IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Blijven rennen om stil te staan: Hoe tien kantjes met maar 4 letters klaagzang met kerst bezorgen [coronatopic deel 7) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-09-2024 11:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2024 20:26 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dat doe je wel. Je doet net of het de normaalste zaak van de wereld is:

1) dat er vervuilde data wordt aangeleverd
2) dat een hele groep wetenschappers dit niet heeft opgemerkt

Waar doe ik dat? Ik ben helemaal niet op het rapport zelf ingegaan.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2024 11:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 11:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

En mensen maken gewoon fouten.

Behalve de Hond, natuurlijk.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 11:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 9:37 schreef Natural Disaster het volgende:
Daar wil een weldenkend mens de reet nog niet mee afvegen al was er anders niks voor handen. Enkel woke en niet-rechts gejank.

Gut, doet het zoveel pijn, ja? Is ook moeilijk, dat mensen dingen opschrijven waar je het niet mee eens bent. Beter weer in een vriezertje liggen, snowflake

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 11:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 11:36 schreef spectre het volgende:
Behalve de Hond, natuurlijk.

De hond is de perfecte mens.

De Hond daarentegen...

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-09-2024 11:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

De ware hond, een kat

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 11:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 11:42 schreef Dypfrys het volgende:
De ware hond, een kat

Katten zijn parasieten, maar wel schattig.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 27-09-2024 12:11 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 12:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 12:11 schreef Dypfrys het volgende:

Ahhh... M'n Lugubrum is niet zo sterk ontwikkeld. Goede referentie!

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 27-09-2024 13:35 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 11:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waar doe ik dat? Ik ben helemaal niet op het rapport zelf ingegaan.

Nee geen inhoudelijke reactie vooralsnog, maar het bagatelliseren van de gemaakte fouten en stellen dat dit een normale gang van zaken betreft ben je wel weer ouwerwets halsstarrig in en daar reageer ik dus op. Waar je dat op baseert is me trouwens niet duidelijk gezien de enorme blamage die het is. Maar jouw mening interesseert me verder ook niet, je bent zo verschrikkelijk voorspelbaar en rigide dat een inhoudelijke reactie niets zinnigs zal bijdragen aan het vraagstuk hoe dit heeft kunnen gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 27-09-2024 13:36]

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 27-09-2024 13:45 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 11:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Katten zijn parasieten, maar wel schattig.

Dat wel, maar in hun hart willen ze ons eigenlijk allemaal KAPOT MAKEN!

Leerling aan de school der losbandigheid.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-09-2024 13:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Nog even en ze lopen met een doek om de kop.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
Posted 27-09-2024 13:51 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Nog zoiets. Als je begin 2022 vond dat de coronaprikjes voor grote groepen zinloos en zelfs gevaarlijk waren, was je een wappie. Maar ondertussen, zo blijkt nu uit WOO stukken, had het RIVM destijds gewoon een intern rapport met exact diezelfde boodschap.

bron: https://open.minvws.nl/dossier/VWS-WOO/3820877-1065236-pdo/download/VWS-WOO-03b-692838

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 13:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 13:35 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Nee geen inhoudelijke reactie vooralsnog, maar het bagatelliseren van de gemaakte fouten en stellen dat dit een normale gang van zaken betreft ben je wel weer ouwerwets halsstarrig in en daar reageer ik dus op. Waar je dat op baseert is me trouwens niet duidelijk gezien de enorme blamage die het is.

Onzin, man. Nogmaals, ik heb niets over het rapport zelf gezegd. Ook niet of deze gang van zaken normaal of goed is. Dus geen idee waar jij denkt op te reageren.

De inhoud waar ik op reageer is jouw post, dat is het berichtje van Trouw en de post zelf. Jij kiest ervoor om een bericht over dat rapport te larderen met je eigen inhoud; de facto dat de wetenschap niet deugt omdat het zichzelf corrigeert. Ik ging nu alleen op dat laatste in (nou goed, wat gemekker over wat wetenschap is of niet), en daar reageer je niet inhoudelijk op.

Van die fundamentele discussie loop je gewoon weg.

Kun je er iets van vinden dat ik niet op het rapport zelf inga, prima, zeg dat dan. Maar leg me geen woorden in de mond.
quote:
Maar jouw mening interesseert me verder ook niet, je bent zo verschrikkelijk voorspelbaar en rigide dat een inhoudelijke reactie niets zinnigs zal bijdragen aan het vraagstuk hoe dit heeft kunnen gebeuren.

OK. Lekker openminded aan het zijn, hoor ik al.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 14:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 13:45 schreef SimsalaWim het volgende:
Dat wel, maar in hun hart willen ze ons eigenlijk allemaal KAPOT MAKEN!

Murder beasts! Cute murder beats, though.

OPPEREINDBAAS
Posted 27-09-2024 14:14 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 13:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Onzin, man. Nogmaals, ik heb niets over het rapport zelf gezegd. Ook niet of deze gang van zaken normaal of goed is. Dus geen idee waar jij denkt op te reageren.

De inhoud waar ik op reageer is jouw post, dat is het berichtje van Trouw en de post zelf. Jij kiest ervoor om een bericht over dat rapport te larderen met je eigen inhoud; de facto dat de wetenschap niet deugt omdat het zichzelf corrigeert. Ik ging nu alleen op dat laatste in (nou goed, wat gemekker over wat wetenschap is of niet), en daar reageer je niet inhoudelijk op.

Van die fundamentele discussie loop je gewoon weg.

Kun je er iets van vinden dat ik niet op het rapport zelf inga, prima, zeg dat dan. Maar leg me geen woorden in de mond.

Nee jij loopt er voor weg achterlijke knakworst

quote:
Op 26 september 2024 17:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dit rapport zal zeker intern gereviewed zijn, en daar mag je best wat van verwachten bij een instituut met die naam. Maar dat gaat ook weleens mis.

quote:
Op 27 september 2024 11:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En mensen maken gewoon fouten.

Dit is bagatelliseren. En nergens inhoudelijk op ingaan, wat je zelf ook toegeeft.

Om vervolgens de discussie proberen te verleggen of Nivel wel een wetenschappelijk instituut is. Lekker om de hete brei heen blijven draaien dus. Flikker toch op man, opgedroogde pisvlek die je bent

Natural Disaster
The Dude
Posted 27-09-2024 14:31 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hij zit je gewoon te fucken man.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
Posted 27-09-2024 14:41 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Klopt en ik heb wel weer genoeg gehapt idd

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 14:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 14:14 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Nee jij loopt er voor weg achterlijke knakworst

Waar loop ik voor weg?

Jij doet een specifiek statement, ik trek het in twijfel, en jouw reacties gaan nooit meer op jouw eerste statement in.

Wie loopt dan weg?

En blijf vooral schelden, dat doet je zaak alleen maar goed.
quote:

Dit is bagatelliseren. En nergens inhoudelijk op ingaan, wat je zelf ook toegeeft.

Goed, jij zei dat ik de gemaakte fouten bagatelliseer. Dat is gewoon niet zo. Zoals ik al zei, ik ken het rapport niet goed genoeg, en volgens mij heb ik nergens gezegd dat het rapport goed (of niet) zou zijn.

Nogmaals, ik reageerde op wat jij zelf aan inhoud inbracht. Als je het over andere dingen wil hebben, prima. Maar ga dan niet mij beschuldigen van van de inhoud weglopen.

Dat ik aangeef dat mensen fouten maken, en ze dat met dit rapport ook gedaan zouden kunnen hebben, is niet op reactie op het rapport specifiek, dat waren duidelijk algemeenheden.
quote:
Om vervolgens de discussie proberen te verleggen of Nivel wel een wetenschappelijk instituut is. Lekker om de hete brei heen blijven draaien dus. Flikker toch op man, opgedroogde pisvlek die je bent

Welke hete brei? Met alle rookgordijnen is het moeilijk de brei te vinden.

En 'verleggen', kom op... Ik had het niet over het instituut, maar over de publicatie. Dat je die wel/niet wetenschappelijk vindt, prima, dan kunnen we het daar toch over hebben?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 14:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 14:31 schreef Natural Disaster het volgende:
Hij zit je gewoon te fucken man.

Lafaard.

OPPEREINDBAAS
Posted 27-09-2024 15:08 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 14:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En blijf vooral schelden

quote:
Op 27 september 2024 14:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Lafaard.

quote:
Op 27 september 2024 14:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
dat waren duidelijk algemeenheden.

En blijf daar vooral in grossieren.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-09-2024 15:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 15:08 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:

Lafaard vind ik geen schelden in deze context, maar touché
quote:
En blijf daar vooral in grossieren.

Ja, liever wel, probeer toch enige waarheid te vinden

Natural Disaster
The Dude
Posted 27-09-2024 15:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 27 september 2024 14:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Lafaard.

Lafaard in je broekje.

OPPEREINDBAAS
Posted 27-09-2024 15:36 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 15:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, liever wel, probeer toch enige waarheid te vinden

Ah vandaar ook dat je inhoudelijke kritiek die ik wel degelijk heb aangedragen maar negeert:

quote:
Op 26 september 2024 15:03 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
een blamage voorbeeldje dat laat zien hoe ontzettend absurd de Nivel overlijdenscijfers onder ongevaccineerden na vaccinatiemoment waren:

bron: https://www.maurice.nl/2024/09/19/het-nivel-onderzoek-is-nog-vreemder-dan-ik-al-dacht/

Een interessantere vraag is, hoe heeft dit zo kunnen ontstaan? Waarom is die data zo vervuild?

Natural Disaster
The Dude
Posted 27-09-2024 17:23 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 26 september 2024 20:54 schreef Natural Disaster het volgende:
De Volkskrant. :') :') :')

Ook de volkskrant:

De nieuwe nazikrant.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 30-09-2024 10:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2024 15:36 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Ah vandaar ook dat je inhoudelijke kritiek die ik wel degelijk heb aangedragen maar negeert:

Waarom zou ik daar op in moeten gaan? Het was niet in reactie op mij, en het is ook niet relevant voor het commentaar wat ik op jouw eerdere inhoudelijke opmerkingen had

Allemaal leuk en aardig, hoor, die rookgordijnen.

Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com