|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het dan gaat om gezondheidswinst heb ik liever dat roken verboden wordt.Grotere gezondheidswinst, veel goedkopere maatregelen, en het treft een veel kleiner deel van de samenleving. Begrijp wel dat een testsamenleving niet tijdelijk is, coronavirus zal niet 100% weg gaan en zal nieuwe varianten produceren, ook is nu al de verwachting dat je jaarlijks een prikkie nodig hebt. Dan ga je toe naar een situatie met enorm veel gedoe waar vooral pharma, testers en controle instanties wat aan hebben terwijl de gezondheidssituatie niet heel veel verschilt van pre corona. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Roken verbieden, wietverkoop legaliseren. |
|
Er komt een tijdstip dat tabak per gram duurder is dan wiet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Covid zal niet verdwijnen, maar eenieder die gevaccineerd is hoeft zich niet bij ieder uitje te laten testen lijkt me. Dat lijkt me hooguit weggelegd voor de hetismaareengriepjes onder de bevolking. Qua vaccinatie zal het me op zich niet gaan verbazen als je ieder jaar een refresh moet hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wel op blijven letten, ND. Er staat geschreven dat het weer zal verdwijnen voor de komende 10 jaar: https://www.indiatoday.in/trending-news/story/this-book-predicted-2020-coronavirus-outbreak-12-years-ago-trending-now-1652433-2020-03-04 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-05-2021 16:43] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind de optie dat covid(mutanten) de komende jaren blijven en dat me mogelijk herhalingsvaccinatie nodig hebben geloofwaardiger dan dat covid de komende 10 jaar op vakantie gaat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
OF JE WORST LUST! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat zijn er dus twee die de wappies in de zeik nemen of het zijn echt twee wappies die nog geloven wat ze getypt hebben ook. Ik denk het laatste. En dan namen wegstrepen en het tweede bericht staat de naam van doos 1 volledig zichtbaar. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die naam komt op facebook maar 1x tevoorschijn. Is nog een metalchick ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ziet er ook niet al te snugger uit. Waarschijnlijk is ze zelf zonder dat ze het weet al gevaccineerd toen ze die piercings in d'r muil geprikt hebben. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3383258/eerst-een-zelftest-daarna-illegaal-feesten-in-het-bos stumperds Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ze doen er iig moeite voor. Bovendien is dit de zelfde sneltest die gedaan wordt als je naar een evenement wil en getest moet worden. Dan kunnnen we daar ook wel weer mee stoppen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Cijfers donderen opeens best snel naar beneden. Postief - 4494 Ziekenhuis - 136 (1466 totaal nu) IC - 21 (686 totaal op ic nu) Overleden - 13 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat waren de vorige cijfers? Wat is volgens jou de oorzaak van de daling en welke conclusies trek je uit dit alles? |
|
WORST CASE SCENARIO |
|
Wurst und Käse. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geen curry? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik hoop dat ik een steentje bij kan dragen aan die dalingen. Me vandaag laten testen, morgen uitslag, fingers crossed. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik dacht dat je afgezonderd van de wereld leefde in een zelfgemaakte blokhut? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heel soms zie ik nog wel mensen. Had ik dus niet moeten doen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mensen zijn niet te vertrouwen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |