![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Yep. Heerlijke plaat! ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Abolsuut! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Lees er overal positieve berichten over. Toch maar eens checken. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Warmoon Lord. Toch een aparte bandnaam... Oorlogsmaan??? Winter is coming ![]() |
|
quote: Wow, een blackmetalband met een rare naam, hoe bijzonder! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Als je wat hebt met oude Abigor en oude Emperor dan is dit zeker een aanrader. Niks origineels maar wel heel lekker. quote: https://www.metal-archives.com/albums/Vlad_Tepes/An_Ode_to_Our_Ruin/625332 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Huh, een gespietst noordelijk maanbos? ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Hele fijne demo! ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Ik had niet veel met hun voorgaande werkjes en deze doet het ook niet voor mij. WAs vol goede moed beginnen luisteren, maar de riffjes blijven niet hangen bij mij. Als tegenprestatie een voor mij wel bijzonder beklijvend werkstuk, maar liefst 26 jaar oud. Machtige black/doom die zijn tijd ver vooruit was. Rare wendingen, vreemde vocalen, maar het werkt. Bakken sfeer en geregeld bijzonder catchy riffwerk en gevarieerde drums. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Krijg er een beetje een Lifelover vibe bij. Not sure of dat positief is. Weinig oomph. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Er zitten absoluut vroege echo's in van wat later Lifelover zou brengen. Zeker ook veel Ved Buens Ende, maar met een eigen 'weirdness' die bij mij heel goed aanslaat. Ik ben ondertussen Nogbold's Palace aan het ontdekken, een andere band van dezelfde lieden die nog een stukje hoger scoren op de weirdness ladder. Later mogelijks meer daarover. ![]() |
|
De nieuwe Blackbraid is een feit, vers van de pers, amper een week oud, etc. Ik heb de eerste 40 seconden er ondertussen opzitten. Niet onaardig tempootje om mee te openen, klinkt lekker. Het album heet Blackbraid III Winter is coming ![]() |
|
Ik ben een beetje afgeknapt op deze droeftoeter na het racisme gezeik in Noorwegen Hafgufa ![]() |
|
Please do tell. ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Meneer Blackbraid was in Noorwegen op een festival (Midgardblod) en had veel en veel en veel te veel gezopen. En werd op die grond de toegang tot het festival ontzegd. Of hij het zelf was, of een ander bandlid is niet geheel duidelijk trouwens. Maar meneer Blackbraid is niet blank én Amerikaan(ish) en DUS WAS HET RACISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Racisme is kut, maar onterecht de racismekaart trekken ook Hafgufa ![]() |
|
Jeetje. Dit is nog een aardig underground bandje I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
‘Angst-filled black metal music became my identity. Until I was persuaded to really listen to the lyrics’ https://www.theguardian.com/commentisfree/2025/aug/25/cousin-black-metal-music-hate-lyrics-words ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Die misantropie is leuk allemaal. Maar als ze ineens haat tegen de mensheid gaan vertonen is de gein er toch een beetje vanaf. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik heb het artikel zelf (nog) niet gelezen, maar ik heb lichte pr3t. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote:Mag best wel eens benoemd worden. Zeker na al die jaren. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |