|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Plaat van 2021? |
|
quote:Mythics bewandelt de flinterdunne schijtslijn tussen het neusje van de zalm en daadwerkelijke stront als het aankomt op 'bepaalde subgenre's binnen de blackmetal stroming'. |
|
Dood aan de Belg! That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
ik zat er ook net naar te luisteren signature |
|
quote:Is dit met een dikke knipoog, of is het krijgerisme van het niveau Kaiser W.? |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Erg goede eigenzinnige en theatrale blackmetalplaat die me doet denken aan de laatste Dødheimsgard-plaat en Voices (London). [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-03-2021 19:16] |
|
Merci, da's weer een interessante groep . Doet mij toch vooral aan Voices denken, en niet alleen vanwege de vertelstem die je af en toe hoort. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Prima band inderdaad I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
is van het nog niet uitgebrachte album "Influisteringen van de Duivel" [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 09-03-2021 12:38] |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Fur menschen die wel ein beetje Deutsch verstehen: Hafgufa |
|
quote:Op wie probeer je indruk te maken? Dove mensen? |
|
quote: EDIT: haha, simultane post met Slegthyd, ik vind het dus goed en ben vooralsnog niet doof [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 11-03-2021 13:32] |
|
Het leven is hier te kort voor, heren. Je gaat toch ook niet naar huis schrijven over een triple cheeseburger? |
|
al jaren één van mijn favoriete bands signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-03-2021 10:49] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oeh zin in! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Afgelopen vrijdag verschenen de nieuwe platen van Mare Cognitum en Midnight Odyssey: |
|
Beiden als vinyl besteld! |
|
Vorige week de tape versie vam deze split binnen gekregen..nooit gedacht dit ik hard zou gaan op een stuk dungeonsynth...heerlijk check minute mark 13:40 kippenvel.. Heroin Makes Happy/Junkie Witch/Drug Darkness, Substanz, das Gehirn angreift split https://youtu.be/wR0rDS86aik Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |