|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Valt best mee, liever zoals Asgrauw het doet, dan hoe Plaagdrager zijn in- en outro deed Hafgufa |
|
Dan vind ik de NL spoken word hier beter gedaan |
|
Beide niet gruizig genoeg. |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Een afgezwakte versie van Peste Noire? Muzikaal daarmee ook een stuk minder interessant.. qua ideologie vast een verbetering. |
|
Alpha Hunt, debuutalbum van Unfyros. Erg goed. Met Anti Haapapuro (Dolorian, Arktau Eos). Volgens mij de eerste keer dat black metal uitkomt op Aural Hypnox. https://unfyros.bandcamp.com/album/alpha-hunt |
|
quote: lol Alleen al de titel Reconquête zou je aan het denken moeten zetten. edit: en de Futhark. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-10-2022 14:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tegenwoordig veel lekkers uit Oostenrijk (zie ook Gates of Londra, Weathered Crest,...). Dit Ara (niet te verwarren met de Zwitsers van Aara) speelt (Post-)Punky, meeslepende black. Mottig artwork, maar veel meer muzikaliteit dan je zou verwachten. Ik ga hier hard op |
|
quote: Zo zijn ze. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Goede black/doom indeed, tijdje geleden dat ik nog een album in deze stijl hoorde, maar dit werkt heel goed voor mij... |
|
quote: Ah, haha... Kleine touché [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-10-2022 19:22] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ah, niet verder gekeken dan mijn (Joden)neus lang is Blijkbaar moet je er onsympathieke ideeën op nahouden om rauwe black metal te kunnen maken in Frankrijk |
|
Alpha hunt, fancy black metal hipster shit. Kan er niks mee. Only Burzum Is Real |
|
quote: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ouwe Taake vibes "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Burzum is ook voor poseurs waar is je Master's Hammer collectie. sterk weer maar wel minder dan Hour of the Centaur |
|
quote: Deze nog te checken dus... |
|
quote: Wow, woeste plaat toch! |
|
wat een jaar weer signature |
|
ferm ja signature |
|
Bij het opruimen van de collectie deze nog eens tegengekomen, blijft een geweldige ijskoude pot black metal |
|
Hoppa, ik post hem ook hier. Vet plaatje hoor. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Dit is blijkbaar een hype: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Yup, ik vind het geweldig. Staan op Into the Grave in 2023 Hafgufa |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |