|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Flikker zelf op, man. Met je superlatieven. Heb je al een vaccin context en een pilletje nuance gehaald? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Zegt iemand die met: quote: Aan komt zetten I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ironie, altijd lastig. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Met internetdiscussies over dit soort onderwerpen inmiddels wel inderdaad. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ja, zeker. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zojuist gebeld door de huisarts, of ik geïnteresserd was in een restje AstraZeneca als dat aan het einde van de dag blijft liggen. Spuit mij maar lek, ik vind prima! Als ik binnenkort maar weer naar de kroeg kan. |
|
Vaxzevria. Want een andere naam lost dingen op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ze zijn zeker bang dat de slachthuizen straks zonder personeel zitten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Huh? Belt zo'n arts willekeurig mensen op? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oh. Nou. Dan niet. @Negatieveling; blijkbaar. Telefoontje of ik interesse daarin had. Kon dan in principe op een willekeurige dag gebeld worden om aan het einde van de dag langs te komen. Prima. Des te eerder des te beter. |
|
quote: Goede zaak dat ze de niet gebruikte vaccins op die manier toch in proberen te zetten, maar ik had verwacht dat die als onderdeel van de 'zorgvuldige vaccinatiestrategie' (sic) vast wel weer voor een heel specifieke doelgroep zouden zijn gereserveerd. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Test subjecten melden zich niet altijd vrijwillig. |
|
quote: Niet willekeurig, ik vermoed dat CHD een onderliggende aandoening heeft waarom hij eerder aan de beurt is. Ik denk wel dat huisartsen daar wel iets vrijer in zijn om dat in te schatten en dat is ook beter omdat je met een algeheel beeld van iemand een betere inschatting kan maken dan slechts lijstjes aandoeningen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Walla: "194 vaccinaties AstraZeneca voor zorgmedewerkers lagen klaar. Toen kwam late bericht tijdelijke stop vaccinaties <60j. Wat doe je dan? Dan nodig je als de wiedeweerga 60+ medewerkers uit om vaccinatie te komen halen. Zo geschiedde. Om 21.30 uur werd de laatste vaccinatie gezet. Precies op tijd. Niets weg hoeven gooien! Trots op ons team!" https://www.facebook.com/Radboudumc "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6036016/duitsland-wijst-nederland-aan-als-hoogrisicogebied.html Corona Ausweis, bitte! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Control Human Delete is Spectre toch? signature |
|
quote: Maar de voorspelling komt wel uit. We kunnen hier rustig moeilijk gaan doen over privacy en testbewijsjes en dergelijke. Dat dwingen de landen om ons heen wel af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Waarom vindt je dit interessant genoeg om te posten? Wil je er een discussie over starten? Waarom de volgende onderwerpen niet? -India telt dagrecord van ruim 103.000 coronabesmettingen -Eerste militaire vaccinatiecentrum in Duitsland 24 uur per dag open -Run op Russisch Spoetnik-vaccin in Pakistan |
|
En voor mensen in NL die privacy issues hebben: Dat geldt vast ook voor nederlanders die naar duitsland gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Op ruim 1,3 miljard inwoners. Netjes toch? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tom wil aandacht. Hoi Tom. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gelukkig hoeft hij geen aandacht te besteden aan covid. quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |