|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
emo black metal signature |
|
vriend van me heeft zijn nieuwe plaat uitgebracht en het is een goeie voor fans van avant garde black metal |
|
Best interessant dit, zit een zeker orientaalse vibe in de muziek. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Erg interessant dit. Al twijfel ik een beetje of ik black metal in mijn turkse noise wil. Weet niet of deze twee lekker samengaan in mijn hoofd. Maar ik ga het zeker nog een keer aandachtig luisteren, want het intrigeert wel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die nieuwe Immortal is ook goed "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
LOL That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Nou jaaaaa, vind je hem niet leuk? Ik luister hem met plezier. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Klinkt vrij rechttoe-rechtaan. Albumcover is weer ouderwets infantiel. Ik zet de nieuwe D.R.E.P. wel weer op. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Kende ik nog niet, ga ik luisteren. Al vind ik die albums van Duivel dus echt goed spul. En dan zie ik 'rechttoe-rechtaan' als het zo wordt uitgevoerd niet zozeer als een degradatie. Albumcover infantiel.. ongetwijfeld, maar wel een eigen stijltje, goede kleuren en in lijn met de voorgaande. Is ook wat waard. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
DREP is nice oja Eracnoir gast signature |
|
quote: Klinkt me beetje te braafjes |
|
quote: Zowel beschrijving als nummer klinken interessant, ik check verder |
|
En wat vinden we van de nieuwe Mork? Was mij sowieso al nooit gruizig genoeg, maar dit klinkt dusdanig "goed" dat je je gaat afvragen of je nog ontopic bent. Maar wel gewoon die corpsepaint ophouden he [Dit bericht is gewijzigd door Slechtie op 05-07-2023 17:29] |
|
Was deze al voorbij gekomen? Dat eerste nummer alleen al. https://www.metal-archives.com/bands/Infinity/18489 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja. Die willen we "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Thumbs down "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
signature |
|
quote: Wow, twee full-lengths in één jaar - dat wordt drummen in de jaarlijst |
|
Ik vind dit dus zo veel gaver dan de lofi echoput productie black metal [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 11-07-2023 20:45] Hafgufa |
|
Oh, vet! Moet het nog wat beter luisteren, maar op het eerste gehoor klinkt het goed. Nog op zoek naar de 'diepte'. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Waarom toch steeds dat vergelijken en afzetten? Luister naar wat je goed vind. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Waarom boeit je dat iets? :') Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Deze vind ik interessant "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |