IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Black Metal Topic Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-05-2023 18:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2023 16:02 schreef New Era Productions het volgende:

The 2nd HELLERUIN album will be released in june on LP, CD and MC.

Bla bla bla

Out now:







LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2023 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 11-05-2023 7:28 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Nee.

Chaotisch om het chaotisch zijn. Niet genoeg sfeer om dat te kunnen negeren.

De band bestaat overigens helemaal niet, want niet te vinden op M-A.


Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2023 9:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Oslose Black Metal. Avantgarde (denk VBE baslijnen)én een lekker ouderwets geluid.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 13-05-2023 0:26 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2023 9:56 schreef Sater het volgende:
Oslose Black Metal. Avantgarde (denk VBE baslijnen)én een lekker ouderwets geluid.



Werd op de vorige pagina al getipt

Ik geraak er maar niet into, na wat nummers te beluisteren. Het idee erachter is wel goed, maar de productie verneukt het voor mij. Als ik dan een oude opname van één van de nummers van op een EP van hen beluister, dan bevalt me dat toch veel meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 13-05-2023 0:31]


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 13-05-2023 0:30 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2023 13:27 schreef Hypnos het volgende:


Had ik vorige week ook al ergens zien voorbijkomen. Vet spul dit. Als heel die plaat van dit niveau gaat zijn.
Blasphemer blijft voor mij toch de interessantste gitarist uit het black metal genre, samen met Vicotnik.

Die laatste brengt binnenkort normaal gezien een album uit waarmee hij terug gaat naar zijn roots. Project noemt Doedsmaghird, en zou in tegenstelling tot Dodheimsgard dus minder avant-garde zijn. Vicotnik omschrijft het zelf als een terugkeer naar de Satanic Art EP.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2023 8:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Staat in ieder geval al een nummer op de Peaceville-verzamelaar. https://peaceville.bandcamp.com/track/then-to-darkness-return

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-05-2023 8:24]


I wish I was a butterfly


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-05-2023 22:06 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2023 0:26 schreef Steel Jaw het volgende:
Werd op de vorige pagina al getipt


De hoes kwam mij ook al zo bekend voor!

quote:
Op 13 mei 2023 0:30 schreef Steel Jaw het volgende:
Blasphemer blijft voor mij toch de interessantste gitarist uit het black metal genre, samen met Vicotnik.


Jep. En interessant dat ze beiden, na samenwerkingen met iconische zangers, in hun projecten nu zelf de vocalen voor hun rekening nemen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 14-05-2023 1:21 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2023 8:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Staat in ieder geval al een nummer op de Peaceville-verzamelaar. https://peaceville.bandcamp.com/track/then-to-darkness-return

Held! Ik wou enkele nummers van op die compilatie al lang eens beluisteren maar wist niet waar het te beluisteren viel.

Naast RUÏM ook heel benieuwd naar dat onuitgegeven oude nummer van DHG. En dat nummer van Doedsmaghird ook enorm benieuwd naar

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 14-05-2023 1:26]


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 14-05-2023 1:26 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2023 22:06 schreef Sater het volgende:
De hoes kwam mij ook al zo bekend voor!


Jep. En interessant dat ze beiden, na samenwerkingen met iconische zangers, in hun projecten nu zelf de vocalen voor hun rekening nemen.

In het geval van Vicotnik ben ik daar niet zo hard van verschoten. Die deed immers al vocals op hun Monumental Possession album (wat overigens heel bevreemdende screams zijn van hem).

Van Blasphemer ben ik wel serieus verschoten. Wist niet dat die best wel een goeie stem heeft. Zie hier nu net op zijn pagina op Metal Archives dat hij zelfs al in de early nineties vocals voor zijn rekening genomen heeft bij de band Testimony. En overigens ook zang heeft gedaan bij Earth Electric en Mezzerschmitt.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 14-05-2023 1:27]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2023 11:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2023 1:21 schreef Steel Jaw het volgende:
Held! Ik wou enkele nummers van op die compilatie al lang eens beluisteren maar wist niet waar het te beluisteren viel.

Naast RUÏM ook heel benieuwd naar dat onuitgegeven oude nummer van DHG. En dat nummer van Doedsmaghird ook enorm benieuwd naar

Gek genoeg klopt de tracklist op bandcamp niet met de fysieke cd die ik heb

Staat bij mij ook nog een nummer van dat Ruïm op, en geen Solefald geloof ik


I wish I was a butterfly


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-05-2023 22:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2023 1:26 schreef Steel Jaw het volgende:
In het geval van Vicotnik ben ik daar niet zo hard van verschoten. Die deed immers al vocals op hun Monumental Possession album (wat overigens heel bevreemdende screams zijn van hem).


Monumental Possession heb ik ooit gehad, maar had in mijn hoofd dat Aldrahn daar ook op zong. Maar die doet dus af en aan mee bij DHG. Nu ik erover nadenk, zong Vicotnik natuurlijk ook al bij Ved Buens Ende.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 15-05-2023 15:36 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com



Hafgufa


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 15-05-2023 17:32 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ja hoor


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 16-05-2023 1:19 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2023 22:40 schreef Sater het volgende:
Monumental Possession heb ik ooit gehad, maar had in mijn hoofd dat Aldrahn daar ook op zong. Maar die doet dus af en aan mee bij DHG. Nu ik erover nadenk, zong Vicotnik natuurlijk ook al bij Ved Buens Ende.



Op Monumental Possession wordt de zang inderdaad gedaan door Vicotnik en Aldrahn, maar ook nog door Apollyon. Ze nemen elk enkele nummers voor hun rekening.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2023 11:36 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Paar nieuwe UNGRUN tracks

https://ungrun.bandcamp.com/album/itjinge-tonei-barre-scil

Frisian myths and legend translated to fierce and raging Pagan Black Metal.

"This tape is an appetizer for the debut full length album, to be released later this year on CD and LP via New Era Productions."

Hier te bestellen:

https://new-era-productions.nl/shop/cassettes/11923-ungrun-itjinge-tonei-barre-seil-demo-tape.html




"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-05-2023 12:29 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Wacht, is er een mogelijkheid tot pre-orderen?


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-05-2023 12:42 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Er moet nu dus een tape aangeschaft worden, en dan over een tijdje het volledige album.

Wordt de kwaliteit van de muziek niet schromelijk overschat?

Pijnlijk kansloos, dit.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-05-2023 12:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 16 mei 2023 11:36 schreef jbassist het volgende:
Paar nieuwe UNGRUN tracks

https://ungrun.bandcamp.com/album/itjinge-tonei-barre-scil

Frisian myths and legend translated to fierce and raging Pagan Black Metal.

"This tape is an appetizer for the debut full length album, to be released later this year on CD and LP via New Era Productions."

Hier te bestellen:

https://new-era-productions.nl/shop/cassettes/11923-ungrun-itjinge-tonei-barre-seil-demo-tape.html





De nootjes, bruut dit! En wat een waanzinnig dikke productie. Alles duidelijk hoorbaar, genoeg definitie maar wel lekker smerig, hulde!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2023 12:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2023 12:42 schreef Tanteloos het volgende:
Er moet nu dus een tape aangeschaft worden, en dan over een tijdje het volledige album.

Wordt de kwaliteit van de muziek niet schromelijk overschat?

Pijnlijk kansloos, dit.


Geen idee wat je nou echt probeert te zeggen, maar ik vind t mooi


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2023 12:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2023 12:48 schreef Ethereal het volgende:
De nootjes, bruut dit! En wat een waanzinnig dikke productie. Alles duidelijk hoorbaar, genoeg definitie maar wel lekker smerig, hulde!


Mega thanks brocahontas!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-05-2023 12:54 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Zijn er wel al shirtjes, of?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2023 13:04 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Net bestelt!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-05-2023 13:11 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

De verwachting was dat je hier uit zou groeien, JB.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2023 15:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gelukkig gaat het hier om bm, niet om je verwachtingen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen