|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's nou echt een band waar ik nooit een klik mee heb gehad. Hun beste nummer vind ik Ortungssignal, wat mijn geluid is voor een binnenkomend mailtje op de telefoon Hafgufa |
|
Prima keuze haha. De nieuwe valt me toch weer wat tegen. Ik blijf het een mismatch vinden, Zingultus en Endstille. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
De nieuwe Taake is ook weer niet wat ik had gehoopt. Ik mis de furie en het testosteron van vroegah. Dit is allemaal maar een beetje gratuite riffs droppen met een saai drumstelletje erbij. Saai. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Grappig, ik vind deze plaat juist de beste in jaren. Dat chaotische 1349-achtige gedoe is niet mijn ding. Hafgufa |
|
Ik hoor alleen wat gitaristisch gebral. Wel benieuwd wat je eraan aanspreekt eigenlijk. Misschien mis ik iets. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Nou ja, dat is natuurlijk een persoonlijk iets. Ik hou wel van ambient/drone/uitgesponnen nummers. Voorbeeld: Ik luister liever naar 'A Lost Forgotten Sad Spirit' of 'Tomhet' van Burzum, dan naar 'War' van Burzum. Spectral Lore heeft een album genaamd 'III', man, dat vind ik gaaf. Vrijwel geheel instrumentaal, al staan er op Metal Archives lappen tekst bij de nummers, die er dus niet zijn. Goed, dat vind ik leuk. Net zoals ik een goede productie altijd verkies boven de my first sony sound die heden ten dage met opzet gemaakt wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 28-08-2023 13:38] Hafgufa |
|
Uitgesponnen zijn ze wel ja. Ben je ook van Arstidir Lifsins enzo? Dit is nog een goeie tip van Joost trouwens https://zwaremetalen.com/albumrecensies/imperial-crystalline-entombment-ancient-glacial-resurgence Die oude plaat heb ik destijds best eens geluisterd. Moet hem weer eens opgooien. Gek plaatje. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Het staat wel eens op, maar daar heb ik geen echte klik mee Hafgufa |
|
okay! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-09-2023 13:21] signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hoe kan ik de tekst schrijver van Heidevolk contacten? want we zijn van plan om hem te omsingelen…. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
:') Een stoepranding zou niet ongeoorloofd zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Laat maar ook ik ga de haat die ik richting die man heb gebruiken om DE Black Metal plaat te maken. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ze spreken steeds in vergelijkingen ik hun punt te maken, ik maak vergelijkingen mijn zwaard! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
A metalheart is hard to tear apart |
|
Misschien met leden van Seth, Oranssi Pazuzu en anderen. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Net eerste nummer van dat album aan het beluisteren. Klinkt goed! |
|
Het is erg saai en gewoontjes. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Dat viel te verwachten. Veel mensen reageren er inderdaad positief op. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
https://zwaremetalen.com/albumrecensies/melan-selas-zephyrean-hymns Deze heeft ook iets leuks. Het is bijna dark metal. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Ik vind het niks deze keer "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |