IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Black Metal Topic Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 17-05-2023 8:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2023 1:19 schreef Steel Jaw het volgende:
Op Monumental Possession wordt de zang inderdaad gedaan door Vicotnik en Aldrahn, maar ook nog door Apollyon. Ze nemen elk enkele nummers voor hun rekening.


Damn, volgende keer zal ik eerst Metal Archives even checken voor ik mijn analyses loslaat op de wereld.

Misschien dat ik nog indruk kan maken met deze tip. Altari. IJslandse black metal met (goth) rock invloeden. Denk aan Mystherming versus Killing Joke en Blue Oyster Cult. Doet me ook een beetje aan een rockende versie van Blut Aus Nord denken.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2023 19:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



emo black metal


signature


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-05-2023 17:40 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht



vriend van me heeft zijn nieuwe plaat uitgebracht en het is een goeie
voor fans van avant garde black metal



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-05-2023 6:43 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Best interessant dit, zit een zeker orientaalse vibe in de muziek.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sater
Usericon van Sater
Posted 30-05-2023 21:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Erg interessant dit. Al twijfel ik een beetje of ik black metal in mijn turkse noise wil. Weet niet of deze twee lekker samengaan in mijn hoofd. Maar ik ga het zeker nog een keer aandachtig luisteren, want het intrigeert wel.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 02-06-2023 14:52 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Die nieuwe Immortal is ook goed


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 03-06-2023 11:53 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

LOL


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-06-2023 15:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Nou jaaaaa, vind je hem niet leuk? Ik luister hem met plezier.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 15-06-2023 19:43 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht



Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 16-06-2023 6:06 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Klinkt vrij rechttoe-rechtaan. Albumcover is weer ouderwets infantiel.

Ik zet de nieuwe D.R.E.P. wel weer op.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 16-06-2023 10:14 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2023 6:06 schreef Tanteloos het volgende:
Klinkt vrij rechttoe-rechtaan. Albumcover is weer ouderwets infantiel.

Ik zet de nieuwe D.R.E.P. wel weer op.


Kende ik nog niet, ga ik luisteren.

Al vind ik die albums van Duivel dus echt goed spul. En dan zie ik 'rechttoe-rechtaan' als het zo wordt uitgevoerd niet zozeer als een degradatie.

Albumcover infantiel.. ongetwijfeld, maar wel een eigen stijltje, goede kleuren en in lijn met de voorgaande. Is ook wat waard.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2023 20:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

DREP is nice


oja


Eracnoir gast



signature


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 05-07-2023 11:02 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2023 20:56 schreef Hypnos het volgende:
oja


Eracnoir gast




Klinkt me beetje te braafjes


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 05-07-2023 11:10 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2023 8:29 schreef Sater het volgende:
Damn, volgende keer zal ik eerst Metal Archives even checken voor ik mijn analyses loslaat op de wereld.

Misschien dat ik nog indruk kan maken met deze tip. Altari. IJslandse black metal met (goth) rock invloeden. Denk aan Mystherming versus Killing Joke en Blue Oyster Cult. Doet me ook een beetje aan een rockende versie van Blut Aus Nord denken.




Zowel beschrijving als nummer klinken interessant, ik check verder


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 05-07-2023 17:28 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

En wat vinden we van de nieuwe Mork? Was mij sowieso al nooit gruizig genoeg, maar dit klinkt dusdanig "goed" dat je je gaat afvragen of je nog ontopic bent. Maar wel gewoon die corpsepaint ophouden he



[Dit bericht is gewijzigd door Slechtie op 05-07-2023 17:29]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-07-2023 20:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Was deze al voorbij gekomen?


Dat eerste nummer alleen al.



https://www.metal-archives.com/bands/Infinity/18489





"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 05-07-2023 20:50 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Ja. Die willen we


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 05-07-2023 20:51 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2023 17:28 schreef Slechtie het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe Mork?

Thumbs down


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2023 22:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 07-07-2023 14:57 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2023 22:06 schreef Hypnos het volgende:



Wow, twee full-lengths in één jaar - dat wordt drummen in de jaarlijst



Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 11-07-2023 20:45 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com



Ik vind dit dus zo veel gaver dan de lofi echoput productie black metal

[Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 11-07-2023 20:45]


Hafgufa


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2023 22:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, vet! Moet het nog wat beter luisteren, maar op het eerste gehoor klinkt het goed. Nog op zoek naar de 'diepte'.


I wish I was a butterfly


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 11-07-2023 23:58 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2023 20:45 schreef Ravnajuv het volgende:


Ik vind dit dus zo veel gaver dan de lofi echoput productie black metal


Waarom toch steeds dat vergelijken en afzetten?
Luister naar wat je goed vind.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 12-07-2023 5:54 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Waarom boeit je dat iets? :')


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 12-07-2023 8:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


Deze vind ik interessant


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen