![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik weet niet hoe kort je termijnen zijn, maar het is al 3 jaar geleden. Misschien schiet het je volgend jaar weer te binnen. ![]() Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Ik hou er andere parameters op na. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Je hebt niet toevallig een Mark in de familie? Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ik wel. Maar die ontkennen we! ![]() ![]() |
|
Één Mark op het werk, loopt stage, is 20 en weet niet hoe een waterkoker werkt, want kent alleen de quooker om kokend water te verkrijgen. Man, man... ik bedoel, Mark, Mark, Mark... Maar goed, dom gelul. Wel vaker in deze topic. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Dat krijg je als mensen vakkundig het lultopic ontwijken. ![]() Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Misschien ben ik wel uitgelogd?!?! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote:Uitgelold ![]() |
|
Ik lol until death! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Uitgeluld bedoelde ik... typo :p ![]() |
|
LOL! ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Mooi man. 3 leidinggevenden ziek thuis en 2 in afwachting van hun coronatest. Daar hebben we een mooi woord voor: Leerproces. Het op FvD stemmende 'het is maar een griepje kutje' uit de ploeg positief getest. Ik hoop dat ze er goed ziek van wordt. Kijken of ze er na een poosje op de buik op de IC nog zo over denkt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-04-2021 16:02] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als ze principieel genoeg is weigert ze een IC opname natuurlijk. Wellke pauper wil er nou met een griepje op de IC liggen? Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nu hopen dat ik zonder besmetting de komende week door kom. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En als je covid gehad hebt kun je tot 8 weken later nog positief testen. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nee, dat kan niet. Ik moet volgende week namelijk naar mijn test event. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ach tuurlijk. Nog 1 negatief getest met sneltest die PZ heeft liggen. 80% zeker niet besmet dus met zijn hoestje. Nog 1 negatief getest bij GGD. Degene die dagelijks bij hem in de auto zit heeft zich niet laten testen. Anders kon hij vanmiddag niet zijn vaccin laten zetten denk ik. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik schrok me de tering, mafkees. Laat me raden... in de url kan geen komma staan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik vind dat afwachten maar niets. Snotterig zijn en hoesten doe je als roker die ook nog eens in een koelhal werkt altijd wel. Morgen half 10 testafspraak bij de GGD. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-04-2021 11:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik ben snotterig als ik van de fiets kom en een warme ruimte binnenstap. Neusje snuiten en weer door. Ook nies en hoest ik wel eens. Niet opvallend vaker dan eerst. Ik heb me nog helemaal niet laten testen. #gebaseerd ![]() |
|
Ik doe het ook vooral om bij negatieve uitslag de R-waarde wat te drukken. Je zou me dus eigenlijk dankbaar moeten zijn. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Waar voor? Ik ging al jaren niet meer naar de kroeg, concerten, horeca en noem het maar op. Gewoon lekker zelf entertainment verzinnen. Al mis ik het zwemmen tussen de bessies wel een beetje. Het buitenbad hier is al open, maar mijn innerlijke wim hof slaapt nog. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |