![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat doe ik sinds dag 1 eigenlijk. Alles omtrent corona negeren, met uitzondering een artikeltje met veranderingen in maatregelen een dag na een persco. Want anders mis ik ook Hardcore Pawn, godnondedju. ![]() |
|
quote: Storage Wars, jonguh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Veels te nep. ![]() |
|
quote: Nee, hardcore pawn is niet gescript... ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ah, ach. De één-bezoeker-regel. Los van religie heb ik nou niet de indruk dat die heel serieus en strikt werd nageleefd enerzijds of gehandhaafd (sic) anderzijds. Er verandert op dat vlak dus niet echt iets, volgens mij blijft die regel (advies?) gewoon bestaan en is de hoop nog steeds dat zo veel mogelijk mensen zich er aan houden, zonder dat er op gehandhaafd wordt. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Kerel, ik zat in de veronderstelling dat het allemaal echt was. Net als wedstrijden van bijvoorbeeld Hulk Hogan. Ik denk dat ik er nu toch heel anders naar ga kijken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hmmm. Is dit sarcasme? ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Meer sarcasme: Goed bezig in Urk. Gewoon de kerk open gooien zonder beperkingen. Zo krijgen mensen iig minder het gevoel dat de moslims worden voorgetrokken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ships ik wou m al maken de grap maar je maakt m zelf al. Okay. Tsja, Urkers gonna Urk When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Natuurlijke selectie toch? ik vind het super! signature ![]() |
|
quote: Zelfde soort argumenten als wat je eerder postte, nog steeds hetzelfde tegenin te brengen als destijds. Lees maar even terug, kun je daar alsnog op reageren, mits je parameters dat aankunnen natuurlijk ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Welke pagina bedoel je? Ik vind dit goede kritiek op het hele vaccinatie beleid. En sluit aan bij de kritieken die ik in artsen vakbladen tegenkwam. vaccinatie is misschien het meest hoopgevende middel wat we hebben. Maar niet het enige en er zijn zeker onzekerheden voor de lange termijn, het doortrekken naar een indirecte vaccinatieplicht getuigt van teveel leunen op de vaccinatie strategie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Rond 3 december, vorige topic. Tuurlijk, logische kritiek, maar het is maar de eerste slag. Er hoort hier een stuk meer nuance bij. No dogs, no masters. ![]() |
|
ik droom nog wel eens over die enorme lappen tekst van toen ![]() |
|
Schaapjes tellen nieuwe stijl: Lappen text doorploegen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: En ik ook over jou ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Die lappen tekst hangen natuurlijk uitgeprint en gelamineerd aan het kribbetje van AG junior. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met dit soort dingen. ![]() |
|
quote: De geschreven kapper. Twee uur in een kwartier geluld en nog niks gezegd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hé, hé, hé, pas op, hè! No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6124342/de-jonge-bezorgd-over-viruswappiegeluid-van-fvd-regelrecht-gevaar.html Volgens mij heeft zelfs covid zo'n afkeer van die Baudet en Van Haga dat ze nog niet met covid besmet kunnen raken al zouden ze het willen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Best een positieve eigenschap wel ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Zucht. Wat De Jonge zegt zal weer als een naar lavendel ruikende gram coke worden ontvangen door Sjierry. Men speelt elkaar dermate hard in de kaart dat er bijna opzet in het spel lijkt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |