![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet dat ik nou zoveel problemen met die avondklok heb, maar het zou eigenlijk wel mooi zijn ook als de staat het deksel op de neus krijgt. Als je gisteren dat debat gezien hebt. En dan die CDA kneus die terwijl iedereen thuis moet blijven en niet indoor mag sporten maar meneer wel even lekker gaat indoorschaatsen. Op het nekschotwaardige af, die hele coalitie. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-02-2021 12:47] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat was idd wel een flopke van Wopke. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-02-2021 13:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En kan de staat zich nou verdomme geen jurist veroorloven die niet tig keer per zin 'uuuuh, uuuh' zegt? Tenenkrommend. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Uuuuh... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Huh-huh, huh-huh! ![]() ![]() |
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5215575/corona-test-symptomen-hoofdpijn-vermoeidheid-verkoudheid Ik heb al corona sinds de jaren 90, zo te lezen... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
En wij de schuld maar geven aan die Chinezen met hun vleermuizen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik was toen al een SS'er! Een super spreader dus. Foute grap zeker, he? ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Covid negenWim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hatsjoe! Ik bedoel, hatsjee! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
hachee Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Fred? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Die moest ik googlen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Nu is vermoeidheid regelmatig een symptoom bij een actief immuunsysteem, dus dit zal vanaf het begin bij milde gevallen meegespeeld hebben. Maar we hebben ook nu een selectie erop gelegd, weinig mensen die hier voor thuis bleven en bij andere klachten wel. Zo kan het best dat juist in de meest effectieve en meewerkende bevolking juist varianten evolueren die iets andere klachten veroorzaken dan de meest typische klachten. Maar op zich niet zo erg want dan is er misschien wel delen htie om meer onopgemerkt te blijven, ook grote kans dat het ziektebeeld milder verloopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zeg: Niet doen. Als die mensen zich ook laten testen worden er weer meer testen afgenomen waardoor het aantal bevestigde besmettingen weer stijgt. Dat heeft een nadelig effect op de duur van de maatregelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6117502/de-jonge-wil-mensen-meer-vrijheid-bieden-door-middel-van-testbewijs.html#coral_talk_wrapper Ik snap het eigenlijk niet zo goed. Het anti-VVD geluid lijkt steeds sterker te worden. Vervolgens komt men met dit soort uitspraken... Lieg desnoods ff tot 17 maart. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 20-02-2021 10:04] ![]() |
|
Ik denk dat er minder mensen moeite hebben met een testbewijs overleggen dan een vaccinatiebewijs. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Denk je? Zelfs als gebruik wordt gemaakt van een app? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat denk ik ja. Zo blijft mijn inziens toch eea ook toegankelijk voor mensen die zich niet willen laten vaccineren. De drempel om je te laten testen lijkt me iig een stuk lager dan die om je te laten vaccineren. Al is er natuurlijk altijd wel een hoek waaruit weerstand komt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-02-2021 10:42] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
"Het coronavirus kán nog verdwijnen: als met goed werkende vaccins iedereen ter wereld snel gevaccineerd wordt en als die vaccins niet alleen ziekte voorkomen, maar ook besmettingen. " @Elite Wat maakt dat besmetten nog uit als iedereen gevaccineerd is? Dan ben je er toch niet meer vatbaar voor? Of is dat te simpel gedacht? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ten eerste werken niet alle vaccins 100%. Ten tweede niet voor alle mutaties even goed; en t virus nuteert zoals we weten best snel When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Alle antibiotica werkt ook niet bij iedereen en overal tegen. Mutaties is ook bekend, dus je reactie is me ook iets te simpel. Ik wacht dus nog even de reactie van de echte Elite af. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hmm, ik heb minder moeite met een prikje. Zo'n wattendinges achterin m'n hoofd lijkt me veel naarder. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |