IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Covid-xx, the next generation [Corona topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-04-2021 1:20 by XXL Profiel van XXL

Ik snap er werkelijk geen reet van.

We zitten nog steeds tussen de 6000 en 7000 besmettingen per dag.

Wat is er nou dan anders dat het nu opeens wel kan?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 08-04-2021 7:52 by ProgTon777 Profiel van ProgTon777http://https://www.instagram.com/christianmetalhorde?igsh=ZHl5ZzlqazUxaXRz

quote:
Op 8 april 2021 1:20 schreef XXL het volgende:
Ik snap er werkelijk geen reet van.

We zitten nog steeds tussen de 6000 en 7000 besmettingen per dag.

Wat is er nou dan anders dat het nu opeens wel kan?




Vroeg ik mij ook af, maar mogelijk dat er toch een behoorlijke groep immuniteit heeft opgebouwd, inclusief gevaccineerden. Wel benieuwd naar de uitleg.
Of het wordt in de media toch wat te rooskleurig genoemd dat zou ook kunnen


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 08-04-2021 9:39 by Dweller Profiel van Dwellerhttp://www.kong.nl

quote:
Op 8 april 2021 1:20 schreef XXL het volgende:

Ik snap er werkelijk geen reet van.

We zitten nog steeds tussen de 6000 en 7000 besmettingen per dag.

Wat is er nou dan anders dat het nu opeens wel kan?

Ja, iedere keer wordt er naar andere cijfers verwezen, dus overzichtelijk, nee. Ik denk dat ze dit nu mede baseren op het dalende R-getal (momenteel 1,01) en een daling van het aantal positieve testuitslagen.

Maar alle modellen die het RIVM opstelt hebben natuurlijk nogal grote onzekerheidsmarges (logisch). Daarbij moet het nog besproken worden door het OMT en in het Catshuis, en tussen nu en 21 april kan er ook nog van alles gebeuren. Ik vrees dus dat dit weer zo'n worst is die we voorgehouden krijgen en wat uiteindelijk niet veel zal blijken te zijn.


Vox Clamatis in Deserto


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2021 10:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 april 2021 1:20 schreef XXL het volgende:
Ik snap er werkelijk geen reet van.

We zitten nog steeds tussen de 6000 en 7000 besmettingen per dag.

Wat is er nou dan anders dat het nu opeens wel kan?




Nouja een groot gedeelte van de meest kwetsbare groep is natuurlijk immuun (nouja gevaccineerd) dus van eenzelfde groep besmettingen heb je nog maar weinig doden. Ook als cijfers weer oplopen.

Daarnaast begreep ik dat in iedergeval een tijdje terug het aantal testen opliep en dus ook het aantal positieve gevallen maar dat het percentage besmette mensen afliep, dus dat betekend dat het daadwerkelijke aantal besmettingen niet veel oploopt,gelijk blijft of zelfs afneemt.

Daarnaast heeft seizoen toch ook een behoorlijk positieve invloed zoals we vorige jaar ook hebben gezien. HEt blijft echt een vaag fenomeen want tropische landen als brazillie doen het ook niet best. Maar in gematigde klimaten zie je toch duidelijk een seizoenaal patroon waarbij winters heftige piek geven en zomers een bescherming lijken te bieden. Net als met griep en andere luchtweginfecties.

De verklaringen hiervoor lopen uit een waarvan meerdere toch een rol lijken te spelen maar de precieze oorzaak al eeuwen een vraagstuk is: lager vitamine D gehalte in winter periode verminderd immuunrespons, kou in longweefsel remt immuunrespons, door kou zitten mensen dichter op elkaar in kleine ruimtes, door kou en vervolgens stoken krijg je een binnenklimaat gunstiger voor verspreiding van virussen, door afwezigheid van UV/warmte worden virussen minder gesteriliseerd door zonlicht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-04-2021 10:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 april 2021 10:46 schreef ElitE het volgende:
Nouja een groot gedeelte van de meest kwetsbare groep is natuurlijk immuun (nouja gevaccineerd) dus van eenzelfde groep besmettingen heb je nog maar weinig doden. Ook als cijfers weer oplopen.

Klopt, alleen kwam de meest kwetsbare groep amper op de IC, dus in die zin heb je er niet zoveel aan. https://nos.nl/artikel/2375767-fors-minder-overleden-80-ers-maar-op-ic-nog-geen-duidelijk-vaccinatie-effect.html
quote:
Daarnaast begreep ik dat in iedergeval een tijdje terug het aantal testen opliep en dus ook het aantal positieve gevallen maar dat het percentage besmette mensen afliep, dus dat betekend dat het daadwerkelijke aantal besmettingen niet veel oploopt,gelijk blijft of zelfs afneemt.

Ja, een tijdje terug daalde het aandeel positief getesten, maar een het stijgt al weer een iets minder lang tijdje (licht). Vanaf medio maart ofzo.
quote:
Daarnaast heeft seizoen toch ook een behoorlijk positieve invloed zoals we vorige jaar ook hebben gezien. HEt blijft echt een vaag fenomeen want tropische landen als brazillie doen het ook niet best. Maar in gematigde klimaten zie je toch duidelijk een seizoenaal patroon waarbij winters heftige piek geven en zomers een bescherming lijken te bieden. Net als met griep en andere luchtweginfecties.

De verklaringen hiervoor lopen uit een waarvan meerdere toch een rol lijken te spelen maar de precieze oorzaak al eeuwen een vraagstuk is: lager vitamine D gehalte in winter periode verminderd immuunrespons, kou in longweefsel remt immuunrespons, door kou zitten mensen dichter op elkaar in kleine ruimtes, door kou en vervolgens stoken krijg je een binnenklimaat gunstiger voor verspreiding van virussen, door afwezigheid van UV/warmte worden virussen minder gesteriliseerd door zonlicht.

Dat helpt hopelijk wel, ja

Al met al vind ik het toch wat voorbarig voelen, maar goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-04-2021 10:55]


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2021 11:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 april 2021 10:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Klopt, alleen kwam de meest kwetsbare groep amper op de IC, dus in die zin heb je er niet zoveel aan. https://nos.nl/artikel/2375767-fors-minder-overleden-80-ers-maar-op-ic-nog-geen-duidelijk-vaccinatie-effect.html


Ja, een tijdje terug daalde het aandeel positief getesten, maar een het stijgt al weer een iets minder lang tijdje (licht). Vanaf medio maart ofzo.

Dat helpt hopelijk wel, ja

Al met al vind ik het toch wat voorbarig voelen, maar goed.

Goed punt uiteindelijk is de IC bezetting leidend. Maar ik heb wel het idee dat die groep nu wel volop gevaccineerd wordt/is en dat die effecten wel binnen enkele weken zichtbaar worden. Ik heb om me heen nu al een redelijk aantal mensen gevaccineerd zien worden of een oproep zien krijgen.

Maar vooralsnog niet te zien in de cijfers en dat maakt het nu nog voorbarig inderdaad.

Al denk ik persoonlijk dat we door corona te risicomijdend zijn geworden en daarmee op andere gezondheidsaspecten meer verlies hebben. De avondklok is misschien niet zoń gezondheidsprobleem maar dingen als sportscholen zijn wel een dingetje. Dat thuiswerken en kantoorzitten is niet zo best voor je, al zie je die problemen pas veel later.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-04-2021 11:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 april 2021 11:33 schreef ElitE het volgende:
Goed punt uiteindelijk is de IC bezetting leidend. Maar ik heb wel het idee dat die groep nu wel volop gevaccineerd wordt/is en dat die effecten wel binnen enkele weken zichtbaar worden. Ik heb om me heen nu al een redelijk aantal mensen gevaccineerd zien worden of een oproep zien krijgen.

Maar vooralsnog niet te zien in de cijfers en dat maakt het nu nog voorbarig inderdaad.

Als dat vaccineren echt lekker doorloopt gaan we dat inderdaad terugzien. Maar ja, de afgelopen weken is het tempo juist ingekakt... Snap niet dat men niet direct het leger hierop heeft gezet, die moeten zulke logistiek toch wel uit de grond weten te stampen. Gerommel rond Astra-Zeneca ondervang je daar niet mee, maar goed.
quote:
Al denk ik persoonlijk dat we door corona te risicomijdend zijn geworden en daarmee op andere gezondheidsaspecten meer verlies hebben. De avondklok is misschien niet zoń gezondheidsprobleem maar dingen als sportscholen zijn wel een dingetje. Dat thuiswerken en kantoorzitten is niet zo best voor je, al zie je die problemen pas veel later.

Dat ben ik ook met je eens.


I wish I was a butterfly


ProgTon777
Usericon van ProgTon777
Posted 08-04-2021 11:42 by ProgTon777 Profiel van ProgTon777http://https://www.instagram.com/christianmetalhorde?igsh=ZHl5ZzlqazUxaXRz

quote:
Op 8 april 2021 11:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als dat vaccineren echt lekker doorloopt gaan we dat inderdaad terugzien. Maar ja, de afgelopen weken is het tempo juist ingekakt... Snap niet dat men niet direct het leger hierop heeft gezet, die moeten zulke logistiek toch wel uit de grond weten te stampen. Gerommel rond Astra-Zeneca ondervang je daar niet mee, maar goed.

Dat ben ik ook met je eens.


Ben ook wel benieuwd of ze na aanleiding van de vertraging nog gaan opschalen eigenlijk..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-04-2021 13:02 by XXL Profiel van XXL

Coronacheck app staat op de telefoon.

Vraag me af:

Geldt die coronacheck die ik moet doen voor mijn concert nou ook al voor horeca?

Als ik toch 40 uur safe ben kan ik natuurlijk gelijk even uit eten gaan. Vind ik.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-04-2021 18:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 8 april 2021 1:20 schreef XXL het volgende:
Ik snap er werkelijk geen reet van.

We zitten nog steeds tussen de 6000 en 7000 besmettingen per dag.

Wat is er nou dan anders dat het nu opeens wel kan?




Reken je ook nog maar niet te rijk.

https://www.nu.nl/coronavirus/6126531/omt-leden-waarschuwen-voor-te-vroege-opening-terrassen-in-no-time-terug-bij-af.html




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-04-2021 20:38 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.nu.nl/coronavirus/6126570/mensenrechtenhof-beslist-dat-landen-vaccinatieplicht-mogen-invoeren.html

Dus als de overheid vindt dat je je spuitje moet krijgen krijg je dat spuitje.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2021 1:01 by XXL Profiel van XXL

Goeie zaak.

Kleine nuance edit:

Mits noodzakelijk voor de volksgezondheid ivm hoog risico mensen te besmetten --> Voor.

Overige zaken zoals bijvoorbeeld HPV vaccinatie ofzo --> Eigen keus.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-04-2021 1:38]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2021 2:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Slechte zaak, in de artsen eed staat ook dat je patiënten geen behandeling mag opdringen.

Waarom zou dat nu bij corona nodig zijn terwijl we al ruim een halve eeuw dat niet gedaan hebben?
Allereerst heb je niet heel veel vaccinaties nodig om groepsimmuniteit te bereiken. Met een procentje of 60 a 70 zo7 je die groepsimunniteit bereikt hebben. Het aantal mensen dat vrijwillig zich wil laten vaccineren ( De Jonge noemde zelf 85%) is hoger dan dat, een plicht is dus niet nodig om je doel te behalen. Voor echt besmettelijke ziektes als mazelen met R waardes tot de 20 ga je naar benodigde vaccinatiegraad van 90 a 95% dat.
Daarnaast is corona niet zo dodelijk of schadelijk als vele andere ziektes waarvoor we vaccinatie programma's voor hebben. Zeker als je rekenen in gezondheidsjaren verloren.
Waar mazelen een soort vergelijkbaar sterftecijfer heeft van 0.2% spreek je bij mazelen van jonge kinderen en bij corona is het overgrote gedeelte al te oud om nog naar een IC te brengen. Dat zijn een hoop laatste zetjes,waarbij momenteel corona een hoop patiënten overneemt die anders aan groep zouden sterven.
Bovendien waarom zou je nu kiezen voor een vaccinatieplicht en een grote inbreuk doen op persoonlijke vrijheid. Als je roken verbied heb je op lange termijn meer gezondheidswinst, waarom geld keuzevrijheid daar wel en bij de bamihoest niet?


Dan zit je nog met het punt dat coronavirussen over het algemeen kortdurende immuniteit geven, 1 tot max 3 jaar is gangbaar. Vaccinaties kunnen anders uitpakken en dan zowel langer als korter is mogelijk. Met een plicht kun je dus op één jaarlijks prikkie uitkomen. Rekening houdend met mutaties die nu al bewezen hebben vaccinaties te kunnen omzeilen. En als je brede immuniteit hebt zul automatisch voor die varianten selecteren.

En dan als allerlaatste punt, het is een beetje voorbarig allemaal. We zitten met nieuwe middelen waarvan er nog steeds een voorlopige toelating is van het EMA, en waarvan nog steeds niet duidelijk is bewezen dat het besmettingen daadwerkelijk tegengaat. Dat is wel de verwachting maar met een plicht lopen we aardig op de zaken vooruit.
En met AstraZeneca hebben we nu gezien dat er serieuze bijwerkingen zijn. Die vallen relatief gezien mee maar vergeet niet dat we daarvan pas de meest extreme gevallen kennen en dat dit een topje van de ijsberg is. Ik heb de vergelijking p het krijgen van trombose met de pil voorbij zien komen.
Pil = 1:5000
Astrazeneca= 1:600.000

Enkele dagen erna zijn er meer gevallen bekend geworden en zit voor nl nu op 8 gevallen bij 400.000 prikken waarvan 1 dodelijk.

Dat geeft gelijk een flink ander beeld in een paar dagen 1:50.000. nog steeds klein maar bij de pil is er jaren ervaring en onderzoek dus daar is goed bekend wat de risico's zijn. Nu is pad sinds kort dit bekend en zijn er misschien meer gevallen die onontdekt zijn. Bij zoiets als plotselinge dood of blind worden aan een oog valt snel op maar het is goed mogelijk dat een hoop zaken nog niet aan het licht zijn gekomen en dat kans op bijwerkingen sterk onderschat is.

Grote kans dat het prikkie statistisch gezien nog altijd beter uitpakt dan de bamihoest maar is dat nu de omstandigheid waarin je zoiets verplicht stelt?


Edit: je nuance of noodzakelijk voor volksgezondheid is een bullshit punt. besmettelijkheid op zich maakt weinig uit, griep was ook besmettelijk en daarvoor selecteerde we een gevoelige groep. En als je voor volksgezondheid keuzes maakt dan liggen er een hoop andere opties waar een kleine invasie in persoonlijke vrijheid meer gezondheidswinst opleverd, te beginnen met roken. En je zou ook al snel toe moeten stemmen met een frikandellenverbod of verplichte Karl noten ochtendgymnastieksessie.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-04-2021 2:32]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2021 9:37 by XXL Profiel van XXL

1 - Als je gewoon had gezegd dat je het niet met me eens bent had je iig op tijd naar bed kunnen gaan.

2 - Met een mening waarvan ik weet dat hij gevoelig ligt had ik meer moeten nuanceren. Je kunt tegenwoordig immers niet voorzichtig genoeg zijn.

Zo had ik bijvoorbeeld het gevaar voor volksgezondheid duidelijker aan moeten geven. Dus niet inenten voor 'loopneusvirus X'. Zeker mee eens.

In het geval van Covid, waarbij een lagere vacciatiegraad voldoende is, vind ik het niet gelijk noodzakelijk. Ik vermoed dat je dat inderdaad ook zonder plicht wel gaat halen. Bij iets waarbij 95+ % gewenst is vind ik dat wel. Daarom vind ik het wel zaak dat de besluitvorming over een eventuele plicht zorgvuldig gebeurt en we dat besluit niet moeten laten nemen door bijvoorbeeld mensen die bang zijn dat het op hun werk mogelijk wat drukker wordt. (Edit: Denk aan het orgasme wat Gommers kreeg toen het prikje in zijn arm gezet werd)

3 - Blijf met je poten van mijn frikandel af!! Ik zou nu willen zeggen 'Maar ik rook niet' maar dat recht heb ik mezelf helaas al ontnomen.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-04-2021 9:39]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2021 11:30 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2021 11:41 by XXL Profiel van XXL

Ach.

Ik werd gisteren op mijn werk nog veroordeeld omdat ik mee ga werken aan een test voor een concertbezoek. Kennelijk ben ik gek dat ik met daartoe laat verplichten en zou gewoon niet moeten gaan.

Prima, meid. Blijf jij lekker thuis op de bank zitten en ga ik een poging doen iets leuks te ondernemen.

Hoe meer mensen dat doen, hoe minder moeite ik hoef te doen om ergens kaarten en een testafspraak voor te scoren.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-04-2021 11:41]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2021 11:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het is wat mij betreft gewoon gezeik om niks.

Hoeveel rokende mensen klagen er tegenwoordig nog dat ze ergens niet binnen mogen roken en dus ook niet met de peuk in de bek naar binnen mogen?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2021 11:59 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 april 2021 11:47 schreef Natural Disaster het volgende:
Hoeveel rokende mensen klagen er tegenwoordig nog dat ze ergens niet binnen mogen roken en dus ook niet met de peuk in de bek naar binnen mogen?




Ik.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 09-04-2021 15:39 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 8 april 2021 20:38 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.nu.nl/coronavirus/6126570/mensenrechtenhof-beslist-dat-landen-vaccinatieplicht-mogen-invoeren.html


Elke vorm van dwang staat mij toch wel heel erg tegen, terwijl ik helemaal niet negatief tegenover de vaccins sta.

Ik vraag me ook af in hoeverre dit voor de leden van de biblebelt geldt.. Krijgen die dan (zoals gewoonlijk) een vrijstelling hiervan?



Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-04-2021 17:22 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 09-04-2021 19:58 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 9 april 2021 15:39 schreef El Chulo het volgende:
Elke vorm van dwang staat mij toch wel heel erg tegen, terwijl ik helemaal niet negatief tegenover de vaccins sta.

Ik vraag me ook af in hoeverre dit voor de leden van de biblebelt geldt.. Krijgen die dan (zoals gewoonlijk) een vrijstelling hiervan?




Ja, dat vraag ik mij dus ook al de hele tijd af. Waarschijnlijk zit daar de 'escape' in een equivalentie van een recente negatieve test. Denk ik dan.



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 10-04-2021 5:52 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Dan bekeren we ons toch lekker in onze Christians to the Lions of Fuck me Jesus shirtjes?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-04-2021 10:04 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.nu.nl/coronavirus/6126497/nederland-bungelt-opnieuw-onderaan-lijst-van-eu-landen-qua-vaccinatiesnelheid.html

Had er iemand anders verwacht?

En dan recent nog maar even melden dat men vaccins uit wil lenen. Los eerst je eigen sores op.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-04-2021 10:20 by XXL Profiel van XXL

Niets aan de hand.

quote:
"Wij kampen echter met een rapportageachterstand", aldus de woordvoerder. Data van meerdere weken moeten nog aan de Europese waakhond overhandigd worden.



We doen het harstikke goed. Alleen de cijfertjes kloppen niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-04-2021 10:45 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Vergeten aan te leveren zeker?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen