|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanx ???? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
https://www.beyondthegravemusic.com/2021/12/17/review-duister-maanlicht-iinfluisteringen-van-de-duivel/?fbclid=IwAR2Vr6WANtoBp1r2PWWMyZRn77hDuI166BLWOyCQCcBIc-CeGLb2pausYD8 Review van recente album van Duister Maanlicht. Volgend jaar december volgt er weer een album [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 21-12-2021 10:04] |
|
|
|
Lachen Leuk om te zien dat mensen zich nog kunnen amuseren op een speelse manier in deze tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-12-2021 10:41] signature |
|
Malokarpatan side project, sterke Kasteel van Dracula vibes. |
|
Damn, mogelijks toch nog een verschuiving in mijn jaarlijst, wat een comeback van deze Australiërs... |
|
quote: Dit is inderdaad een heel mooie plaat! DJ Crusher @ Metal Messiah Radio 24/7 Int. Di 19:00 Wo 19:00 |
|
zeker! deze ook signature |
|
Vet weer. Deze vond ik ook erg sterk: https://ancientmastery.bandcamp.com/album/ad-mortem-preachers-lament?from=hp "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
|
Waarom doen mensen dit? Koop een motor of ga een tekencursus volgen joh... |
|
Ah, een eenmansblackmetalband die geluidsapparatuur gebruikt om iets op te nemen, gaaf Hafgufa |
|
quote: Volledige album is ook sterk zeg! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Bedankt voor je opbouwende kritiek, en weer door |
|
Dold Vorde Ens Navn is een band met enkele oudgedienden uit de jaren negentig Noorse scene, waaronder Vicotnik, en klinkt doet ook erg aan de beste momenten van die periode denken, maar dan met een lekkere scheut avantgarde a la Ved Buens Ende erin. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik had onrealistisch hoge verwachtingen voor dat album, geloof ik. Zonder meer een goed album, maar niet de knaller waarop ik hoopte. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Noisy Griekse black, ziekelijk en onheilspellend, love it! |
|
dit [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2022 20:38] signature |
|
kerl mag dan een nazi zijn t is wel een sterke typisch griekse bm album |
|
Via Metallum zie ik dat hij bij Der Sturmer drumde en dat de bandleider van Der Sturmer is overleden. Die zullen dus geen nieuwe plaat afleveren. Ik ben geen fan van de NSBM gedachte, maar ik behandel ze zoals ik Dark Funeral behandel: Niet naar de teksten kijken of luisteren, dan is het prima te doen. Hafgufa |
|
Dark Funeral? Nee joh. |
|
Ik heb geen beter voorbeeld. Hafgufa |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |