IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Covid-xx, the next generation [Corona topic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-02-2021 23:13 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Een gegeven paard niet in de bek kijken. Is er een keer iets gratis en dan nog weer zeiken.

edit. Om ook maar even te zeiken. Gratis? Echt?




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-02-2021 23:13]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-02-2021 0:06 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Kweennie koste toch ook best veel doekoe (ondanks een van de goedkopere?)


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-02-2021 7:53 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het is Sinterklaas bij de overheid, vaccin is gratis en niemand krijgt de zwarte piet toegespeeld. Zover ik begreep.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2021 16:03 by XXL Profiel van XXL

Lijkt me toch niet meer dan redelijk dat je wanneer je werkzaam bent in een beroep met hoog risico je ook de beste bescheming krijgt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2021 16:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Kan de overheid in Nederland mensen die in de zorg werken verplichten om een vaccin te nemen?


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2021 16:16 by XXL Profiel van XXL

Nee


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2021 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

En mogen ze ze dan ontslaan als ze het niet doen?


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-02-2021 16:25 by XXL Profiel van XXL

Ook niet.
Hier willen ze niemand dwingen.


Met het oog op privacy mogen ze je geloof ik niet eens vragen of je je hebt laten vaccineren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-02-2021 16:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hier wel, maar je hoeft niet te antwoorden.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-02-2021 19:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 februari 2021 16:03 schreef XXL het volgende:
Lijkt me toch niet meer dan redelijk dat je wanneer je werkzaam bent in een beroep met hoog risico je ook de beste bescheming krijgt?
uiteraard.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-02-2021 21:34 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En een beetje het heeft in eigen hand nemen, natuurlijk. Want regels zijn ook maar verzonnen.

"Dat ze daarmee ingaan tegen het bestaande beleid, vindt een woordvoerder geen probleem. "Het zal me een zorg zijn."

Bestuurder Ben de Koning van de Frankelandgroep laat desgevraagd weten dat hij het terecht vindt dat ook de raad van bestuur en directeuren zijn gevaccineerd. "We hebben gedaan wat we hebben gedaan en staan daar voor 100 procent achter. We zijn er met z’n allen, doen het met z’n allen."

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5214803/zorginstellingen-verpleeghuizen-vaccinatie-coronavirus




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2021 10:40 by spectre Profiel van spectre

zozo, Viruswaanzin heeft de zaak tegen de avondklok gewonnen.

https://nos.nl/artikel/2368915-rechtbank-avondklok-moet-per-direct-worden-opgeheven.html


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2021 10:43 by spectre Profiel van spectre

Dus per direct opgeheven. BAM


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-02-2021 10:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Slecht van het kabinet, zeg...


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2021 10:55 by spectre Profiel van spectre

nou moet ik zeggen dat ik totaal geen begrip meer had voor de verlenging ervan en het uitblijven van uitleg waarom de verlenging er is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Northward
Usericon van Northward
Posted 16-02-2021 10:59 by Northward Profiel van Northward

Mooi nieuws. Zo'n absurd strenge regel voor het aantal besmettingen is natuurlijk totaal niet te verantwoorden.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-02-2021 11:11 by Mark Z Profiel van Mark Z

Dit kan natuurlijk alleen maar in een dictatuur!!!1!1!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-02-2021 11:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 februari 2021 10:55 schreef spectre het volgende:
nou moet ik zeggen dat ik totaal geen begrip meer had voor de verlenging ervan en het uitblijven van uitleg waarom de verlenging er is.

Ik weet het allemaal niet meer, even niet de mentale aandacht om een heel scherpe mening over de stand hier en nu te hebben

In het algemeen. Geen idee of het in Nederland had gekund/gewerkt, maar mijns inziens was het beter geweest als er eerder veel strengere maatregelen waren genomen. Dan had het ook eerder serieus versoepeld kunnen worden. Ja, flinke vrijheidsbeperking door strenge maatregelen, maar een vrij rondwarend virus zorgt ook voor flinke vrijheidsbeperking. In die zin ben ik niet meteen tegen een avondklok.

Kabinet zit natuurlijk meer op de mitigatiestrategie (het afregelen op ziekenhuisbezetting), dan indamming, maar zelfs met dat gegeven en de bezetting nu zou een avondklok passend kunnen zijn.

Je kan het ook nog verder loslaten en meer coronadoden accepteren, maar dan zou je ook minder coronagevallen in de ziekenhuizen moeten toelaten om te voorkomen dat de boel helemaal implodeert.

Maar goed, zou überhaupt fijn zijn als het kabinet een consistente wettelijk toegestane en doortastende strategie aanhield maar dat is schijnbaar sowieso teveel gevraagd!


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2021 11:37 by spectre Profiel van spectre

Die eerste klok, van 2 weken was -vond ik- goed te begrijpen. Met de bijsluiter erbij dat het slechts een noodmaatregel was voor maximaal 2 weken. Ik kon daar inkomen. Maar dat stilzwijgend verlengen, zonder perscon, zonder onderbouwing en met de melding '2 weken data is te weinig', kun je gewoon niet doen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-02-2021 11:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 februari 2021 11:37 schreef spectre het volgende:
Die eerste klok, van 2 weken was -vond ik- goed te begrijpen. Met de bijsluiter erbij dat het slechts een noodmaatregel was voor maximaal 2 weken. Ik kon daar inkomen. Maar dat stilzwijgend verlengen, zonder perscon, zonder onderbouwing en met de melding '2 weken data is te weinig', kun je gewoon niet doen.

Fair enough


I wish I was a butterfly


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 16-02-2021 12:34 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 16 februari 2021 11:11 schreef Mark Z het volgende:
Dit kan natuurlijk alleen maar in een dictatuur!!!1!1!!
Net als die euro niet niemand wou!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-02-2021 12:58 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Aaaah, het Error verhaal.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-02-2021 13:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 februari 2021 11:37 schreef spectre het volgende:
Die eerste klok, van 2 weken was -vond ik- goed te begrijpen. Met de bijsluiter erbij dat het slechts een noodmaatregel was voor maximaal 2 weken. Ik kon daar inkomen. Maar dat stilzwijgend verlengen, zonder perscon, zonder onderbouwing en met de melding '2 weken data is te weinig', kun je gewoon niet doen.

Uitspraak gelezen; de rechter vond die eerste ook al niet kunnen.

Argumentatie hangt er dan vooral op dat de gekozen route (Wbbbg) niet klopt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2021 13:14]


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2021 13:16 by spectre Profiel van spectre

weet ik
ik ben er om andere redenen niet zo'n fan van, dus als het nu rechtsom eraf gaat is me om het even


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-02-2021 16:15 by XXL Profiel van XXL

Als Rutte de boel nou eens omdraait.

Planbare zorg door laten gaan. 750 IC bedden vrij houden voor noodgevallen. De rest van de beschikbare zorg inzetten voor corona. Vol is vol.

Kijken of mensen dan nog zo op hun strepen gaat staan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen