Hebben we het hier al gehad over Decline of the I? Voor mij een van de beste (post) black metal platen van dit jaar. En toch hoor ik er maar weinig mensen over praten.
Met muzikanten van o.a. Merrimack, Akron Infaustus en Hell Militia in de gelederen weet je in ieder geval dat je kwaliteit in handen hebt. Dit nieuwe album (Wilhelm) is intense post-black metal met invloeden uit de rauwere hoek, de industriële hoek en zelfs uit de symfonische hoek van de black metal.
Hoe dan ook, ik kan er geen genoeg van krijgen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Dypfrys
Posted 28-08-2025 22:03 by Dypfrys
quote:Op 26 augustus 2025 9:16 schreef Sater het volgende:
‘Angst-filled black metal music became my identity. Until I was persuaded to really listen to the lyrics’
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich
Dypfrys
Posted 28-08-2025 22:05 by Dypfrys
quote:Op 28 augustus 2025 21:14 schreef XnegativeX het volgende:
Hebben we het hier al gehad over Decline of the I? Voor mij een van de beste (post) black metal platen van dit jaar. En toch hoor ik er maar weinig mensen over praten.
Met muzikanten van o.a. Merrimack, Akron Infaustus en Hell Militia in de gelederen weet je in ieder geval dat je kwaliteit in handen hebt. Dit nieuwe album (Wilhelm) is intense post-black metal met invloeden uit de rauwere hoek, de industriële hoek en zelfs uit de symfonische hoek van de black metal.
Hoe dan ook, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Op eerste gehoor interessant. Ik moet gelijk aan Drautran denken, maar dat komt toch vooral door de vocalen.
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich