![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Kludde, het Pact, van hun nieuwe split. Ik vind dit fantastisch, zowel de clip als het nummer. 10/10. ![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Kludde, Gotmoor, Grimfaug, allemaal nooit hun demomateriaal overtroffen. Nou zijn die demo's van Gotmoor ook wel hééél errûhg gaaf, maar toch.. ! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Och, ik vind die demo's van Kludde ook prima te doen hoor. Ze zijn gewoon wat geevolueerd, iets meer richting de sludge, iets zwaarder / intenser geluid, iets meer eigen smoel en ik vind dat de huidige rochelaar meer inhoud heeft. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Fantastische clip bij het nummer The Pact van Kludde inderdaad. Winter is coming ![]() |
|
Het is weer meer black geworden he? Gotmoor is wel tof, één van de weinige cavemanblack die ik wel trek Hafgufa ![]() |
|
Dit gaat hoog in mijn jaarlijst eindigen vermoed ik. Griekse BM gespeeld door Frans-Canadezen ![]() ![]() |
|
Live was het te zeer een poppenkast om goed op te gaan in de muziek. Dit nummer kwam net echter op een verzamel-CD in de auto voorbij, toch wel heel gaaf. Overduidelijke Jesus' Tod worship, mag gewoon. ![]() |
|
Slagmaur hartje I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Ja! Heel tof nummer. Rest van hun muziek en imago vind ik redelijk meh. Hier met bewegende beelden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Lachen ![]() I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
vorige week live aan het werk gezien: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |