|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Volledig gemist vorig jaar, wat een schijf! |
|
erg sterk er is ook nog een andere plaat op de zelfde dag uitgekomen maar die heb ik nog niet gehoord |
|
Op zich wel vet, maar ik kan niet wennen aan het geslis. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Norsecore Hafgufa |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Niet slecht Wel apart, de band is opgericht in 2020 en tóch heet er een gitarist Ghuul von Hell Hafgufa |
|
signature |
|
quote:Daar heb je je eigen topic voor, remember? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Heerlijke plaat dit: https://zwaremetalen.com/albumrecensies/subterranean-disposition-individuation Weeral bedankt voor de fijne ontdekking The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Melodische black metal Never have so many sacrificed so much for so few |
|
signature |
|
Nou heb ik al een aantal albums van die beste man gehoord, maar ik zie nu pas dat het Violet is en niet Violent Hafgufa |
|
Vandaag 30 jaar geleden dat ik op dertien jarige leeftijd, uit pure verveling door de Telegraaf (!!!) bladerde en een kopje zag staan over een muzikant in Noorwegen die een andere muzikant vermoord had. We lagen met ons schip in Amsterdam, op loopafstand van de Boudisque. Met pen en papier schreef ik de bands op, nam mijn gespaarde guldens mee en sinds die dag is Burzum mijn favoriete band ooit, qua muziek dan. 30 jaar geleden Hafgufa |
|
Mooi verhaal! Maar moet toch iets later geweest zijn, want pas na een week ofzo werd er een verdachte gearresteerd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ja, daar heb je een punt. Nou ja, vandaag is het dan 30 jaar geleden dat Burzum killed Mayhem Hafgufa |
|
Haha, die heb ik letterlijk direct na het lezen van jouw bericht aangezet. En daarna DMDS nog maar eens gedraaid. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Lieve mensjes. Kan iemand mij uitleggen wat warmetal is en waarom het zo bijzonder zou moeten zijn? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
War metal is chaotische black/death metal. Je moet er van houden. Veel bands komen uit Australie en omstreken, zo lijkt het. En in Nederland hebben we Sammath, wat dan weer een link met Australie heeft door Jan Kruitwagen. edit: Als je van Grindcore houdt, zou dit wel jouw straatje kunnen zijn. Hafgufa |
|
Sammath is wel behoorlijk meh. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Ik vind war metal sowieso meh. Dan liever grindcore a la nasum of womrot Hafgufa |
|
quote: Op de 1 of andere manier wordt dit nummer steeds fouter en slechter wanneer ik 'm hoor. Wat een prestatie... MediaPlayer |
|
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Wanstaltig kutnummer ja. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |