|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Remastered Black Metal Albums heeft weer wat jeugdsentiment geupload Hafgufa |
|
Draai die stiekem nog best wel regelmatig "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
https://open.spotify.com/playlist/0iCtaA31l73RCQxXxF8KQa?si=fTzyNJtFRXqGEle1619jUg Voor de ontdekkers en nostalgici hier: Ik heb een Spotify playlist gemaakt van alle noemenswaardige (2nd wave) black metal releases van Mayhem's Deathcrush t/m 1999. Chronologisch per jaar. Mocht iemand nog een titel weten die mist en die er beslist in moet dan hoor ik het graag. Platen als Storm of the Light's Bane, MH - Ritual, Naglfar - Vittra, Vinterland - WTMLC staan helaas niet op Spotify, maar ben toch een heel eind gekomen [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert_ op 25-03-2021 14:40] |
|
Mooi lijstje, voor mij persoonlijk heb je wel net de verkeerde nummers van de goede albums gepakt Hafgufa |
|
quote: Alles van Drug Darkness ga je ook wel waarderen! Overigens ook Obscvrdrvgness en Ziegfinsternis opzoeken! [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 25-03-2021 20:16] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Hit me! Ken ook niet alle albums van voor naar achter [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert_ op 25-03-2021 21:02] |
|
Nee joh, je hebt een geweldige lijst gemaakt, ik weet hoeveel werk het is en dan heb ik maar +/- 100 nummers. Alleen zou ik van een plaat of 10/15 een ander nummer nemen, omdat ik die leuker vind. Hafgufa |
|
Inderdaad, mooi lijstje. Unholy forces... of evil, unholy forces.... of HELL!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
quote: Zo, meteen maar op vinyl besteld. Kende het nog niet |
|
quote: Ik ben mij hier toch wel zeer goed mee aan het vermaken tijdens het thuiswerken deze voormiddag. Slechts 1 nummer vond ik echt slecht tot nu toe (moet nog eens opzoeken wat, ik kende het niet), maar heel vaak 'ja dat nummer, beestig, wat was dat nu weer?' en ook vaak gekende nummers die al lang niet meer geluisterd werden. |
|
quote: Thanx voor de tips... [Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 26-03-2021 13:13] Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Ha, ja lekker man. Stapte eerlijk gezegd pas in bij Battles in the North, was toen wel meteen fan van Pure Holocaust, maar DFM vond ik altijd maar een beetje tweederangs. Maar kom er alsnog achter dat die plaat gewoon briljant is op zijn eigen manier. |
|
quote:Ja dat ja! Het samenstellen was dan ook echt een trip down memory lane, maar ook zeker een ontdekkingstocht langs voor mij nog onbekende parels. Zitten ook zeker mindere dingen tussen. Dat Nåstrond vind ik bvb maar matig, maar weet nog dat het ooit best een goeie review in Aardschok kreeg. Maar misschien verkeerde track gekozen Ook kwam ik hele vette voor mij nog redelijk onbekende dingen tegen zoals het geniaal griezelige Demoncy, waar helaas maar één oudere plaat (Joined in Darkness) op Spotify staat. Of het Mexicaanse Xibalba Itzaes. Wow! Enjoy |
|
quote: Zo dit is gaaf man, petje af en thanx voor t delen.. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Schande! Het topic over Demoncy stamt uit 2003! |
|
Met een reden natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Iemand met verstand van zaken wist toen al dat het gaaf was. |
|
En houden het daarom al sinds 2012 voor zichzelf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je hoort nooit iemand zeggen "Goh, wat is die Slegthyd toch een knappe kerel". Beetje in hetzelfde straatje als "water is nat". |
|
quote: Deze ook al gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-03-2021 7:29] |
|
quote: Nog niet gehoord, ik wist niet eens af van deze release,nu alleen de "Drug Darkness kant gehoord....fantastisch, dit slaat alles... Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: |
|
quote: Deze playlist is fenomenaal! Staat hier al sinds de vroege ochtend op en ik ben bij "Judas Iscariot-Distand in Solitary blijven hangen..Judas Iscariot kende ik wel, maar dit album niet..Fantastisch.. Hoe lang ben jij bezig geweest met het samenstellen van deze playlist NecRobert? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |