![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit artikel is alleen leesbaar voor abo's ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Aha dus mogelijk toch een potentiele causatie? Maar goed in deze lage aantallen.... moet daar alles stop gezet voor worden? LAstig When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Mooi overzicht van de mutaties en resulterende variaties; met mooi overicht van het SARS-CoV-2 genoom https://www.nytimes.com/interactive/2021/health/coronavirus-variant-tracker.html Toch zorgwekkend die E484K mutatie die overal (waarschijnlijk onafhankelijk ontstaan) opduikt en mogelijk minder effectief door de huidige vaccins wordt aangepakt. Telegraaf kopt erover, kan er verder nog niet veel over vinden. Het is wel door aantal instituten als 'variant of concern' gecategoriseerd. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Omdat het nu eigenlijk alleen om het AZ vaccin gaat: Zou dat dan niet eigenlijk bij elk covidvaccin voor moeten komen of heeft de manier waarop het vaccin werkt hierop meer invloed dan de immuunreactie (Op covid) ansich? Voor er ook maar één vaccin was er namelijk ook al sprake van mogelijke stolselvorming bij mensen die besmet waren. Daaruit zou ik als leek op kunnen maken dat het toch meer covidgerelateerd is en niet zozeer aan een vaccin ligt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Inmiddels een week na de eerste prik en die 5G tracker werkt voor geen meter. ![]() Ik hoor overigens van alle kanten dat veel mensen ziek/koortsig zijn na de tweede prik. Aangezien iedereen bij ons op het werk zijn prikken op dezelfde dag krijgt, vraag ik me af hoeveel volk er zal uitvallen daags na de tweede prik. Dat belooft... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Allemaal watjes joh... ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mijn moeder gisteravond tweede prikki AstraZeneca, en verdomme paar uur later hartinfarct veroorzakad door veneuze trombose... zal toch niet? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik dacht dat AZ alleen aan de jongere ouderen werd toegediend? Of is jouw moeder nog zo jong? Kut van dat infarct btw. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6122161/ema-concludeert-dat-astrazeneca-vaccin-veilig-is-onderzoek-gaat-wel-door.html https://www.nu.nl/coronavirus/6122734/toezichthouders-vinden-astra-prik-veilig-minister-moet-beslissen-hoe-nu-verder.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Sorry Pfizer bedoel ik. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Over Pfizer nog niks gelezen over infarcten. Hoe dan ook, veel beterschap voor je moeder. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Tom legt even uit hoe een vaccin werkt: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() Is het goed aan het komen? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Ruim 7400 besmettingen. Zouden ze komende dindsdag nog gaan versoepelen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Overlegcominté in Brussel van vanavond zal bijna zeker verstrengen ipv versoepelen. Inmiddels een uitbraak bij ons op het werk. De voltallige keukenploeg testte anderhalve week geleden positief. Men heeft het willen stilhouden omdat afgelopen donderdag iedereen gevaccineerd moest worden en men vreesde dat het afgeblazen zou worden. Heerlijke actie weer. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Lag/ligt ze in het ziekenhuis? mag je op bezoek gaan? signature ![]() |
|
quote: D-dimeer hoog dan is het het de traditionele oorzaak. Maar als dat niet het geval is moet je verder graven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Moest even Googlen. Ze hebben bloed bekeken, echo gemaakt en catheterisatie met contravloeistof gedaan en ze gaven aan dat t paste bij t boezemfibrilleren. Ik had de vaccinatie doorgegeven dus ik neem aan dat ze de juiste conclusie hebben getrokken. Ze was reeds van de hartbewaking af, en met paar uur terug helemaal ontslagen. Wel batterij medicijnen. Delicate balans. Bloed mag niet te dun voor t subdurale hematoom, maat moet dun zijn voor t hart. Lastig. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat was te voorzien. De hollanders werden weer overmoedig toen de getallen rond de 4000 zaten en nu is de boel weer verdubbeld. Als dit zo doorgaat komen die evenementen er ook niet. We kunnen leuk proefjes doen maar er moet nog wel even toestemming voor komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat denk ik ook. Het zal mijn inziens iig niet komen door degene die zich keurig aan de maatregelen houdt. Ik koop ook geen tickets tot ik zeker weet dat iets wel door kan gaan. En dan maar hopen dat er dan nog tickets zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Er versoepelt dus helemaal niets. Hoeft ook niet want de verkiezingen zijn achter de rug. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6036016/in-week-tijd-ruim-5900-boetes-voor-niet-naleven-avondklok.html En maar klagen dat er geen versoepelingen zijn. Goh, hoe zou dat nou toch komen? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |