IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Covid-xx, the next generation [Corona topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 12:46 by XXL Profiel van XXL

Hoort erbij.

Urker tradities als gevolg van jarenlange inteelt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2021 13:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Drugs, religie en inteelt, dan krijg je zoiets.

Ik snap de logica ook niet.

De overheid legt je beperkingen op en dan ga je een GGD testlokatie in de hens zetten.

Dus als ze onenigheid met de overbuurman hebben steken ze de plaatselijke Jumbo in de hens? Dat zal die buurman echt leren.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 13:09 by XXL Profiel van XXL

Gewoon niet meer opbouwen. Laat ze maar 30 km rijden voor hun test.

En nog even dit:

Op Urk....

Urk is al jaren geen eiland meer. Volgens mij al vanaf de oorlog niet meer zels.
Het is dus gewoon IN Urk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-01-2021 13:17 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 24 januari 2021 13:05 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik snap de logica ook niet.
Wees daar blij om. Je verplaatsen in de belevingswereld van complete idioten hoort lastig te zijn.

quote:
Dus als ze onenigheid met de overbuurman hebben steken ze de plaatselijke Jumbo in de hens? Dat zal die buurman echt leren.
Er lopen hier mensen rond die structureel de poep van hun hond niet opruimen. Met als enige argument "de gemeente int hondenbelasting, en daar ben ik het niet mee eens". Bij verder vragen hopen ze dat er een gemeenteraadslid in de achtergelaten poep van hun hond stapt. Iets wat letterlijk nog nooit is gebeurd.
Als ik dan eindig met "ben je niet gewoon te lui om je te bukken" krijg ik natuurlijk een enorm zure blik toegeworpen. :')


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2021 13:23 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je hebt ze niet geadviseerd om de hond dan bij een gemeenteraadslid voor de deur te laten schijten?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2021 13:37 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Stront komt er toch.

Op mijn werk kan ik ongeveer de halve dag vanaf de eerste verdieping de straat tegenover het pand bekijken, wat ik dan ook doe. Ik zie elke werkdag dezelfde mensen dezelfde hond(en) uitlaten. Niemand, ik herhaal niemand ruimt de poep op. Één is zo gewiekst, die heeft zo'n hondenriem met van die kleine poepzakjes eraan. Zo van kijk eens, ik doe het goed. Maar de zakjes ook daadwerkelijk gebruiken? Welnee!

En daaraan gaat dit land naar de klote!

Nou ja, niet daaraan. Maar het begint bij jezelf, weet je wel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 13:38 by XXL Profiel van XXL

Huiskat hier.

Geen poepzakjes nodig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2021 13:40 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hier vier katten die nog nooit buiten zijn geweest en dat ook niet van plan zijn.

Fuck honden.

Niet echt, maar bij wijze van typen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-01-2021 13:55 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 24 januari 2021 13:37 schreef F.Jacobse het volgende:
Stront komt er toch.

Op mijn werk kan ik ongeveer de halve dag vanaf de eerste verdieping de straat tegenover het pand bekijken, wat ik dan ook doe. Ik zie elke werkdag dezelfde mensen dezelfde hond(en) uitlaten. Niemand, ik herhaal niemand ruimt de poep op. Één is zo gewiekst, die heeft zo'n hondenriem met van die kleine poepzakjes eraan. Zo van kijk eens, ik doe het goed. Maar de zakjes ook daadwerkelijk gebruiken? Welnee!

En daaraan gaat dit land naar de klote!

Nou ja, niet daaraan. Maar het begint bij jezelf, weet je wel.



Ik ga geen raam opengooien, maar als fanatieke wandelaar zeg ik er wel wat van. Op een zo rustig en tactvolle manier mogelijk.
En dan ook enkel mensen die de hond op het trottoir of ergens anders waar het normaal is dat er mensen lopen hun behoefte laten doen.
Elke keer dat ik onder in de portiek met een takje verse hondenpoep onder m'n schoen uit sta te halen is er 1 te veel.

Er geldt hier sinds 01-01-2014 een hondenpoep opruimplicht. Helaas heeft de gemeente nog nooit gehandhaaft in alle tussenliggende jaren.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2021 14:17 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zeg helemaal niets meer tegen mensen op straat, als het niet hoeft. Ik ben klein en kan niet meer rennen, ik neem geen risico.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2021 14:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl




Sorry Wim.

Maar ik snap het wel. Als je tegenwoordig op straat iemand ergens op aan wilt spreken moet je er al meteen op voorbereid zijn dat je fysiek in de verweer moet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-01-2021 14:42 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, dat ga ik niet doen dus. Maar vroeger ook al niet, hoor. Ik heb nog nooit iemand geslagen, hippie die ik ben.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 24-01-2021 14:59 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Ja hier is men wat ouderwets en boerig, maar wel nog vrij sociaal.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 18:11 by XXL Profiel van XXL

Verveling sloeg even toe dus ik heb HR maar eens een bedankmail gestuurd voor de werkgeversverklaring:




(Naam hoofd HR),


elke malloot kan dat ding toch zelf downloaden en invullen? Dat had ik vrijdag al gedaan met als enig verschil dat bij mijn versie jouw naam er op stond en niet die van (Naam leidinggevende).

Het enige wat de werkgever dan had hoeven doen is bij een telefoontje van de pliesie ter controle even bevestigen. Wat hij nu alsnog moet doen.

Beetje zonde van jullie verdiende weekend maar bij deze toch bedankt voor de tijd die erin is gestoken.


Groetjes,


(Mijn naam).






Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2021 19:06 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En dat in het weekend.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 22:09 by XXL Profiel van XXL

https://twitter.com/brabostudent/status/1353352711975133187

Wegwezen nou!

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-01-2021 22:12]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2021 22:13 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 24-01-2021 22:34 by jeroen83 Profiel van jeroen83

https://nos.nl/liveblog/2365717-politiebond-rellen-mogelijk-voorbode-komende-weken-ambtswoning-halsema-beveiligd.html

'Rellen mogelijk voorbode voor komende weken'

Hoofdbestuurder Koen Simmers van de Nederlandse Politiebond is bang dat de rellen van vandaag een voorbode zijn voor de komende dagen en weken. "De politie is daar goed op voorbereid, maar ik hoop dat het niet nodig is", zegt hij tegen Nieuwsuur.

Het geweld dat we vandaag zagen, hebben we volgens Simmers in veertig jaar niet gezien. "Dan moet je echt denken aan de krakersrellen. En in Eindhoven is het zo gek geworden dat ME'ers gewoon met messen werden bekogeld en aangevallen."

Simmers benadrukt dat de maatregelen gehandhaafd moeten worden. "Ik vraag aan de samenleving - het overgrote deel houdt zich eraan - om de maatregelen te respecteren. Het is niet voor niets. Val de politie niet aan, wij kunnen er ook niets aan doen dat deze regels er zijn. Het is niet normaal dat je politiemensen met dodelijke wapens aanvalt."
---------------------------------------------------




Dit is de slechtste situatie die we kunnen krijgen. Rutte kan de avondklok niet opheffen, omdat het dan lijkt dat de relschoppers hun zin krijgen met hun geweld en met verwachte rellen voor de komende tijd zullen de besmettingen waarschijnlijk ook niet flink dalen.


Never have so many sacrificed so much for so few


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 22:44 by XXL Profiel van XXL

Met dank aan de relwappies.

Op deze manier duurt het alleen maar langer.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2021 22:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Andere middelen gebruiken dan schieten met een waterstraaltje en traangas.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 22:50 by XXL Profiel van XXL

Bleekwater in dat waterkanon?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-01-2021 22:53 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Als dat effectiever is...



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-01-2021 23:29 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 24 januari 2021 22:34 schreef jeroen83 het volgende:
Dit is de slechtste situatie die we kunnen krijgen. Rutte kan de avondklok niet opheffen, omdat het dan lijkt dat de relschoppers hun zin krijgen met hun geweld en met verwachte rellen voor de komende tijd zullen de besmettingen waarschijnlijk ook niet flink dalen.



Nou denk ik niet dat de rellen en de besmettingsaantallen een sterke correlatie zullen hebben, dus daar ben ik niet zo bang voor.


Wel denk ik dat al die rellen en dergelijke het land alleen maar langer en misschien zelfs verder op slot zullen laten gaan. Toch verbaast het me wel dat uitgerekend nu, met die toch vrij triviale avondklok, de vlam zo massaal in de pan slaat. Het zal vast de spreekwoordelijke druppel zijn, maar ik snap het niet. Alsof je na 9 uur nog wat leuks kon gaan doen tegenwoordig.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-01-2021 23:33 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 24 januari 2021 23:29 schreef Negatieveling het volgende:
Nou denk ik niet dat de rellen en de besmettingsaantallen een sterke correlatie zullen hebben, dus daar ben ik niet zo bang voor.


Bleek in Amerika ook mee te vallen toen met BLM. Al hadden veel protesteerders wel braaf mondkapjes op, dat lijkt bij ons minder onder de protesteerders. Ander publiek natuurlijk.


quote:
Wel denk ik dat al die rellen en dergelijke het land alleen maar langer en misschien zelfs verder op slot zullen laten gaan. Toch verbaast het me wel dat uitgerekend nu, met die toch vrij triviale avondklok, de vlam zo massaal in de pan slaat. Het zal vast de spreekwoordelijke druppel zijn, maar ik snap het niet. Alsof je na 9 uur nog wat leuks kon gaan doen tegenwoordig.


Ik denk dat het gevoelsmatig wel vrij beperkend is. Praktisch gezien heb je geen reden om na 9 uur de deur uit te gaan, maar het feit dat het niet eens zou mogen is toch even slikken. Tel daar langdurige verveling, ophitserij van wappies op sociale media, en kwakkelend overheidsbeleid (zelfs in Siberië wordt sneller gevaccineerd) bij op en je hebt een lucifer aan het branden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2021 23:38 by XXL Profiel van XXL

Het is nat, koud en donker.

Wat moet je nou op straat als je met de kat op schoot en een biertje in de hand ook gewoon op tv de beelden van rellende mensen kunt bekijken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen