende risicoanalyse moet dat wel kunnen. 100% is er nooit, ook niet als je aan 30 door de straat rijdt.

quote:


Hoho, jij wilde zo graag een mechanisme om schade aan de maatschappij af te kopen, ik werk het alleen uit

Ik denk trouwens dat het ook slecht voor de wellbeing van die artsen is dat ze op hun handen zitten te wachten tot jij jezelf wat aandoet





ik weet het niet, waar halen artsen wellbeing uit?

quote:

Maar goed, een overheid die regels moet stellen heeft soms ook de wellbeing van de maatschappij voor ogen als het vrijheden beperkt. Snelheidsregels zijn er om slachtoffers te voorkomen etc. Ik weet niet of het weer toestaan van meer slachtoffers en bijbehorend leed voor wat meer wellbeing voor rijke snelheidsduivels nou echt beter is. Misschien zelfs binnen de groep van rijke snelheidsduivels en hun familie, vrienden, etc. niet, als we aannemen dat ze geen andere slachtoffers veroorzaken. Niet uit te rekenen ook





Regels zijn er om slachtoffers te voorkomen ja, maar te veel/ te enge regels beletten net dat mensen zich ten volle kunnen ontplooien, inzetten, waarmaken, productief maken, genieten. Het algemeen belang versus het individueel belang. Als je de grootste gemeenschappelijke deler (met een minimale individuele ondergrens die moet bewaakt worden) waardevoller vindt dan het maximaal te bereiken summum (met diezelfde minimale individuele ondergrens die moet bewaakt worden) dan kan ik dat begrijpen, mits die vanuit een positieve invalshoek gebracht wordt. Niet van "die mag meer dan ik (omdat die meer **** heeft) en dat is niet eerlijk".


quote:

Ik ben benieuwd naar de wetsvoorstellen, succes!



Wraaaaaaooorwwww

quote:


Als hij een auto aan me geeft zal ik wat aardiger zijn.






bzzzzzzzzzzzzzzzzz


quote:


Ja, op zich wel eens dat dit een goede kandidaat is. Dit zou je best uit kunnen werken.

Enige tricky aspect is dat zij daardoor ook andere mensen (tijdens hun reis) zouden kunnen besmetten, op een plek waar ze het virus in proberen te dammen.

Je ziet dat er voor bepaalde reizen en evenementen al uitzonderingen gemaakt worden. Sportdingen bijvoorbeeld. Nu heeft dat nog enigszins verondersteld maatschappelijk nut, dus daar heb ik wat meer sympathie voor.



De maatschappij is overrated :p

echte connectie/verbondenhed is pas mogelijk als mensen voldoende autonomie hebben en beloond worden voor de passie waarmee ze hun competenties gebruikt hebben.

Niet omgekeerd

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-02-2021 12:17]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-02-2021 14:08 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Mooie valse tegenstelling


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 12-02-2021 15:13 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Sowieso het meest quasi intelligente geneuzel sinds bitconnect.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-02-2021 0:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

Gewoon omdat het kan:




... hoe de hazen lopen ...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-02-2021 4:58 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Zou die man drugs gebruikt hebben?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2021 10:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-02-2021 15:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-02-2021 15:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Interessant, wil ik wel even voor gaan zitten.

In jouw stukje dat je teleurgesteld was in kritische academici wilde ik Ira Helsloot al aanhalen hij roept al maanden al dat het disproportioneel is.

Hier een artikel uit november en zelf al een uit april:

https://www.volkskrant.nl/economie/levens-redden-heeft-een-prijs-maar-hoe-hoog-mag-die-zijn~b7241639/

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/hoogleraar-ira-helsloot-kraakt-coronabeleid-tbc-kon-ook-iedereen-krijgen-toch-ging-de-samenleving-door~b5c69274/


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-02-2021 22:57 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/volgorde-van-vaccinatie-tegen-het-coronavirus/volgorde-vaccinatie-voor-mensen-die-niet-in-de-zorg-werken

Dus het klootjesvolk krijgt AstraZeneca, dat maar 60% kans op bescherming biedt, en waar men momenteel vraagtekens bij zet of t becherming biedt tegen de 'Zuid-Afrikaanse mutatie'. Lekker.


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen