IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Blijven rennen om stil te staan: Hoe tien kantjes met maar 4 letters klaagzang met kerst bezorgen [coronatopic deel 7) Vorige pagina | Volgende pagina
Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:01 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 14:54 schreef Natural Disaster het volgende:
Waarom reageer je dan?



Inhoudelijk reageren. Ik ben ook zo eerlijk om te zeggen dat ik er geen verstand van heb. Iets wat ik te danken heb aan geen enkele publicatie op mijn naam over Covid, geen enkele medische studie als achtergrond, en geen enkele betrokkenheid bij politiek of de medische wereld in het algemeen. Helaas denken heel veel mensen dat ze hun "huiswerk" moeten doen, met als gevolg totaal verdwaald raken in een web van complotten en halve waarheden waar je de ballen van begrijpt.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 15:04 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ok Dypfrys heeft er geen verstand van maar kan wel meteen bepalen dat deze cardioloog een complotdenker is. Goed verhaal weer


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:12 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Jij hebt er ook 0 verstand van, maar je denkt van wel. Maar je kan nog niet eens op een kritische manier de stelling van deze meneer beoordelen, puur op basis van de wijze van onderbouwing. Want daar kraakt het, dat was mijn punt.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:14 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Maar ik vraag me dus serieus af wat jouw doel is met dit soort posts.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-08-2022 15:20 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 augustus 2022 15:01 schreef Dypfrys het volgende:
Helaas denken heel veel mensen dat ze hun "huiswerk" moeten doen, met als gevolg totaal verdwaald raken in een web van complotten en halve waarheden waar je de ballen van begrijpt.
Dit. Je kan pas echt een beetje meespreken als je een master en wat jaren werkervaring hebt. PhD en nog meer jaren nog waarschijnlijker. Bij iedere zin, iedere grafiek, iedere bronvermelding, denk je dan 1000en dingen erbij die een context in je hoofd creƫren. Dat heb je niet zomaar als je zo der enige relevante achtergrond een paar tientallen van die papers half leest


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 15:21 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

De onderbouwing dat de vaccins veilig en effectief zouden zijn is anders ook niet erg sterk meer te noemen. Maar prima hoor als je daar graag aan vast wilt houden en elk ander geluid niet wilt horen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-08-2022 15:26 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Je hebt helemaal gelijk.


When your people matter, menstrual health matters


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:27 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Zou er ook een vakvereniging zijn voor amateurvirologen?

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 18-08-2022 15:27]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:28 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Weldra 17 miljoen nieuwe leden, ik zie kansen.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 15:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wat een gelul weer.

Als het over kennis gaat, of om in lijn te blijven het gebrek eraan dan kan de politiek wel opgedoekt worden.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 15:37 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Je hoeft geen amateurviroloog te zijn om te zien dat we misleid zijn. Als je het maar wil zien. En je huiswerk goed doen dus.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 18-08-2022 15:39]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 15:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je moet je bek houden want wat je zegt is niet gewenst door een paar forumwannabe elitairtjes



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-08-2022 15:39]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Wat ik me dan afvraag Natural Disaster, als ik jou vraag om een samenvatting te geven van het wetgevingsproces rondom Covid, zou je dat kunnen? Ik vind het nogal een uitspraak namelijk om te zegggen dat de politiek een totaal gebrek aan kennis heeft. Heb jij die kennis wel? En zouden we jou dan moeten aanstellen als onze leider?


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:44 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 15:37 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Je hoeft geen amateurviroloog te zijn om te zien dat we misleid zijn. Als je het maar wil zien. En je huiswerk goed doen dus.

Als jij daar gelukkig van wordt, dan wens ik je veel succes met je huiswerk.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 15:45 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 15:39 schreef Natural Disaster het volgende:
Je moet je bek houden want wat je zegt is niet gewenst door een paar forumwannabe elitairtjes




Je bedoelt die paar chronisch cognitieve dissonantjes?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 15:48 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 15:44 schreef Dypfrys het volgende:
Als jij daar gelukkig van wordt, dan wens ik je veel succes met je huiswerk.

Je wordt niet per definitie gelukkig van de waarheid, maar ik wil hem wel weten ja. Jij ook? Ook al zou je er diep ongelukkig van worden?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:50 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Het tragische is alleen dat die waarheid voor jou en mij ontoegankelijk is. Net als dat jij niet weet hoe je van een boom een tafel maakt, hoe je iemand moet opereren of hoe je een televisie maakt. Dat besef is al een stuk dichter bij de waarheid dan het idee dat je alles weet.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-08-2022 15:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zal het even kort uitleggen:

Ik heb 3x een vaccin gehad en 0x corona.

Het vaccin werkt dus.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 15:53 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 15:50 schreef Dypfrys het volgende:
het idee dat je alles weet.

Dat idee heb ik ook helemaal niet.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 15:53 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Betere onderbouwing dan die cardioloog.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 15:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wederom wat een gelul weer.

Als je geen verstand van bestrating aanleggen hebt kun je nog steeds wel zien of het goed gebeurt of niet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 15:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 augustus 2022 15:52 schreef XXL het volgende:
Ik zal het even kort uitleggen:

Ik heb 3x een vaccin gehad en 0x corona.

Het vaccin werkt dus.


Zolang jij dat gelooft.

Ik weet beter.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-08-2022 16:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 augustus 2022 15:53 schreef Natural Disaster het volgende:
Wederom wat een gelul weer.

Als je geen verstand van bestrating aanleggen hebt kun je nog steeds wel zien of het goed gebeurt of niet.


goede analogie!


When your people matter, menstrual health matters


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 16:01 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 15:53 schreef Natural Disaster het volgende:
Wederom wat een gelul weer.

Als je geen verstand van bestrating aanleggen hebt kun je nog steeds wel zien of het goed gebeurt of niet.



Het gaat hierom: op eigen houtje iets gaan beoordelen wat niet je vakgebied is en waar je heel weinig vanaf weet is een recept voor falen. Dat blijkt wel met wat hier wordt gepost aan papers en video's die zelfs een fatsoenlijke onderbouwing al niet hebben. En precies daaruit blijkt dat men er geen verstand van heeft of ervaring heeft met het beoordelen van dergelijke informatie.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-08-2022 16:02 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 augustus 2022 15:54 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik weet beter

Het is zo mooi te zien hoe ontzettend veel onderkende expertise er op dit forum zit. Wauw. En t mooie is, dat t de laaggeschoolden zijn die zich ontpoppen als experts
Mooi!


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen