|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zolang jij hier je populistische tokkie drek blijft spuien, zul je van anderen reacties krijgen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat een drama met die gast he. En nu beweert ie weer dat ik totaal geen idee heb wat zijn mening is. Dat zijn mening afwijkt van de mijne zou zelfs een aanname zijn. Over dwazen gesproken... Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Wat wel? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Lekker een algemene uitspraak over 'andere mening' erin gooien. Hoef je niet over details te gaan. Jullie passen goed bij elkaar op meerdere vlakken. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:dikke prima When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Trouwens, als relirukker zou je toch moeten weten wat een hogere level inhoudt? |
|
quote:Ik ben met stomheid geslagen. Zo, zo, scherp, leuk, gevat, zoveel lagen, wauw. Dit is echt een niveau wat op t podium kan, ik zou internationaal inzetten When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Veel uitgebreider dan dit is je repertoire niet of wel?? |
|
Nee, is ook echt nodig hier When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat ligt er maar net aan wat je doel is. Jij bent degene die met dit soort posts willens en wetens de sfeer op dit forum verziekt. En waarom? Enkel en alleen omdat de posts van een andere user je niet bevallen? Hoe naargeestig kun je zijn vraag ik me dan af. Als iedereen op een forum er zo in zou staan zoals jij dan was ieder forum een verbaal slagveld. Ik haal wel een nieuwe voorraad popcorn. |
|
Zoet of zout? Je schijnt tegenwoordig ook de mix zoet & zout te kunnen bestellen in bioscopen, wollah! When your people matter, menstrual health matters |
|
W0Bgate 9/10/2020 De farmacie heeft dus een soort totale afnameplicht vaccins afgedwongen. EU landen krijgen aantallen toegewezen naar rato van de bevolkingsomvang. Sommige landen willen blijkbaar minder kopen. Dit komt vervolgens op het bordje van oa Nederland dat dan weer extra moet inkopen. Goh nu snap ik opeens ook waar die hele campagne Dansen Met Jansen vandaan kwam. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Afgedwongen, dat valt op te maken uit de notulen van de onderhandelingen, de draft versies en de uiteindelijk ondertekende versie. Goed gedaan van de farma boys, en daarvoor een vaccin dat niet werkt en heel gevaarlijk is en dat terwijl de leugens van de jankerts op de ICUs nog geloofd werden. When your people matter, menstrual health matters |
|
https://danielvdtuin.substack.com/p/wob-documenten-denktank-desinformatie quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Briljant het bestrijden van samenzweringsbull beschuldigen van samenzweringsbull. Goede tactiek When your people matter, menstrual health matters |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Tuurlijk man. Alle standaardtactieken zie ik voorbij komen. When your people matter, menstrual health matters |
|
De inhoud van WOB documenten kun je niet om heen. |
|
Inderdaad. De wappie interpretaties dan weer wel When your people matter, menstrual health matters |
|
2 streepjes op de teststrip kun je dan weer niet omheen. Bij zowel mij als mijn vriendin. DIE KLOTEVACCINS WERKEN GODVERDOMME HELEMAAL NIET!!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb jij het van haar of zij van jou? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |