|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uit nieuwsgierigheid: Heb je een voorbeeld? Vond ook nog een stuk over het filmpje in ons aller favoriete dagblad: https://www.rd.nl/artikel/908600-drie-deskundigen-reageren-op-anti-vaccinvideo-met-prof-schetters one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Je gaat werkelijk mee in het verhaal van dit soort allu-hoedjes? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een beetje naief ook dat nu er bijna 3 vaccins zijn de ontwikkelingen en onderzoeken de ijskast in zouden gaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oh ja iedereen die maar een beetje sceptisch is, is natuurlijk meteen een wappie. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Niet iedereen, maar die gozer alvast wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Daar zit voor mij het grootste pijnpunt aan de bijkans-zaligverklaring van het vaccin/de vaccins. De besmettelijkheid is bij dit virus nou net de crux. Dan zou het wel mooi zijn als een vaccin juist op dat aspect goed zou werken. Uiteraard is een 'deelvaccin' beter dan niets, maar schijnveiligheid ligt op de loer. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Jij gaat werkelijk mee in verhalen waar je de ballen verstand van hebt? Ik begrijp ook maar een deel, en deze immuoloog laat zien dat hij ook maar een deel begrijpt, dat is het hele punt, We begrijpen nog niet alles dus neem dat mee in beleid. De meeste fouten worden gemaakt door te denken ergens zeker van te zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Is het niet zo dat je bij andere griepvaccins ook nog steeds de kans hebt om ziek te worden en de ziekte door te geven? signature |
|
Een collega hier heeft ooit tbc gehad en moet sindsdien elk jaar de griepprik halen. En elk jaar krijgt hij griep. Tenminste, dat zegt hij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik kende ooit iemand die dacht te lijden aan 'spastische HD aanvallen'. Maar diegene bleek gewoon verslaafd te zijn aan speed. |
|
Heb je Tom daar op gewezen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ik denk dat men behoorlijk aan t focussen is eerlijk gezegd. Binnen de grenzen van budget en faciliteiten etc. Denk ik When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.nu.nl/economie/6101930/dagelijks-bijna-vijfhonderd-reizigers-vanuit-vk-naar-nederland.html Des te sneller de VK variant zich hier verspreidt des te eerder hebben we dat gehad. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Honderd bijwerkingen van het Pfizer-vaccin gemeld, twee allergische reacties https://nos.nl/l/2364368 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Om die reden zijn er adviesraden die de overheid adviseren. Raden waar verschillende soorten experten in zitten. Ik ben geneigd hun gezamenlijke uitleg te verkiezen boven die van iemand "die het ook niet allemaal snapt". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Op een totaal van 47000 dus 'naar verwachting'. |
|
Hopelijk doet die ingebouwde chip dan nog wel zijn werk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: quote: Lekker boeiend ook als het enkel bijwerkingen van dit niveau zijn. Genoeg andere medicijnen die dergelijke relatief onschuldige bijwerkingen hebben. En dan inderdaad zo'n honderd op de 47000, poepoe. We horen het wel als het zorgwekkender wordt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er zijn mensen die bijwerkingen hebben omdat het morgen 15 januari is. Je kan nooit alle variabelen wegnemen. signature |
|
quote: Ik vroeg me al af waar die zwelling vandaan kwam. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Was die voelbaar dan? |
|
quote: Die adviesraden snappen het ook niet allemaal, er is nu eenmaal onzekerheid op dit thema. Ik heb redelijk vertrouwen in de meeste adviesraden zeker in NL. Maar ze zijn niet feilloos. En de disclaimers die adviesraden geven komen niet altijd goed naar voren in openbare discussies. En dan hebben we nog een advies orgaan als een RIVM of OMT die meermaals ook grote fouten hebben laten zien. Of komen met optie avondklok terwijl de helft zich niet laat testen en een kwart na testen nog rond beweegt. Het lijkt nu met het vaccin de goede kant op te gaan, bijwerkingen lijken mee te vallen. Al kunnen lange termijn problemen per definitie niet worden ingeschat, al schat ik dat risico ook niet hoog in. Er begint nu voorzichtig bewijs binnen te druppelen dat ook besmetting beperkt word door het vaccin. Maar dat is natuurlijk wel een cruciaal aspect voor vervolgstrategie. Iedereen maar wegzetten als alluhoedje werkt juist contraproductief, het zorgt dat alle inhoudelijke argumenten zomaar weggegooid worden. Dat houdt veel mensen aan de antivaxx kant, maar maakt mensen ook blind voor nuances en gegronde kritiek op vaccinaties. Het verschilt dan niet veel meer van religieuze discussies. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-01-2021 6:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: - het is niet bewezen dat het vaccin overdracht voorkomt of slecht gedeeltelijk voorkomt dit is niet bewezen en proefdieren lieten her en der nog transmissie zien. De publieke opvatting lijkt nu te zijn dat het transmissie uitsluit. ( eerste signalen zijn positief maar dit is natuurlijk wel een belangrijk punt. dat betekend dat je maanden later pas maatregelen kan laten vieren.) - De gehele effectiviteit is gebaseerd op 162 in placebo tegenover 8 met vaccin. Daar zitten natuurlijk wel zorgvuldig gekozen groepen en procedures tussen. Het is zeker een goed begin. En veiligheid is natuurlijk wel getest op 20000 mensen. Maar er zijn natuurlijk nog talloze haken en ogen aan. - de effectiviteit is nog niet voldoende vastgesteld bij ernstige covid of bij ouderen. Ook dat haalt niet alles onderuit. - en ergens ook een aantal punten waar hij absoluut in doordraaft maar waar huidig beleid/publieke opvatting de andere kant doordraaft. Corona is precies een ziekte die in het niet valt bij het gros van de infectieziekten maar met 5 - 10 keer dodelijker dan griep is het ook niet niks. De balans hierin zoeken is daarom zo moeilijk. Maar het zijn inderdaad vooral ouderen die hieraan sterven en voor 90a95% is het ook niet meer dan een griepje. Als er inderdaad wat meer serieuze bijwerkingen aan het virus zitten zou je wel moeten aarzelen of je die groep wel zou willen vaccineren. Na het filmpje heb ik een hoop dingen verder uitgezocht en daar lijkt hij inderdaad goed naast te zitten. Het meest schrok ik van de 162 tegenover 8. Aan die professor wakefield twijfelde ik meteen omdat hij het genetische manipulatie noemde, dat is onzin met mRNA. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |