|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vertragingen vanwege het weekend is het argument toch altijd? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Net de ggz, daar mag je met je crisis ook fijn wachten tot maandagochtend 08:30. |
|
quote: Klopt, de dagen na het weekend zijn tevens dagen voorafgaand aan het volgende weekend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zojuist testafspraken gemaakt voor evenement. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaat dat nou veel anders dan een 'gewone' covidtest? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
In elk geval sneller op een door mij gewenst tijdstip naar keus. Geen gekut met digid enzo. - Locatie kiezen - Datum en tijdstip kiezen - Telefoonnummer invoeren - Controlecode uit de sms invoeren - Naam, geboortedatum en mailadres invoeren. Na in totaal misschien 2 minuten afspraak met barcode in de mail. Het soort test zal ansich niet veel verschillen. Dat stokje moet toch in je neus en strot. Alleen heb je de uitslag sneller binnen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-04-2021 13:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Regel je dat dan via die CoronaCheck app? Ik neem tenminste aan dat je dit anders moet regelen dan een standaard covidtest. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb het hier gedaan: https://afspraak.testenvoortoegang.nl/ Dat gekut op de telefoon vind ik echt nix. Edit: Kun je al vast wat spelen. Zolang je niet het hele proces doorloopt heb je nog geen afspraak. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-04-2021 13:21] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het lijkt zowaar of je wel voor dergelijke testen open staat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb daar inderdaad niet zoveel moeite mee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6127065/geplande-heropening-terrassen-en-einde-avondklok-worden-toch-uitgesteld.html Ik zei toch dat je je nog niet rijk moest rekenen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rijk rekenen doe ik in NL al jaren niet meer. Zowaar wist de rest van NL dat nieuws dit keer al lang voor het zou lekken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Meanwhile in The Netherlands: https://www.nu.nl/coronavirus/6127081/tientallen-aanhoudingen-en-bekeuringen-bij-meerdere-illegale-feesten.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tjah, van die 95 euro liggen ze geen van allen wakker. Dat jagen ze er buiten covidtijd ook wel door in een weekend. Ze moeten die boete variabel maken. Als er meer mensen bij zo'n feest zijn is de kans op iemand anders besmetten groter. Daarop lijkt me dit beter en maakt waarschijnlijk ook meer indruk: Boete feestganger = €95 x Aanwezige feestgangers. Boete organisator = Boete feestganger x Aanwezige feestgangers. Denk niet dat je dan graag op een illegaal feestje met 100 bezoekers bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Weekje naakt aan de ketting en op water en brood. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Een blauw rokje op een witte broek, wtf... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: https://www.parool.nl/amsterdam/halsema-wil-terrassen-wel-open-handhaving-anders-onhaalbaar~b5fa54ab/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Moet die niet samen met Akwasi zwarte pieten op hun bakkes trappen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het zijn vier burgemeesters van vier steden dus, he. Of gaat Akwasi overal langs? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat riepen ze toch voor de pasen al? Geen idee verder wat die zelfhater allemaal doet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Beter gecontroleerd buiten dan allen noodgedwongen in een klein parkje, of nog erger binnen afspreken. De kans op besmetting buiten is ruim 20 keer kleiner dan binnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lijkt mij ook. Dat riepen ze al even, ja. Met een reden. Die parken moeten leeg. Al vraag ik me af of dat publiek is, wat liever op een terras een klein vermogen voor een biertje betaald. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 12-04-2021 7:56] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat zeggen de PVV en FvD, zelfs DENK volgens mij, al zo'n beetje bij ieder coronadebat. Misschien dat dat de reden is dat men het blijft uitstellen. Geert negeren en/of bashen staat hoog op de priolijst van de demissionaire coalitie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |