|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kweennie koste toch ook best veel doekoe (ondanks een van de goedkopere?) When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is Sinterklaas bij de overheid, vaccin is gratis en niemand krijgt de zwarte piet toegespeeld. Zover ik begreep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lijkt me toch niet meer dan redelijk dat je wanneer je werkzaam bent in een beroep met hoog risico je ook de beste bescheming krijgt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan de overheid in Nederland mensen die in de zorg werken verplichten om een vaccin te nemen? signature |
|
Nee Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En mogen ze ze dan ontslaan als ze het niet doen? signature |
|
Ook niet. Hier willen ze niemand dwingen. Met het oog op privacy mogen ze je geloof ik niet eens vragen of je je hebt laten vaccineren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier wel, maar je hoeft niet te antwoorden. signature |
|
quote:uiteraard. When your people matter, menstrual health matters |
|
En een beetje het heeft in eigen hand nemen, natuurlijk. Want regels zijn ook maar verzonnen. "Dat ze daarmee ingaan tegen het bestaande beleid, vindt een woordvoerder geen probleem. "Het zal me een zorg zijn." Bestuurder Ben de Koning van de Frankelandgroep laat desgevraagd weten dat hij het terecht vindt dat ook de raad van bestuur en directeuren zijn gevaccineerd. "We hebben gedaan wat we hebben gedaan en staan daar voor 100 procent achter. We zijn er met z’n allen, doen het met z’n allen." https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5214803/zorginstellingen-verpleeghuizen-vaccinatie-coronavirus "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
zozo, Viruswaanzin heeft de zaak tegen de avondklok gewonnen. https://nos.nl/artikel/2368915-rechtbank-avondklok-moet-per-direct-worden-opgeheven.html Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dus per direct opgeheven. BAM Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Slecht van het kabinet, zeg... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
nou moet ik zeggen dat ik totaal geen begrip meer had voor de verlenging ervan en het uitblijven van uitleg waarom de verlenging er is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi nieuws. Zo'n absurd strenge regel voor het aantal besmettingen is natuurlijk totaal niet te verantwoorden. |
|
Dit kan natuurlijk alleen maar in een dictatuur!!!1!1!! |
|
quote: Ik weet het allemaal niet meer, even niet de mentale aandacht om een heel scherpe mening over de stand hier en nu te hebben In het algemeen. Geen idee of het in Nederland had gekund/gewerkt, maar mijns inziens was het beter geweest als er eerder veel strengere maatregelen waren genomen. Dan had het ook eerder serieus versoepeld kunnen worden. Ja, flinke vrijheidsbeperking door strenge maatregelen, maar een vrij rondwarend virus zorgt ook voor flinke vrijheidsbeperking. In die zin ben ik niet meteen tegen een avondklok. Kabinet zit natuurlijk meer op de mitigatiestrategie (het afregelen op ziekenhuisbezetting), dan indamming, maar zelfs met dat gegeven en de bezetting nu zou een avondklok passend kunnen zijn. Je kan het ook nog verder loslaten en meer coronadoden accepteren, maar dan zou je ook minder coronagevallen in de ziekenhuizen moeten toelaten om te voorkomen dat de boel helemaal implodeert. Maar goed, zou überhaupt fijn zijn als het kabinet een consistente wettelijk toegestane en doortastende strategie aanhield maar dat is schijnbaar sowieso teveel gevraagd! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Die eerste klok, van 2 weken was -vond ik- goed te begrijpen. Met de bijsluiter erbij dat het slechts een noodmaatregel was voor maximaal 2 weken. Ik kon daar inkomen. Maar dat stilzwijgend verlengen, zonder perscon, zonder onderbouwing en met de melding '2 weken data is te weinig', kun je gewoon niet doen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Fair enough Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Net als die euro niet niemand wou! |
|
Aaaah, het Error verhaal. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Uitspraak gelezen; de rechter vond die eerste ook al niet kunnen. Argumentatie hangt er dan vooral op dat de gekozen route (Wbbbg) niet klopt. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2021 13:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
weet ik ik ben er om andere redenen niet zo'n fan van, dus als het nu rechtsom eraf gaat is me om het even Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als Rutte de boel nou eens omdraait. Planbare zorg door laten gaan. 750 IC bedden vrij houden voor noodgevallen. De rest van de beschikbare zorg inzetten voor corona. Vol is vol. Kijken of mensen dan nog zo op hun strepen gaat staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |