|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
ben wel benieuwd naar die split vers van de pers |
|
Lekker ondergronds |
|
Native American Black Metal. Gave stem heeft de beste man Hafgufa |
|
Native? Zoals in: het is een Indiaan die de muziek maakt? Klinkt inderdaad wel vet. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Is metal door Nederlanders dan Native Dutch Black Metal? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Alleen Friese bands zijn native in Nederland Hafgufa |
|
Vorig jaar deze prima melodieuze blackmetal plaat over het hoofd gezien: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ondanks de wat negatieve review op de frontpage toch even hier onder de aandacht brengen. Zeker voor de liefhebbers van uitgesponnen composities een must. wouter023 |
|
Hafgufa |
|
Wow, zalig EP'tje dit, knuppelt lekker weg met een naargeestig sfeertje. 't Zijn blijkbaar Duitsers en anti-fascisten, die dus ook nog eens goede black metal maken, een band vol tegenstellingen me dunkt [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 23-03-2022 17:38] |
|
quote: Dit vind je mogelijk ook wel leuk. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Verdomd, leven die ook nog? Volgens mij stonden die vaak bij Ablaze op de verzamel cd. edit: Ja dus, ik heb deze ooit nog wel in mijn bezit gehad https://www.metal-archives.com/albums/Agathodaimon/Blacken_the_Angel/3435 Hafgufa |
|
quote: Banner of blasphemy is een beestig nummer, de rest vond ik maar meh... |
|
quote: Die stond op de Gods of Darkness verzamel cd, zo heb ik ze leren kennen |
|
Hele vette nieuwe plaat van Ultha! |
|
deze vergeten te posten hier DSO stijl black metal interpretaties van Turkse muziek gemaakt door een vriend van me. https://kostnateni.bandcamp.com/album/ohe-ho-tam-kde-padl |
|
Klinkt goed, lekker "fris" en origineel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Tijd voor wat obscure, old school aandoende black die veel beter klinkt dan dat hij eruit ziet |
|
Moderne symfonische black, denk Vesania. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
signature |
|
signature |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door haidukdemon op 05-06-2022 18:45] |
|
Heel aardig plaatje. A metalheart is hard to tear apart |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |